Ანუნა
- Მეტკინა. - დაიწუწუნა დუდამ.
- Ნენესაც ეტკინა ,,ბორბლებში რომ შეგივარდა". - ვუთხარი და სპირტიანი ბამბა უფრო დავაჭირე.
- Კიდევ დიდი ხანი უნდა მახსენო?
- Არა, რადგან მეორედ აღარ შეგხვდები.
- Სამყარო პატარაა.
- Საკმარისად დიდია იმისთვის, რომ ჩემგან თავი შორს დაიჭირო. - ვუთხარი და ოთახში ვი შემოვიდა messy bun-ით, იისფერი ტრუსით და Hello kitty-ის ტოპით.
- Fuck me... I'm so tired...- ჩაილაპარაკა და ყავის აპარატი ჩართო.
- With big pleasure! - წინადადების დასრულება და სილის გაწნა ერთი იყო.
- Მოვრჩი. Წადი. - ავდექი და ვისკენ წავედი. - მეც გამიკეთე ყავა.
- What the actual fuck..? - თქვა და დუდას მიაშტერდა.
- Მეკაიფებით, ხო? - დუდა ვის მიაშტერდა.
- Რა ხდება? - ვის გავხედე. - იცნობ?
Გამაყრუებელი სიჩუმე ჩამოწვა. Თვალს არ აცილებდნენ ერთმანეთს. Მერე როგორც იქნა ვიმ ხმა ამოიღო.
- Არა. Წარმოდგენაც არ მაქვს ვინ არის. - თქვა და წინსაფარი აიფარა ნახევრად შიშვლელ სხეულზე.
- Ის ბიჭია. Დუდა. Მანქანა რომ დაარტყა ნენეს. - ვუთხარი და ყავაში ცოტა ვისკი ჩავისხი. - გინდა? - ვის ვკითხე. Თავი დამიქნია.
Დუდას თვალს არ აშორებდა.
- Აჰ... გასაგებია. Ორმაგი ვისკი მინდა. - თქვა, ვისკი გამომართვა და მოიყუდა. Გაშეშებულ დუდას გავხედე.
- Დარჩენას ხომ არ აპირებ? Კარი იქით არის. - ხელით გასასვლელზე მივუთითე. Თითქოს ახლახანს გამოერკვა სიზმრიდანო ფეხზე ნელ-ნელა წამოდგა და კარისკენ დაიძრა. Უკან გავყვევი.
Სახლიდან რომ გავიდა მომიბრუნდა და მკითხა:
- Ახლა ერთმანეთს უნდა დავემშვიდობოთ? - ცალყბად ჩაიღიმა და გახეთქილი ტუჩი რომ ასტკივდა ამოიგმინა.
- Ხომ ხედავ, შენი გაუთავებელი და უაზრო ლაპარაკი შენს ტუჩებსაც კი მობეზრდათ.
- აღიარე რომ მოგწონვარ.
- Ერთი მე მომეწონები და მეორე ვირი ხეზე გავა.
- და რა იცი რომ ვერ გავა?
- მოდი შენ ვირი ხეზე აიყვანე და მერე ვილაპარაკოთ.
- მე რო ვირი ხეზე ავიყვანო პაემანზე გამომყვები?
- დავფიქრდები.
- კაი წავალ ვირს მოვძებნი. - მითხრა და ლოყაზე მიჩქმიტა.
- Იდიოტო! Ვირო! - სილა გავაწანი. ცალყბად ჩაიღიმა და ლიფტის მაგივრად კიბეებზე ჩაირბინა.
- Მოდი, ყავა გაგიკეთე. - დამიძახა ვიმ.
- შაქარი რამდენი ჩამიყარე? - ვკითხე.
- Ორი.
ყავა მოვსვი და ისეთი მწარე იყო ვერც კი გადავყლაპე.
- ეს აშკარად შენია.
- ეს კი შენი. - მითხრა და ყავის ჭიქები გავცვალეთ.
- ნაცემი რატომ იყო?
- დუდა?
- Who else.
- ჭავჭავაძეზე ნენეს ორი ბიჭი აეკიდა მერე კორპუსთან ისევ ის დეგენრატი დახვდა და დაეხმარა.
- ეგეთი ცუდი ტიპიც არ ყოფილა.
- Არა, საშინელი ტიპია, უბრალოდ სინდისი ქენჯნიდა და დაეხმარა. - ყავა მოვსვი - შენ რაღას გაშეშდი?
- ნახევრად შიშველი ვიღაც უცხო ტიპის წინ ვიდექი და აღარც გავშეშებულიყავი?
- Ხო, რა ვიცი. Ყველაფერი ისე უცბად მოხდა...
- ფინალურებზე რას შვრები?
- "ბრძოლა გადარჩენისთვის" სლოგანი შევიმუშავე.
- წამო სერიალის ყურება გავაგრძელოთ.
- ნიცას არ დაველოდოთ?
- მოიცა რა... ნიცას ცხრამეტივე სეზონი ცხრამეტჯერ აქვს დამთავრებული.
ტელევიზორთან გადავჯექით და მეშვიდე სეზონის მეთოთხმეტე სერიის ყურება დავიწყეთ.
KAMU SEDANG MEMBACA
ინციდენტი
Romansaდუდა ჯიქია - ამბიციური, სულსწრაფი playboy და კალათბურთელი, რომლისთვისაც სერიოზული ურთიერთობები ინტერესის წყაროს არ წარმოდგენს. ანუნა არეშიძე - ჯიუტი, მიზანდასახული და შრომისმოყვარე არქიტექტურის სტუდენტი, რომელიც დასთან და საუკეთესო მეგობართან ერთა...