6

12 2 14
                                    

Merhabaa meteor yagmuruna ozel bolum paylasmak istedim,buraya da hic bolum yazmamisim uzun zamandir o yuzden bu fice yazmaya karar verdim

bir dahakine iki fice de ayni gunde birer bolum gelir mi?sanmam

meteor yagmuru bahane size bolum yazmak sahane

neyse ozlediniz mi burayi? burayi ozlediginizden mi diger fice bakmiyorsunuz acaba

umarim oyledir cunku fici begenmeyip cikmaya karar verdiyseniz uzulurum. otle bir sey olmadi degil mi?

bu arada hu fici unutmusum bastan okumak zorunda kaldim kitabi ASROCJWYXLW

neyse seksen kelimelik bos yaptiktan sonra gidebililirim,

iyi okumalaar 😽💋 umarim begenirsiniz, yildiza dokunmayi da unutmayin haa bir de yorum yapmayo unutmayin

"Hadi Changbin,seni bekliyoruz iki saattir!"Diye bağıran Felix'i duymamla kıkırdamıştım.İlişkileri cidden çok talıydı ve insagramda gördüğümüz çiftler gibi yapay değildi.

Her zaman tatlış tatlış takılmıyorlar,ara sıra eğlenceli yanlarını ara sıra da sinirli yanlarını gösteriyorlardı.İlişkilerine acayip özeniyordum ama sanırım benim reenkarne olmadan önceki ilişkim de böyleydi.

İki hafta olmuştu ve biz hala rüyaları görmeye devam ediyorduk,ama son zamanlarda gördüğümüz rüyalar baştakiler gibi fesat rüyalar değildi.Artık daha normal çiftlerdeki şeyleri görüyorduk.Ha bir de son rüyama eklenmiş olan 'bebeğimiz' vardı.

Oralara hiç girmeyelim çünkü şu an olan olayla uzaktan yakından ilgisi yoktu.

Minho,ben,Changbin,Felix ve onların arkadaşları-dört kişilermiş- birlikte bugünkü meteon yağmurunu izlemek için sahile gidecektik.

Felix ise saat 00.00da başlayacak olan meteor yağmuruna 2 saat önceden gitmek istediği için hepimizi bir yandan çekiştiriyordu.

"Jisung kalksana!Neden oturuyorsunuz kalkana kadar söyleneceğimi bilmiyor musunuz?"

denmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve ayağa kalktım."Seni mi kıracağız,"diye cümleme başladım.İstiyorsa olsun ve kurtulalım dıye geçirdim içimden"İstiyorsan bir saat erkenden çıkarız hem daha iyi yer buluruz."dememle Changbin ve Minho da beni onayladı.

~😽💋~

"Gördüm gördüm!Bir tane kaydı!!"diye bağıran Felix'le gülümsedim.Arkadaşımın mutlu olması beni de mutlu ediyordu ama ben hiç görememiştim.

Umudumu kaybetmemeye çalışıp önce yanımdaki sojudan biraz içtim sonra da gökyüzüne gözlerimi diktim.O saniye Felix bir daha bağırmıştı."Bir tane daha!Changbin gördün mü?"diye sormasıyla Changbin cevaplamıştı."Evet gördüm bebeğim"dedikten sonra bir dizine oturan Felix'in dudaklarına kısa bir öpücük bırakmasıyla Changbin'in arkadaşlarından biri olan Hyunjin konuştu.

"Bak Jeongin millet sevgilisine nasıl davranıyor.Sen anca bana bağır.Hıh küstüm ben."dedikten sonra yanındaki soju şişesini teklemişti."Hyunjin,ben seni nasıl kucağıma alayım sevgilim?Ama istersen kucağına seve seve oturabilirim."diyen Jeongin anında Hyunjin'in kucağına oturdu ve dudaklarını dudakları arasına aldı.Daha fazla anlatmayacağım çünkü bu iğrenç.(Yoo değil ben olsam oturup izlerim)

Sekiz kişi birlikte meteor yağmurunu izleyip dilek tutmaya çalışıyorduk şu an;Chan hyung,Seungmin ,Hyunjin hyung,Jeongin,Changbin hyung,Felix ben ve Minho.Neden Minho'ya hyung demiyordum?Ben de bilmiyorum,belki de reenkarne olmadan önce
sevgili mi nişanlı mı evli mi neysek ondandır.

Gözlerimi bir kez daha gökyüzüne diktim,inanıyordum bir tane bile olsa yıldız kaymasını görecektim ve dilek dileyecektim.

Ve,tam o anda kayan yıldızla gözlerimi kapattım.

'Eğer cidden Minho'yla ruh eşiysek onunla Felix ve Changbin gibi hatta daha iyisi olmak istiyorum.'

Ee nasildi cerez bolum?

Dilek dilediniz mi ya da daha basiti meteor yagmurunu gorebildiniz mi?

Su an saat 01.25 bu arada kimse gormez ve okumaz ama ben yine de bu riski aliyorum

NORMALDE DE OKUMUYORSUNUZ CUNKU

trip atiyorum size yayinla yayinla deyip heveslendirdiniz beni simdi de okumuyorsunuz

uzmeyin beni diyorum anlamiyorlar aa

neyse gideyim ben hadi gorusuruz

La Vie En RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin