Kardeslerimi uyuyurken sıkıldim ben de bolum paylasayim dedim,nasilim?mukemmelim.
"Jisung,JISUNG!"diye bağıran Minho'yla uyanmıştı Jisung."Ne oldu Minho neden bağırıyorsun?"diye soran Jisung'a hızlıca cevap verdi Minho.
"Araştırma yaparken uyuya kalmışsın,bir şeyler mırıldanmaya başlayınca uyandırayım dedim.Yine mi o rüyalardan gördün?"
demesiyle Jisung başıyla onayladı."Birlikte orkidelerin arasından ayrıldık ve bahçenin kenarındaki büyük eve girdik,evde ne yaptığımızı anlatmama gerek var mı?"
diye sormasıyla Minho başını iki yana sallamıştı."Büyük ihtimalle uyuyunca ben de başka bir rüya görecegim,sana anlatırım sonra."
dedikten sonra konuşmaya devam etti,"Ben uyumadım ve araştırdım.Reenkarmasyon yaşayıp hatırlamak mümkünmüş(cidden öyle mi bilmiyorum şu an kafadan sallıyorum),bize de bu olmuş olabilir."
Demesiyle Jisung onaylamış ve saati sormuştu.14.06 olduğunu gördüğü saatle oturduğu yerden fırlamıştı,yine bir cuma günüydü ve Jisung yine geç kalmıştı.
"Tamam ders bitti!"deyip sınıftan çıktı Jisung.3 saatlik dersi vardı ve o 1 saat gecikmişti.Öğrencileri iyi sır sakladığı için şanslıydı yani.Okuldan kartını okutarak çıkmış ve markete doğru yürümeye başlamıştı.Evde çoğu şey eksikti ve uzun bir alınması gerekenler listesi vardı.
Cok kisa oldu ama zaten aktiflik coktu diye atiyorum yarin yb atariim
bu arada bu bolum bilmem kac gundur taslakta,daha uzatirim diye biraktim ama uzatmadim tabikisi useniyorum
neyse nasildii?