Medyanın Tatlılığı
İguro
Kaburamaru ile dolaşıyordum ki kargam geldi.
"İzana gaakkk İzana çok ağır yaralandığı için kelebek konağında gaakkk."
Ne?İzana mı?Hemen kelebek konağına koşmaya başladım.
...
Konağa geldiğimde içeri direkt girdim.
"İzana nerede?!İyi mi?!"(İguro)
"Sakin olun İguro san .Şu anda net bir şey söyleyemem tedavi altında savaşın nasıl olduğunu rengoku san dan öğrenebilirsiniz."(kocho)
Hemen o odadan çıkıp jastaların bulunduğu odaya girdim.O üç velet vardı.
"Velet kardeşime ne oldu?!"(İguro)
Sadece yere bakıyordu.
"Soruma cevap ver !Bütün her şeyi anlatacaksın tek tek!"(İguro)
Kafasını kaldırdı.
"Ben özür-"(Tanjiro)
"Senden özür istemedim olayı anlatmanı istedim."(İguro)
Anlatmaya başladı.
...
"Böyle..."(Tanjiro)
"Yani benim kardeşimin içinden ...kol mu geçti.Sizi koruyacak diye?"(İguro)
Çocuk başını eğdi.İnanamıyorum.
"Kaldır kafanı!!"(İguro)
Hemen kafasını kaldırdı.
"Kardeşim neden senin gibi zayıf birini korudu ki!Hiç bir şey yapmamışsın!Sadece ufak bir bıçak yarası!Benim kardeşimin içinden kol geçti de dayanıyor sen ufak bir bıçak yarasına mı dayanamıyorsun!"(İguro)
Neredeyse hiç bu kadar sinirlenmemiştim.Bu ilk defa oldu.
"Hadi diyelim ki sen yaralısın.Siz niye bir şey yapmadınız!!Biriniz orada oturmuş savaşı izlemiş diğeriniz uyuyomuş!Ya siz benimle dalga mı geçiyorsunuz!!?"(İguro)
"Bize savaşmama emri verdiler.Onlara kızmayın."(Tanjiro)
"Onlara kızmıyıcam öyle mi?Eğer her denilen emre uysaydık şu anda ben yaşamıyor olurdum be!!Eğer kardeşim uyanmasın hepinizin burnundan getiririm!"(İguro)
Kapıyı çarpıp çıktım.
Tanjiro
İguro çıktı.Kafamı öne eğdim.
"Tanjiro tamam.Oda abarttı.Sen kardeşine böyle bir şey olsa bize bu kadar bağırır mıydın?"(Zenitsu)
"Zenitsu onların arasındaki bağı bilmiyoruz.Benle nezuko arasındaki bağdan daha büyük bir bağ olabilir aralarında.Ne yaşadıklarını bilmiyoruz."(Tanjiro)
İzana san eğer kızarsa anlık bir sinirle olduğunu söyledi .Ama yinede sözleri çok can yakıcı.Ve lanet olsun ki haklı da.Onun bu hale gelmesinin sebebi biziz.
Bölüm kısa oldu ama ilham gelmediği için fazla yazamadım.Uzun zamandır da bölüm yazmadığım için sizi de bölümsüz bırakmak istemedim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İguro Kardeşler(Demon Slayer)
FanfictionYa Obanai İguro nun SEVDİĞİ bir kız kardeşi olsaydı hikaye nasıl ilerlerdi.