1.1

640 14 15
                                    



İyi okumalar:)

Geçmiş zaman

Korhanlar, bayramda Antep'e akraba ziyaretine gelmişlerdi. Sabah tam zamanında uyandılar ve kahvaltı masasına oturdular. Masaya ilk Orhan,Gülgün ve Fuat gelmişti. Emin ve İfakat daha inmemişlerdi. Halis Ağa ve Latif indiler. Halis Ağa ikisinin de yerini boş görünce sinirledi.

"Latiff nerede bunlar kahvaltıya neden zamanında gelmiyorlar! Benden sonra mı gelecekler?!"

"Ağam İfakat hanım kötüleşmiş biraz Beyim de hastaneye götürmüş."

Dedi latif biraz mahçup bir ses tonuyla.

" Ne zamandan beri bana söylenmeden evden çıkılır oldu ha"

Halis Ağa sinirliydi. Ama siniri ne oğluna ne de gelinineydi. Asıl siniri Saffet Ağayaydı. Antep'e her geldiğinde, Saffet Ağa haber gönderir. Ya onlar gelir yada evlerine davet ederlerdi. Bu sefer geleceklerdi. Halis Ağa biraz stresliydi. Sonuç olarak Saffet'i sevmiyordu ve o burnunun dibinde bitiyordu.

Biraz sonra Halis Ağa'nın oğlu ve gelini gelmişti.

" Afiyet olsun kusura bakmayın İfakat biraz rahatsızdı da hastaneye gittik."

"Ne vakittir bana sorulmadan evden çıkılır oldu?"

İfakat söze atladı.

" kusura bakmayın Ağam ben dedim uyandırmayalım diye hatta latif efendiyi de gördük ama söylememesini rica ettik sen üzülme biz gidip kahvaltıya yetişiriz diye düşündük ama tahliller uzun sürdü"
(aman aman çok üzüldü ifocum anlatamam)

Halis Ağa sinirinin boşa olduğunu anlamıştı. Hemen sordu ifakat'in nesi olduğunu.

Emin biraz yere baktı birşey sakladıkları çok belliydi. İfakat tekrar söze girdi.

"Birşeyim yokmuş ağam üşütmüşüm."

Emin rahatlamış bir şekilde ifakat'e baktı. Ve söze girdi.

"Biz tokuz size afiyet olsun"

İkisi yukarı çıktılar.

"Emin biz ne yapıcaz?"

Emin güldü.

"Onu bu boku yemeden düşünecektin sevgili karım"

"Ha şimdi öyle mi olduk?"

"Daha önce nasıldık acaba ifakat hanım ? Ha nasıldık sen git benim kardeşimle fingirdeş onunla yat sonra biz napıcaz Emin "

"Bağır bağır herkes duysun!"

"Sen böyle şeyleri düşünseydin gidip başkasında çocuk peydahlamazdın"

" bak bak dinime küfreden müslüman olsa ulan senin metresinden gayrimeşru çocuğun var "

" senin de benden altta kalır yanın yok ifakat hanım seninde çocuğun var"

" yeter artık be kes sesini "

İfakat çok sinirlenmişti elindeki çantayı duvara fırlatmıştı içindekilerde etrafa saçılmıştı.

Yalı Çapkınım İFAKAT ve ORHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin