El aludtam véletlenül este felé tegnap.
Másnap van és az ébredésem már egy kurva nagy üvöltés volt a tesomtól, ki pánikol mert nincs meg az iskola táskája..Fel keltem és arra nyítottam az ajtót hogy Tom szépen megfejelt engem.
- uhh bocsi! - fogta a fejét Tom.
- semmi baj de te mit keressel itt? - kérdeztem.
- csak meg akartam nézni hogy jól vagy-e.. - mondta. - amúgy sajnálom a tegnapi miatt csak nagyon megsértettél. - tette keresztbe a karját.
- hatszor kérjek bocsánatot? - nevettem halkan.Tom csak mosolygott majd észre vette a füzetem és be ment hogy fel vegye és megnézze.
- azt ne nézd meg! - vettem ki a kezéből.
- szép rajzok. - jegyezte meg.
- kösz.. - néztem rá.Tom még egy kicsit körbe nézett majd meglátta amit rémálmomban se akartam volna..
- ez én vagyok?.. - nézett a rajzra meglepetten.
- H..hát... - hátráltam szépen lassan.
Tom csak rám nézett meglepődve majd el ment a rajzzal a kezében.
- nem kellett volna látnod.. - suttogtam neki amit nem hallott.Utána mehettem volna de nem bírtam.. Ott egyhelyben lefagytam.
- Miért történik ez velem?? - borultam ki.
- kicsim jól vagy? - jött be apám.
- igen.. jól vagyok! - keltem fel.- MÁSNAP -
Suliba menet egész végig Tom-on járt az eszem.. de minek kéne foglalkozzak vele ha már még jobban utál engem? Hadjuk. Amúgy se lesz köztünk semmi.. Igaz?
Mind1 megérkeztem a suliba és az első ember ki le támadott az... Bill? Mi a fa... ő mit keress itt??- Sziaa Eszter?.. asszem így hívnak.. Tom? - nézett hátra Tom-ra ki a falnak támaszkodva nézett rám. - na mind1.. Tom látta hogy lerajzoltad őt és.. - itt abba hadjta.
- mit? Felgyújtotta.. mert akkor örülök neki. - flegmáztam.
- Mi? Nem! Csak annyira tetszett neki hogy... Kidobta! Majd fel égette. Aztán nem akar veled beszélni! - probált magyarázni valamit.Én erre megkerültem és oda mentem Tom-hoz majd el jó nagy pofont le kevertem neki és el mentem onnan mielőtt kinyírna hehe¯\_(ツ)_/¯
Oda mentem a lányokhoz és elkezdtünk beszélni nagyjából ennyiből állt a nap.
Az órán minden simán ment, míg annyit érzek hogy valaki elkezd játszani a hajammal..
- ne játssz a hajammal kérlek. - mondtam.
- pedig puha a hajad.. - játszott tovább a hajammal Tom.
Hát gondoltam hogy ő az vajon ki más? Meg akarom magam ölni ilyenkor esküszöm...
- mi folyik ott? - ordított ránk a Tanár.
- hát!- - ilyedtem meg.
- semmi tanárnő én vagyok az! Én voltam aki el kezdte.. - ált fel Tom.
- takarodj az órámról. - flegmázott vele a tanár.Kicsit fájt mikor kiment de akkor is idegesített már a hülye feje. Elegem van hogy egyfolytában zaklat..
- SULI UTÁN -
- tesooo unatkozok.. - dölt az asztalra a tesóm.
- akkor menjünk el gördeszkázni! - pattantam fel.Tesómmal megfogtuk a gördeszkánkat majd el mentünk csavarogni valahova ja meg hoztam magammal pénzt ha megéheznénk vagy valami ne kelljen haza menjünk.
- hallod Esztii bemész nekem a boltbaa inni-ért?? - mondta boci szemekkel.
- igen persze.. - sóhajtottam.Be mentem a boltba majd megint megfejelek valakit. Mintha a szerencsém ellenem fordult volna vagy nem tudom.
- bocsáss meg! - mondtam.
- oh semmi baj! - hallottam Bill hangját.
- te mit keressel itt? - kérdeztem.
- csak Tom megkért hogy hozzak neki valamit és te? - mondta Bill.
- a tesómnak vízért. Ki jöttünk gördeszkázni mert otthon halálra unta magát.. - mondtam.
- el kisérhetnétek ha már itt vagytok. - mosolygott rám.
- okés - mondtam kedvesen.Kifizettük amit vettünk majd mondtam a tesómnak hogy el kísérjük Bill-t haza.
Egy kicsit hisztizett de bele törődött.
- amúgy Közted és Tom között mi van? - kérdezte Bill.
- semmi. Ő idegesít engem, én őt.. - néztem rá.
- hát vettem észre. Amúgy Tom nagyon sok kedves dolgot mondott rólad! - kedveskedett.
- tènyleg? - kérdeztem.
- igen! És nagyjából igaza volt - Nevettet.Nem is tudtam hogy Tom ilyeneket mond rólam.. lehet vissza kéne vegyek a bunkóságomból..
Oda értünk, Bill meghívott minket.
Iszogatunk, nevettünk stb.. Míg le nem jött a démon a konyhába.
- ők mit keresnek itt? - kérdezte mérgesen Tom.
- ne legyél ilyen csak pár óráig maradnak aztán haza viszem őket ne legyél ennyire kislány Tom! - szólt be neki Bill.
- Fermez-la - mondta Tom.
- rohadj meg. - mondta Bill.
- mivan? - mondta a tesóm
- Semmi csak Tom teszi itt az agyát.. - tette keresztbe a karját Bill.
- okés szerintem most mennünk kéne.. - mondtam
- most? - nézett rám Tom.
- ööö... Ahha?.. - mondtam.
Ez fura volt.. De mind1 Bill haza vitt minket el kérte a számom majd el mentem aludni.
YOU ARE READING
Zaklass míg beléd szeretek ( Tom Kaulitz x Eszter)
Romanceszeptember van.. Új fiú jött a suliba, és egyszerűen egész nap csesztettet engem míg el nem kezdtem érezni iránta valamit...