pain

161 6 0
                                    

Másnap olyan fáradt voltam. De valahogy csak el mentem a suliba, minden úgy ment mint az előző napokon.
Éppen a wc-ben kezet mostam mikor Mira fel szaladt hozzám ilyedten.
- mi a baj? - kérdeztem aggódva.
- Gyere gyorsan Tom és a Levente verekednek!! - mondta ilyedten.

Na ezt egyszerűen nem bírtam fel fogni. Ki szaladtunk mind ketten és láttam hogy két tanár próbálja őket le állítani.
Tom mikor meglátott egyből abba hadjta amit csinál és mikor Levente is észre vette akkor neki ugrott Tom-nak és megint el kezdtek verekedni.
- le állítsuk őket?.. - kérdezte Klau a hátunk mögött.
- Eszter csinálj valamit!! - fordult hozzám Mira.
- nem tudom.. - néztem a fiúkat ilyedten.
- hát figyelj Eszti. Ha azt akarod hogy le álljanak akkor csinálj valamit! láttad hogy mikor Tom észre vett egyből lenyugodott.. - mondta Klau magabiztosan.

Hallgattam rá hátha bejön.. Oda mentem a fiúkhoz és ketté választottam őket.
- hadjátok abba fiúk! Nem tudom mi a faszért verekedtek de ezt nem fogom hadjni! Hülyék vagytok?? - ordítottam rájuk.
- Ez a fasz beléd van esve Eszter nem vetted észre?? - lökött el Levi.
- Hej! Ne mer így szólni hozzá! - lépett Tom Levi felé.
- NE! Nem fogtok még egyszer verekedni! - álltam közéjük.
- rendben. - mondta Tom majd el setált.
- Még nem végeztünk! - ordított Levi Tom után.
- hadj abba Levi! Normális vagy? - fordultam Levi felé.
- Nem veszed észre Eszti?! Ahogy melléd ült már akkor fura volt! Ahogy nézett, piszkálta a hajad meg még meg is tudta hogy hol laksz és elment oda?! Én csak jót akarok neked! - mondta Levi aggódva.

Nem tudtam erre mit mondani.. valamennyire igaza van de nem vagyok benne biztos. Tom vissza jött le vette Levi kezét rólam és mielőtt el ment Levire szegezte a gyilkos szemeit majd el ment.
- hűha ezt a gyereket nagyon fel basztad Levi.. - jött hozzánk Klau.
- mondtam hogy beléd van zúgva. - mondta halál komolyan Levi.
Én csak sóhajtottam majd el mentem onnan.

- HAZA FELE -

Éppen haza setáltam mikor megállt mellettem egy kocsi. Oda néztem és láttam hogy Bill az.
- mit szeretnél? - kérdeztem
- szálj be. - nyitotta ki nekem az ajtót.
Be szálltam és el kezdett vezetni valahova.
- el viszlek egy kicsit hozzánk ha nem baj. - nézett rám Bill.
- nem. - mondtam.
- amúgy hallottam hogy Tom verekedett. Mi történt? - kérdezte aggódva.
- csak annyi hogy én éppen a mosdóba kezet mostam mikor Mira fel jött és mondta hogy Tom és Levi verekszik és hogy jöjjek le. -
- ki az a Levi? - vágott bele a szavamba Bill.
- haverom. - válaszoltam.
- okés mondhatod tovább. - mondta Bill.
- oké.. lementünk és láttuk hogy a fiúk verekednek, Tom rám nézett majd egyből abba hadjta és lenyugodott de ezt Levi nem nézte jó szemmel így rá ugrott és megint verekedni kezdtek és nekem kellett le állítani őket. - fejeztem be.
- lesz mit beszéljek vele.. - mondta kicsit mérgesen.
- miért? - kérdeztem
- mert mikor rá kérdeztem csak rám vágta az ajtót majd annyit mondott hogy nincs hozzá semmi közöm stb.. - kezdett Bill mérgesebb lenni.
Én csak hallgattam félig hogy mit mond Bill.. majd oda értünk ki szálltunk az autóból és be mentünk.

- TOM KAULITZ - Ordított mérgesen Bill.
Tom lejött és látta hogy itt vagyok.
- el mondtad mi történt igaz? - nézett rám.
- hát muszáj volt.. - néztem Bill-re.
- gyere csak a konyhába Tom.. van egy kis megbeszélni valónk. - indult a konyha ajtaja felé Bill.
Tom követte de mielőtt bement rám nézett majd.... Kacsintott?! És bement.
Ez fura volt már megint. Mit akar Tom tőlem?

Zaklass míg beléd szeretek ( Tom Kaulitz x Eszter)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt