az új fiú

243 9 3
                                    

Suliba mentem mikor találkoztam Denisz-ékkel. Pacsiztunk majd el értünk a suliba.
- hallod Eszter elvileg új fiú jött az osztályunkba. nem jössz megnézni ki az? - kérdezte Krisztofer.
- Nem kihagyom majd az osztályba megismerem. - morogtam.

Már megint egy új fiú... Egyszer jöhetne már egy lány is mert mindenki tudja hogy csak három lány van az osztályban. Ez annyira idegesítő.
- sziasztok csajok!! - köszöntem a lányoknak.
- csá Eszti tudod ki az új pali??? - kérdezte izgatottan Mira.
- nem. Krisz már el akart volna oda húzni de én inkább megismerném őt az osztályba.. - mondtam.

Klau-ra néztem ki eléggé bele volt bújva a telefonjába. Csak a szokásos.
Be Csöngettek és be mentünk a terembe. Úgy látszik a Veronika hiányzik szóval enyém az egész pad. Hittem volna.. ha nem ül mellém az a bizonyos ÚJ SRÁC.
- Szia Tom vagyok! - fordult felém. - te veled még nem találkoztam. Mi a neved? - kérdezte.
- Eszter vagyok. De minek ültél mellém?.. - kérdeztem.
- hát... Nem akartam a fiúk közt lenni és szerintem egy lány értelmesebb mint ők.. - itt abba hadjta a dumát majd le nézett.

- igen tudom bolondok nem kell mondani. - flegmáztan. - amúgy ismerős vagy.. eset- - nem bírtam befejezni.
- Igen én vagyok Tom Kaulitz a Tokio Hotel-ből... Valószínűleg ezért vettek körül mikor be jöttem... - szégyenkezett.
- Jaj ez már csak ilyen mindegyik új diákot körbe állnak hogy megnézék és ki kérdezzék őt. Nem nagy szám. - vettem elő a füzetem.

Az óra elkezdődött és észre vettem hogy néz engem Tom majd mikor rá néztem akkor egyből a tanárt figyelte.
- hallod te minek néztél? - suttogtam neki.
- semmi közöd. - suttogta vissza.

Az óra eléggé rövid volt legalább békén hagynak minek ezek a tanárok ha már szeretnek minket kínozni..
A kiülöben a lányokkal beszélgettem mikor Tom oda jött hozzánk.

- Mizu van csajok? - ült le mellém Tom.
- semmi veled bro? - emelte fel a fejét Klau.
- ja csak unatkozok. - vonta meg a vállát Tom.
- mi lenne ha el mennél?... - néztem rá.
- és mi lesz ha nem? - nézett rám.
Én csak arrébb mentem tőle de őt ezt nem érdekelte annyira inkább beszélt a barátnőimmel és eléggé idegesített hogy itt van.

Pár idő után a lányok elmentek és Tom hozzám fordult.
- láttam hogy órán rajzoltál.. megmutatod? Látom hogy nálad van az a füzet - mondta Tom.
- mióta érdekel téged a rajzolás? - flegmáztan vele.
- ja semmit csak az iker tesómnak kéne egy pár ruha mintázat.. - vakarta a fejét.
- ja hát nem vagyok ruha tervező. Bocs - majd el sétáltam.

Jó lehet egy kicsit flegma voltam vele.. talán bocsánatot kéne kérnem?..

- A TEREMBEN -

Leültem Tom mellé és hozzá fordultam.
- figyelj Tom... Sajnálom ami kint történt szünetben egy kicsit mérges voltam... - kértem bocsánatot.
- nincs semmi baj.. - hajtotta le a fejét.
- kérlek sajnálom.. esküszöm nem fog mégegyszer elő fordulni.. - öleltem meg.
- nem kell lelkizned! - húzott el magától mérgesen.
Ez egy kicsit fájt nekem. Legalább tapasztaltam amit Tom szünetben..

- MÁSNAP -

Nem akarok suliba lenni.. túl fáradt vagyok ehhez.
- kicsim kelj fel! - jött be anyám.
- anya fáj a fejem meg a hasam.. - néztem boci szemekkel.
- okés akkor délután megyünk a dokihoz. - nyomott egy puszit az arcomra majd el ment.

Amúgy nem azért akarok menni mert fáradt vagyok hanem azért mert Tom-ot nagyon meg bántottam tegnap..
El kezdtem mintázatokat meg minden féle dolgokat rajzolni és egyszer csak annyit veszek észre hogy lerajzoltam Tom-ot.
- ezt nem kéne látnia senkinek.. - suttogtam magamnak.
Ki téptem a lapot és el raktam valahova.
Utál engem minek rajzoltam le?! Mind1 holnap majd ki dobom..

Zaklass míg beléd szeretek ( Tom Kaulitz x Eszter)Where stories live. Discover now