pt. 8

99 8 4
                                    

A hétvége gyorsan el ment és vissza mentünk a suliba. Tom beteg lett így egyedül mentem ma.

Be mentem a suliba és a fiúk hirtelen le támadtak engem.
- hol van Tom? - kérdezte Krisztofer.
- beteg lett, miért? - mondtam
- kell vele beszélnünk most! - mondta mérgesen Levi.
- miért? - kérdeztem.
- Eszter kérlek! Kell vele beszélnünk! - mondta Krisztofer.
- De miért?! - kezdtem fel cseszni magam.
- amúgy neked kicsit se fura az hogy tudta hol laksz? Csak úgy bejön? - mondta Levi.
Ebbe nem is gondoltam bele... Honnan tudja hol lakok? Hogy jött be?
- amúgy ez tényleg furcsa... - mondtam - de ma beteg. -
- milyen furcsa hogy pont ma beteg. - mondta Levi.
- menjünk el most! -
- hülye vagy?! Az igazgató megöl minket! - mondtam.
- de mi lesz ha ártani fog neked? - mondta Krisztofer.
- dehogy is! Remélem... Be ijesztegessetek. - mondtam.
Bementünk az órákra és szünetben le álltam a lányokkal beszélni.
- amúgy ez tényleg furcsa. - mondta Szabina.
- én nem bízok a fiúkban. - mondta Klau.
- de Tom nem ártott nekem... Miért mondják ezeket? - mondtam.
- szerintem Tom csak kicsit túl reagált mindent és csak veled szeretne lenni. - mondta Mira.
- lehet. Eddig se volt vele baj... Biztos csak a szeretetemre vágyik is azért csinálta ezeket. De ma el megyek Bill-hez és ki kérdezem. - mondtam.

Suli után el mentem haza majd pár perc múlva át sétáltam Bill-hez és be is engedett. Le ültünk a nappaliba és el kezdtünk beszélgetni.
- hogy van Tom? - kérdeztem.
- hát nem annyira jól... Lázas. Most éppen alszik. - mondta Bill.
- figyelj, a fiúk ma akartak vele beszélni... Kicsit furcsának tartják őt... - mondtam.
- miért? - kérdezte.
- mert tudta hol lakom, be jött, túlságosan figyel engem, a közelében akar tartani stb... - mondtam.
Bill nem mondott semmit de láttam az arcán hogy tudja miért van ez.
- mond el! - mondtam.
- jólvan! De kérlek ne mond el Tom-nak. Nagyon szeret téged és nem akar el vesziteni! - mondta.
- rendben. -
Mély levegőt vett majd el kezdte.
- Tom kicsit sem volt annyira jól igazából. Ezt már gyerekkorában észre vettem. Ez akkor kezdődött mikor össze jött egy lánnyal. A háta mögött megcsalta és volt olyan hogy fenyegette Tom-ot. Mikor megtudta hogy a lány egész végig csak kihasználta, depressziós lett és majdnem fel vágta az ereit ha én nem lettem volna ott és állítom meg. Azóta félt szerelmes lenni... De aztán jöttél te és soha nem láttam ilyen boldognak! Kérlek... Veled önmaga tud lenni és azért figyel ennyit hogy ne használd ki.ő hisz benned és te is benne! - könnyekbe lábatt a szeme.
Én csak néztem rá, hallgatva a sztorit és azzal a lendülettel sétáltam fel Tom szobájába hogy megnézzem jól van-e.

Ott aludt békésen... Én be feküdtem mellé és egy kicsit meglepődtem mikor át karolt és magához ölelt. Mint egy mackót.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zaklass míg beléd szeretek ( Tom Kaulitz x Eszter)Where stories live. Discover now