3

251 19 109
                                    

Medya😭😭

İzana

"Yeni görev yeni görev ...dağındaki iblisi öldür."

Buraya geleli bir ay oldu.Bu sürede Hashiralar la iyice kaynaştım.Hashira olmak istiyorum.

(Olamayacak ...)

Dağa vardığımda iblisi gördüm.Bununla biraz oynayacağım çünkü neden olmasın.

"Moshi moshi "

İblis bana baktı.Shinobu bu bana da bulaştı Allah belanı vermesin.

"Yeni biri mi hemde bir kız seni güzelce mideye indireceğim."

"Ben seni mideye değilde başka yerlerine çok güzel indiricem sen merak etme."

"Seni-"

"Ruh nefesi birinci form Ruh gölü"

İblisin neredeyse bütün organları dışarı çıkıp yere yığıldı.Ona baktım.

"Bu durumdan kurtulamassın galiba en acı verici ölüm yakarak ölümmüş eğer bana yalvarırsan seni bu durumdan kurtarırım."

"L -lütfen "

"Pekala"

Yaralama gibi iyileştirme gücüm de vardı.Kılıcımı üzerine dokundurdum ve iyileşti ama baygındı.Bu kadar aptal olamaz ona işkence çektirecektim.İblisi sürüklemeye başladım.Ağacın kenarına geldiğimizde durdum.Etrafta mor salkımlar vardı.Harika.İblisin uyanmasını bekledim.

"Uyandın mı?"

"Sen..."

"Bana Kibutsiji muzan hakkında bilgi ver."

İblis bir anda paniğe kapıldı.

"B-b-bilmiyorum."

"Anlıyorum o zaman zorla öğreneceğim."

Bu iblisin güçlü bağışıklığı var gibi duruyor.Eğlenceli olucak.

"Merak etme çok acıtmayacağım."

30 Dakika Sonra

"L-Lütfen beni öldür."

"Aa dağa Kibutsuji Muzan hakkında bilgi alamadım.Sığınağınız nerede ?"

"Keyfini bölmek istemem ama..."

Kargama döndüm.

"Ne oldu?"

"Bir tane görev var galiba mugen treninde İblisleri kesiceksin acele et."

Kafa salladım.İblise döndüm.

"Söyle yoksa seni en acı şekilde öldürürüm."

Derin bir nefes aldı.

"Muzan bütün on iki kizukileri öldürdü.Yerimizin adı sonsuzluk kalesi.Muz-"

Ağzından bir el çıktı.İblise baktım ölmüştü.

"Yazık oldu.Bunları oyakata sama ya iletmeliyim."

Karargaha doğru koşmaya başladım.

...

"Oyakata sama iblisten öğrenebildiklerim bu kadar daha fazla öğrenemedim affedin."

"Hayır gayet iyi iş çıkardın.Çıkabilirsin"

"Emredersiniz."

Karagahtan çıktım.Önümde Rengoku san vardı.

"Rengoku san göreve mi gidiyorsunuz?"

"Evet Mugen Treni ."

"Ne bende ona gidiyorum."

"Sevindim.Öyleyse beraber gidebiliriz."

Kafa salladım.Bu bir ayda en çok yakınlaştığım kişilerden biri rengoku san dı.O sırada muichiro geçti.

"Muichiro kun"

"Efendim İzana"

Rengoku san İzana sözünü duyar duymaz gözleri büyüdü.

"Sen İzana yı hatırlıyor musun?"

"Evet onda bana tanıdık gelen bir şeyler var."

"Neyse muichiro kun şans dile."

(İhtiyacınız olacak...)

...

Sonunda trene bineceğiz.Hayır o kadar zaman durduk ki dışarıda.O anda içeri tanıdık yüzler girdi.Kızıl kafa ve sarı civciv ...arkasındakini tanımıyorum.Bizi gördüğümüzdeyanımıza geldiler

"Merhaba Rengoku san ve İzana san."

"Merhaba geç Kamado."

Sadece kafa salladım ve camdan dışarı bakmaya başladım.

...

"Rengoku san beni dinliyor..."

Uyumuş.Kaç saattir bir şey anlatıyorum ama siz uyudunuz mu?Bir anda trene baktım herkes uyumuş.Bu işte bir gariplik var.Bu iblisin kan sanatı olabilir mi?Ben ilaçlara ya da zehirlere karşı dayanıklıyımdır.Ayağa kalktım.Herkese bağlanmış bir ip vardı.Bir anda tren yan dönmeye başladı.Hemen dışarı fırladım.Bir kizuki.

"Ara ara hedef sen misin?"

"Asıl sen benim hedefimsin."

"Ruh nefesi dördüncü form ruh müziği"

Bu İblisleri uyutan çok ama çok güçlü bir uyku iksiridir.Cadı değilim ama işe yarar .Tahmin ettiğim gibi iblis uyudu.

"Bu kadar kolay yenilebileceğini düşünememiştim."

Kafasını kestim.Trenle bütünleşmeye çalışmış ama yapamamış .Bu yüzden gayet kolay bir şekilde yenildi.Trenin içine geri girdiğimde herkesin uyanmış olduğunu gördüm.

"Özür dileriz yardımımız dokunmadı."

"Sıkın-"

Bir anda tren devrildi.

"Neler oluyor?"

"Onu yenmiştim."

Pencereden fırladık.Bizim çocukların üstünde kan vardı yaralanmışlar.Trenin altından çıktım.

"Gerçekten neler oluyor?"

Bir anda önümüzde bir iblis belirdi.

"B-bu"

"Üst ay üç..."

Nasıl yerde bitirdim ama .

Sizce rengokuyu öldürecek miyim?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

İguro Kardeşler(Demon Slayer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin