BU BÖLÜM hwayles ASKİM BEBEGİME OZEL.
kanka şimdi utanırım boka benztirim ( zaten bok yolunda) herneyse duygusala bağlayamıyorum aq
eve depar atarak ulaşmışım ama nasıl anlatamam
eve girdiğim an amlarına teker teker 6 6 6 posta soka soka am çorbası olan amlarının amına koymak istedim ama işte canım arkadaşlarım koyamıyorum kapıyı kırar gibi yumruklayıp kapının açılmasını bekledim açılmayınca tekmeledim kapıyı jeongin "GELIYOZ KODUMUN GÖTLEĞİ Bİ BEKLE AMINA EVİ SOKUCAM ŞİMDİ SABIRSIZ MISIN ULAN" dediğinde harbi amına koyuyodum dedim susmaz bu koyamadım canım arkadaşım götünü kaldırıp kapıyı açtığında "iki gram kaybedersiniz aman iki mm götünüz incelir falan kalkmayın siz" derkene kodumun felix'i üstüme atlayıp "seviştiniz dimi ulan of kesin öyle bir sikildin ki zar zor geldin buraya dimi" derken konuşmama zaman bile tanınmadan jisung "otele falan götürdü seni sikip paranı da yanına bırakıp siktir olup gitti dimi vay hlcsya bak şerrefsiz" dedi bağırıp"Bİ SUSUN DA ANLATAYIM AMINIZA KOYİM YA"
"sustuk dökül"
"öncelikle kardeşlerim hançeri çaldım amına koyim"
"ANANIN AMI NE"
"he valla çok güzel di dedim ki neden bende olmasın"
"HANİ BIRAMIŞTIK"
"ya sus bıraktık da mübarek güzeldi neyse ulan isterse veririz "
"nasıl çaldın amına koyim"
"kardeş şimdi mal adam belki de fark etti de çaktırmıyo ben ıslak mendil vs istedim dedi torpido da al amına koyim onu da ben mi verem neyse elimi uzattım o ara size yazcaktım elime demirimsi bişey deydi dedim yarraği yedin yemedim bu arada yaşıyoz allaha şukur UTANIYORUM KORUM AMINIZA"
"BOŞ YAPMA DA ANLAT ŞUNU AMINS KOYIM YA BLA BLA BİŞİLER ANLATION NE DEDİĞİN BELLİ DEĞİL"
"ha tamam dur sonra size yazdım işte biliyonuz oraları sonra işte islak mendili alırken alttan onu da çektim kucağım da mendili açmaya çalışıyomuşum gibi yaptım alttan oturduğum yerin boltak kalan kısmına ittim ha onu telefonu alıyo gibi yapip cepledim"
"ouuuyyyy bakam"
"al paşam"
"5 den alıcısı olur"
"özel yapımsa sıçarım"
"bakarız"
"e sonra"
"sen çık istersen park edim geliom dedi çıktım sakin insancıl bir şekilde yürüyom gmrüş alanından çıktığım gibi topuk otopark gibi biyere pustum çömdüm çöpün kemarına aradım işte biliyonuz sonra neymiş bebeğin dedi hadi açmıyim ağzımı hadi susayım dedim sustum bu arada"
"kesin hoşlanıyosun var ya"
"ananın amı daha hoş"
"OROSPUNUN AMI"
"HEY JİSUNG AGIRDI BU"
"tabii ağır olum"
"neyse seninle mi uğraşacağız amına koyim sonra geçiştirdim oyle olsun dedi ADAM AKIL OKUYO ABI İÇİMDEN ORGAN MAFYASI FALAN DİYE GEÇİRDİM BAYA İÇTEN dedi organ mafyası falan değilim lazım olursa diye dedi dedim yarrak yicen hocaaa hayır demedim bunu"
"bi zahmet tek yumruğuyla devirir amına koyim"
"sus neyse aşırı lüks garip böyle nası diyim mimarı kim buranın amına kofuğum falan vibeı veriyo bide aşırı pahalı duruyo ama tabağa çük kadat et koymuşlar kim doysun bununla yedik içtik boş konuştuk falan baya neyse kalktık falan ben dedim asansör de kardeş zevkine sokim açım ben ŞAKA ULAN ŞAŞIRMAYIN DEMEDİM BUNU"