Umarım beğenirsiniz vote ve yorum yapmayı unutmayın :)
" Günaydın korhanlar " diye giriş yaptı Ferit. Herkes günaydın diyordu bir kiş hariç ifakat . . .
Bugün onun için zor başlamıştı. Çünkü bugün kızının ve eşinin ölüm yıl dönümüydü. İfakat geçip giden yıllarda Emin'i kaybetmenin acısını da yaşamıştı. Emin onun hayatını değiştirmişti ama o Emin'den nefret etmiyordu aksine onu seviyordu ama sadece arkadaş olarak.
"İfakat durgun gibisin kahvaltıda hiçbir şey yemedin."
Dedi Orhan ama ifakat cevap vermedi çünkü onu dinlemiyordu."İfakat canım beni duyuyor musun?"
" hah ne oldu?"
" canım sen iyi misin? Durgun gibisin kahvaltıda da birley yemedin."
" Yok yemek istemiyorum zaten kendimi kötü hissediyorum"
Orhan, ifakat'e daha da yaklaştı.
" Canım bir sorun mu var? Bana mı kırgınsın?"
İfakat, Orhan'ın bugünü hatırlayamamasına çok üzülmüştü. Evet Orhan ölen çocuğun kendisinden olduğunu bilmiyordu ama abisinde o kazada ölmüştü.
" Orhan bugün abin öldü benim bebeğim öldü yıllar geçti ama benim acım geçmedi. Belliki sen abini unutalı yıllar olmuş. değil sen bütün korhanlar unutmuş yazık size."
İfakat çok üzgündü yerinden kalktı ve mutfağa ilerledi.Mutfağa yaklaştıkça ağır kokular burnuna geldi. Midesi bulandı kusmamak için kendini zor tutu.
" Hoşgeldiniz hanımım birşey mi emrettiniz?"
Dedi sultan.
" Burası ne kokuyor böyle bir tuhaf oldum."
İfakat'in midesi çok bulanıyordu belliydi.
" ifakat hanım, halis ağam emir verdi akşama misafirler gelecek güzel şeyler hazırlayın dedi."
"Kim gelecekmiş?"
" Seyran'ın ailesi geleceklermiş hanımım bide gecede kalacaklarmış latif odaları hazırlayın dedi."
İfakat odasına çıkacakken başının döndüğünü hissetti.
" hanımım iyi misiniz?"
Dedi sultan
" Başım dönüyor."
İfakat daha fazla birşey söyleyemedi oraya bayıldı.
Hastane
Orhan, Halis ağa, Gülgün ve Ferit hastaneye gitmişlerdi. Doktor Cem korhan ailesini çok iyi tanıyordu ve bundan dolayı ifakat uyanmadan kimseye ne olduğunu söylememe kararı aldı.
" Cem, ifakat'e ne oldu? İyi mi?"
Dedi Orhan telaşlıydı. İfakat için çok korkuyordu.
" İfakat'in hiçbir şeyi yok sadece kan tahlili yaptık. Onun çıkmasını bekliyoruz."
1 saat sonra
"Oo güzellik uyanmışsın."
" Cem benim burada ne işim var? Nasıl geldim?"
Cem gülüp cevaplamaya başladı.
" Bayılmışsın çünkü bizde sana kan tahlili yaptı ve "
" ve ne Cem ne oluyor? "
" Tebrik ederim İfakat hamilesin"
"Ne been hamile nasıl ya hayır yanlış yanlıştır birdaha yapın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkınım İFAKAT ve ORHAN
Chick-Litİfakat ve Orhan'ın eskiye dayanan aşkları. Ve aşkları için feda edilen şeyler...