Selammm, yazım hataları varsa görmezden gelin lütfen. İyi okumalar.
''Uzun zamandır o genç adamın kim olduğunu araştırıyorum. Ancak hâla kim olduğuna dair bir delil bulamadım. Büyükbabam genç adamın masmavi gözlerini daha önce hiç görmediğine emin olduğunu söylemişti. '' dedi Kral Njord.
''Acaba daha önceden Kral Njord ile tanışıyorlar mıydı?'' Diye bir soru geldi Freynden.
''Bunu da nereden çıkardın?'' diye bir soru yöneltti Freya.
''Aslında sevgili kardeşim bu senin anlayamayacağın bir şey olabilir. Sonuçta düşünmen gerekiyor.'' Dedi Freyn küçümseyici bir bakışla ve aynı zamanda sırıtarak.
''Boş boş konuşma ve sadede gel hemen!'' Dedi Freya ağabeyine.
''Aslına bakarsan babamın anlattıklarına bakarsak genç adamı orada gören Kral bozması Pluertin şaşırdığını söylemiştin değil mi baba?''
Evet anlamında başını salladı Kral Njord aynı zamanda ''Ancak kraliyetten biri olduğunu hiç sanmıyorum kraliyetten biri olsaydı büyükbabam daha önce hiç görmediğini söyleyemezdi. Çünkü yapılan toplantılara bütün kraliyet ailesinin katılması diye bir kural var. Eğer kraliyetten olsaydı büyükbabam kesin o mavi gözlerin sahibini bilirdi.''
''Halktan biri olamaz mı yani?''
''Olabilir ama halktan birinin Krala karşı çıkacak bir durumda olduğunu düşünmüyorum. Aynı zamanda illaki halkın bu olaya karışmaması için önlem almışlardır. Halka nede bile isteye zarar vermek istesinler ki. Çok saçma . Aslında ben araştırmalarım esnasında hep bizim Krallıktan birilerinin Pluerti durdurmaya çalıştığını düşünmüştüm. Büyükbabamın halkın içindeki bütün herkesi tanıdığını hiç sanmıyorum. Gerçi her şekilde o kişinin yaladığını sanmıyorum.''
Herkes onayladıktan sonra artık saatin çok geç olduğunu farkedip herkes odalarına geçiyordu ki Freya ağabeyinin kolundan tutup onunla bir şeyler konuşmak istediğini söyledi ve ikisi birlikte Freyn'in odasına girdiler. Freyn ne olduğunu sorgular gibi Freyaya bakarken Freya artık konuşması gerektiğini anladı.
''Ağabey, açıkçası seninde bildiğin gibi 17 yaşında olmama rağmen ruh özümü hâla tam olarak nasıl kullanmam gerektiğini bilmiyorum. Louirans Krallığı ile olan gerilimimiz de devam ettiğine göre bence benim artık bu özü kullanmayı öğrenmem gerekiyor ve bunu bana öğretebilecek tek kişi de sensin. Lütfen bana yardım edebilir misin? Hem eğer halk Kraliyete karşı gelirse en azından kendimi savunabilirim.''
Freyanın söyledikleri aslında Freyne mantıklı gelse de öğretebileceğinden emin olamıyordu. Sonuçta herkesin ruh özü farklıydı ve kendisinin de aşk (Freyanın ruh özü aşk ve mutluluk) konusunda pek iyi olduğu söylenemezdi.
''Freya aslında ben sana bunu öğretebileceğimi sanmıyorum ama öğretebilecek başka birini tanıyor olabilirim. Sen benim şatodan çıkıp nereye gittiğimi merak ederken ve benimle gelmek isterken ben aslında ruh özümü nasıl kullanabileceğimi öğrenmek için bir Magier'in yanına gidiyordum. Bna her ruh özünün nasıl kullanılacağını bildiğini söylemişti.''
''Beni oraya götürebilir misin ağabey?''
''Emin değilim eğer seninle gelirsem, burayı savunmak için sadece babamız kalır ve tek başına yeterli olabileceğini sanmıyorum. Şu an olmaz ama iki hafta sonra gitmen daha kolay olabilir.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RELİC OF THE PAST
General FictionGeçmişin izleriyle yaşamaya çalışan Vanir halkı ve atalarının yaptığı soykırımdan habersiz yaşamını sürdüren Louirans halkının hikayesi.