°1.BÖLÜM°GİRİŞ

42 6 7
                                    

<Yazarın anlatımından>
(20 yıl önce)
Asena,ablası,annesi ve babası huzurlu bir akşam yemeğindeydi.Annesi yorgun fakat mutluydu Ebru Hanım bir avukattı bu yüzden günleri çok yoğun geçiyordu özellikle bugün kaybettiği bir dava yüzünden müvekkilinin ailesi ile kavga etmek zorunda kalmıştı fakat gerginliği eve gelip kızlarının kahkahalarını ve sevgili eşini görünce uçup gitmişti.

Kocası Hakan Bey de en az onun kadar yorgundu kısa bir süre önce işinden kovulmuş,daha sonra da önceden biriktirdiği para ile bir Cafe açmıştı eşinin yorgunluğuna bakılacak olursa bugün Cafe de yine yoğun bir gündü tam o eşinin yorgunluğu ile ilgili düşüncelere dalmışken arkadan Bahar'ın sesi yükseldi
"ANNE! BABA! BENİMLE NEDEN İLGİLENMİYORSUNUZ?!"
8 yaşındaki kızlarının bu ani yükselişlerine alışık olan çift sakinlikle dikkatlerini kızlarına verdiler ve karısının yorgun ve yılmış bakışlarını gördükten sonra evin en sakini olan Hakan Bey duruma el attı:
-Efendim biricik 8 yaş sendromuna girip bizi öldüren kızım?
-DEMEK BEN SİZİ ÖLDÜRÜYORUM HA? EH İYİ O ZAMAN BEN KALKIYIM DA DAHA RAHAT YİTİN YEMEĞİNİZİ.
Babası bu cevabı karşısında şaşırmıştı çünkü onu daha önce hiç bu kadar agresif görmemişti tam kızını sakinleştirmek için birşey diyecekti ki arkadan 4 yaşındaki küçük kızı Asena'nın sesini duydu:
"Baba anne kapıda yaşlı bir amca var."
Ebru Hanım tam kızına kapıyı açtığı için kızıcaktı ki kapının dışından tanıdık bir ses duyuldu:
"AVUKAT EBRU ATEŞ! BURADA OLDUĞUNU BİLİYORUM!"
Ebru Hanım bu sesi tanımıştı bu sabah gerginlik çıkaran ailenin en büyük üyesiydi bu adam hafif kırlaşmış saçları ve takım elbisesi ile her ne kadar kibar görünse de ses tonu tam tersini söylüyordu.Karısının ismini duyan Hakan Bey ise hızlıca yerinden kalkıp karısını savunmaya hazır pozisyona geçti. Tam adama bağıracakken adam belinden bir silah çıkarıp namluyu Ebru Hanım a doğrulttu. ortalığın karışacağını sezen Hakan Bey hemen iki kızını da yanına çağırdı.Ve onlara belki de son sözlerini söyledi:

" Odanıza gidin küçük meleklerim birazdan gelip size masal okuyacağım."

Babalarının masal okuyacak olmasına sevinen iki kardeş koşarak üst kattaki odalarına gidip yataklarında beklemeye başladılar.Asena sabırlıydı fakat Ablası Bahar'ın canı sıkılmıştı üstüne birde aşağıda kavga sesleri duyulmaya başlayınca kardeşi bunu yapmaması gerektiğini söylese de Bahar onu dinlemeyerek odadan çıktı.

Gelecekte bu sahnenin ona neler yaptıracağını bilmeyerek girmişti o salona.

Aşağıya inen merdiven sonuna gizlendi ve sessizce olan biteni izlemeye başladı annesi ve babası yaşlı adamla birlikte kavga ediyordu fakat Bahar daha küçük olduğu için anlayamamıştı tabi bu kavganın ciddileşeceğini kavrayamamıştı.Birden odanın içinde bir silah sesi duyuldu ardından babasının acı feryatları ve annesinin inlemeleri sonra bir kurşun daha ve babasının sesleri de kesilmişti artık geriye sadece annesinin kesik kesik nefesleri kalmıştı Bahar yerinde kaskatı kesilirken yaşlı adam annesine "Sen acı çekerek öleceksin avukat"
!RAHATSIZ EDİCİ KAN SAHNESİ !
!RAHATSIZ EDİCİ HAYATA SON VERME SAHNESİ!

dedi ve arkasına sakladığı baltayı alıp az önce ölen Hakan Bey'i doğramaya başladı ardından evde Ebru Hanım ın yüksek çığlıkları yankılandı. Her organı görünüyordu bağırsağı,böbrekleri,ve akciğerleri...

Kocasının bu görüntüsü karşısında acı içerisinde çığlık atan kadın da susmuştu tek kurşun sesi ile. Artık 4 kişilik olan ailelerinde yalnızca Bahar ve küçük kardeşi kalmıştı.

( Olaydan 6 sene sonra )
O cinayeti gören Bahar kendinde değildi sırf kardeşi için iyi numarası yapıyordu fakat sıkılmıştı artık 10 yaşındaki kardeşi dedesi ile kalıyordu ve o her oraya gittiğinde gülümsemek zorunda kalıyordu Bahar asla Asena ya anne ve babasının ölüm şeklini anlatmamıştı o sadece öldüler diye biliyor ve sorgulamıyordu.

Şimdilik...
O bunları sorgulamaya başladığında karşısına bir sürü yanlış bilgi çıkıcak ve belki de anne ve babasını suçlu görmesine neden olacaklardı fakat Bahar buna izin veremezdi en azından son ablalık görevini yerine getirmek istiyordu.

Kardeşine o akşamki cinayeti tam haliyle anlatmış,kendince bir veda yazısı ile bitirip dedesinin adresine yollamıştı.

Herşey tamamdı artık ona ihtiyaç yoktu onun anne ve babasına ihtiyacı vardı tabureye çıktı,ipi boynuna geçirdi tabureyi ayağının altından ittirdi ve önce kardeşini yanlız bıraktığı için özür dileyerek kendini karanlığa ve ölüme bıraktı.


(Dedesi bu mektubu asla Asena ya okumamak üzerine yemin etti ve mektubu sakladı.)

Seleme nebere ceneme
Bu benim ilk kurgum bu yüzden yazım yanlışları ile ilgili sıkıntı gördüğünüzde lütfen söyleyin.
Şimdilik hayal gücüm buna yetiyor biliyorum kan sahnesi çok iyi değildi daha iyi olabilirdi şimdilik mazur görün beni çünkü ileride daha çok kan sahnesi olucak ve bende tecrübe kazanmış olucam.
Ve kitabın adı olan Asena dişi kurt anlamına geldiği için emojimiz 🐺 olucak
Sizi seviyorem
💋💋🐺🐺

~ASENA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin