Medyaa
İzana
"B-bu."
"Üst ay üç..."
İblis Tanjiroya yumruk atmak için eğildi.
"Alev nefesi İkinci form.Kavrucu gün doğuşu."
Rengoku iblisin kolunun yarısını kesti ama anında geri çıktı.
"Güzel katanaymış."
Acayip hızlı yenileniyor.
"Neden senin gibi güçlü birisi bir yaralıya saldırıyor?"(rengoku)
"Üçümüzün konuşmasını bölmeye çalışır diye düşündüm."(Akaza)
"Seninle tam olarak ne konuşacağız?İlk defa karşılaşıyoruz lakin seni hiç sevmedim."(İzana)
"Öyle mi ?Ben zayıf insanları sevmem .Onları görmek bile beni sinir ediyor."(Akaza)
"İkimizin değer verdiği şeyler pek uyuşmuyor o halde."(rengoku,İzana)
"Yine de size muhteşem bir teklifim var.Neden siz de iblis olmuyorsunuz?"(Akaza)
"Olmuyorum."(rengoku)
"Saçmalamayı kes"(İzana)
"Sadece bakarak bile güçlü olduğunuzu anlayabiliyorum.Biriniz Hashira biriniz ise Hashira adayı değil mi?(Akaza)"
Tanjiro pov"İzana-san bir Hashira adayı mı?"
"Savaşçı ruhunuz sonuna kadar bilenmiş.Mükemmelliğin sınırına yakın."(Akaza)
"Ben alev hashirası kyojuro rengoku."(rengoku)
"Ben ruh kılıç ustası İzana İguro."(İzana)
"Ben Akaza.Kyojiro ve İzana neden asla mükemmellliğe erişemeyeceğinizi açıklayayım size.Çünkü insansınız.Yaşlanan ve ölen bir bedeniniz var.Bir iblis olun kyojuro ve İzana."
Yok yok bu iblis gerizekalı mı?Hayır diyoruz anlamıyor mu?
"Hem yaşlanmak hem de göçüp gitmek insanı güzelleştiren şeylerdir.Yaşlanan ve ölen bedenimiz bize değerli bir hayatımız olduğunu ve onurlu yaşamamız gerektiğini hatırlatır..."(rengoku)
"Güç dendiğinde aklımıza sadece bedenimiz gelmemelidir.Bu çocuk zayıf değil!Onu aşağılama.Gerekirse tekrar tekrar söylerim.Üçümüzün değer verdiği şeyler uyuşmuyor.Nasıl bir gerekçe sunarsan sun asla iblis olmayacağız!"(İzana)
"Anlıyorum.."
Ayağıyla yere baskı yaptı.Ve mavi bir kar tanesi belirdi.Katanamı çektim.
"İblis olmayacaksanız öldürürüm bende tabi kız hariç."(Akaza)
Kız hariç derken.Ne demeye çalışıyor bu.Bir anda bize doğru geldi.O yumruklarla biz de katanayla savaşıyorduk.Ortalık toz duman olmuştu.
"Daha önce bir alev hashirası öldürmemiştim.Karşılaştığım hiçbir Hashira da teklifimi kabul etmedi."(Akaza)
İkimizide durdurdu.
"Neden dersiniz?Bir savaşçı olarak bunu anlayamıyorum.Sadece seçilmiş olanlar bu hakkı kazanabilirken onalrın reddetmesi!"(Akaza)
Kolunu kopardım.Anında geri çıktı ve kılıcıma baskı yaptı.
"Olağanüstü güçlerle kutsanmış birinin yavaş yavaş düşüşünü izlemek..."(Akaza)
Geriye yuvarlandım.Ama hemen diklenip tekrar savaş yerine koştum.O ise bize tekrar tekrar yumruk atıyordu.
"Alev nefesi dördüncü form Parıldayan alev salınım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İguro Kardeşler(Demon Slayer)
FanfictionYa Obanai İguro nun SEVDİĞİ bir kız kardeşi olsaydı hikaye nasıl ilerlerdi.