1.6

330 15 50
                                    

Ayy ben geldim biliyorum çok geç oldu ama güzel bir bölüm yazdım yazım hatalarım varsa özür dilerim :)

Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın :)

İfakat şok olmuştu. Abidin neler diyordu kafasında bir sürü soru işareti vardı. Halis ağa bütün adamlarını toplayıp oradan ayrılmıştı bile ambulansı beklemeden hastaneye yola çıkan arabada carlos ve Halis ağanın ısrarıyla latif vardı. Arabayı Ferit kullanıyordu yanında da seyran vardı.

Diğer araba

"İfakat senin üstün kan olmuş keşke değiştirseydin."

"İfakat,Gülgün haklı keşke değiştirseydin."

" Siz iyi misiniz? Abidin bana ne dedi duymadınız mı? ya o benim oğlumsa ya oğlum ölmemişse?"

" ifakat bunun doğru olmadığını hepimiz biliyoruz. Lütfen sakin olur musun sen bak bebe- "

" hah geldik hadi inelim. "

İfakat kesmese Orhan bütün
herşeyi ortaya çıkaracaktı. Orhan hemen kendini toparladı ve karısının elinden tutup inmesine yardım etti. Gülgün inip hastaneye doğru yürümeye başladığında, Orhan, İfakat'in de elinden tutup indirmek istese de ifakat elini vermedi.

" Orhan o çenene hakim ol cidden sinirleniyorum. Söylediğime pişman etme!"

" İfakat biran azımdan kaçtı bir daha olmaz. Söz."

İfakat göz devirip hastaneye doğru yürümeye başladı. Abidin hemen acil müdahale odasına almışlardı. Yarası pek ağır değildi ama ifakat gerçekleri öğrenmek istiyordu. Elinde hiç açılmamış bir zarf vardı üstü kısmen kan olmuştu. Açması gerekiyordu Abidin'in doğru söyleyip söylemediğimi çok merak ediyordu. İfakat'in bir tarafı onun olmadığından neredeyse emindi. Eğer oğlu olsaydı yıllar içerisinde bir anne hissederdi. İfakat en sonunda dayanamayıp zarfı açtı.

Oğluydu. İfakat'in elleri titriyordu, nefes alamıyordu. Elini boynuna götürdü ve nefes almak için gömleğinin birkaç düğmesini açtı. Bayılmak üzereyken Gülgün birşeyler olduğunu anladı ve hemen yanına gidip elinden tuttu.

" İfakat canım iyi misin? Ne oldu? Zarfda ne yazıyormuş?"

"Doğru söylüyormuş Gülgün o benim oğl-  ahh "

İfakat'in kasıklarına ani bir sancı saplanmıştı. Elini karnın götürdü. Yanında Gülgün olduğunu unutmuştu. Toparlanmaya çalıştı.

" yok birşeyim bir an mideme bir ağrı girdi stresten herhalde."

" Ben sana su getireyim. "

Gülgün'ün içine bir kuşku vardı ve bunun peşine düşmesi gerektiğini düşünüyordu. O sırada İfakat'in yanına Orhan geldi.

" ifakat doktorla konuştum ameliyat iyi geçmiş birazdan odaya alacaklarmış. "

" Orhan ben kendimi iyi hissetmiyorum. Hazır buradayken Cem'in yanına gidebilir miyiz? "

" Tabii hayatım gideriz ama şimdi doktor durumu hakkında bilgi verecek bizde orada olalım."

Doktor, Abidin'in iyi olduğunu fakat 1-2 hafta boyunca istirahat etmesini söyledi. Doktor içeriye sadece 1 kişinin girmesini söyledi. Orhan ve Gülgün, İfakat'e baktı. Halis ağa iyi haberi alınca hastaneden gitmişti. Ferit ve Seyran kantine inmişlerdi. İfakat kendimi topladı ve yoğun bakıma girdi. Abidin, oğlu, tek gerçek ailesi orada öylece yatıyordu. İfakat çok çaresizdi elinden hiçbir şey gelmiyordu.Ağlamaya başladı yatağın yanındaki sandalyeye oturdu ve konuşmaya başladı.

Yalı Çapkınım İFAKAT ve ORHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin