Henüz çevremi kavrayamayan bakışlarım ile etrafı süzdüm, burası kimin odası?Benim odama çok benziyor ama benim değil gibi de.Yanımda biri mi yatıyor benim?Bu kafamdaki ağrı ne,hafızam mı siliniyor?
Yatakta arkamdaki kişiye dikkat ederek doğruldum ve arkamda kimin yattığına baktım..Yoongi hyung yanımda çıplak bir şekilde uyuyordu,dün gece neler olmuştu?Birlikte mi olduk biz?Korunduk mu peki?
Ben çift cinsiyetli bir bireyim,eğer korunmadıysak hamile kalma olasılığım gerçekten fazla.Yoongi hyungu dürtükledim,acilen kalkması lazımdı çünkü durumdan bi haber dün gece benimle birlikte olmuştu.
Hyung'um yavaşça gözlerini araladı,henüz uyku sersemiydi ve bu yüzden saf saf yüzüme bakıyordu."Hyung günaydın." dedim ve yeniden kendine gelmesi için biraz zaman verdim,yavaşça gözlerini aralayıp "Biz neden çıplağız ve aynı yatakta yatıyoruz?" dedi.
Yoongi'cim akıllı kedi kılıklım benim,sence bunu biliyor olsam sana bunu sormak için uyandırır mıydım amına koyayım."Hyung iki büyük soru var ama önemli soru bu değil," büyükçe ve zorlanarak yutkundum "asıl soru her ne yaptıysak korunduk mu?" Yoongi kıkırdadı ve gülümsemesi yüzünde dururken konuştu "Niye yoksa hamile mi kalırsın?" dalga geçerek sormuştu,zaten söylemek istemeyip ikilemde kalmıştım hiç söylemeyecektim artık.
"Yoo ne alaka ki ne hamilesi niye onun için sorayım ki." ard arda konuşunca Yoongi'nin gülümsemesi yavaşça soldu."Duruma bakarsak korunmamışız,o kafayla sevişebilmemiz bile bir mucize." demişti ve anında yanaklarım yanmaya başladı.Yanaklarımı göstermemek için yataktan kalkmaya çalıştım ama kalçamdaki ağrı buna engel oldu.
Sessizce inleyip yatağa geri oturdum.Yoongi kıkırdayarak konuşmaya başladı "O kafayla umarım seni sakat bırakmamışımdır." nasıl yani,bu şey yapıldıktan sonra insanlar sakat kalabiliyor muydu,ya hyung beni sakat bıraktıysa ne yaparım ben!Kimse bakamaz bana."Şaka yaptım Jimin, daldın gittin bi krem süreriz iyileşirsin hemen meraklanma."
"Ne diye böyle bir durumda şaka yapıyorsun ki Yoongi." bitirdiğim mantıklı kelimemin ardından yatakta kalçama dikkat ederek geriye doğru gitmeye çalıştım bu çalışmamı durduran şey Yoongi'nin konuşması olmuştu "Seviştik diye yakın olduğumuzu düşünme,ben senin halâ hyung'unum ve öyle olarak da kalmayı planlıyorum.Birbirlerini tanımayan insanlar da sevişiyor ve bir daha birbirlerini görmüyorlar ben de öyle olmasını umuyorum,Hoseok'a söylerim sana kremini getirir." dedi ve yataktan çıkıp gitti,ne yani ben böyle bir hödüğe mi ilkimi vermiştim?
**********
Yoongi giyinip evden çıkmıştı,son yaptığı şeyi tam anlayamamıştım.Dün geceden yakın davranması tamamen benimkini almak için miydi yani,ben de anında ona istediğini vermiştim.
Hoseok ile salondaki uzun koltukta oturmuş telefon oynuyordum.Hyunga söylemeden çıkmış olucak ki aramızda ne krem konusu geçti ne de ağrım olup olmaması ama en çok ona anlatmak istiyordum,çünkü ilk başında yanımda olduğu gibi şimdi de olacağına inanıyorum.
"Hyung sana bir şey söylemem lazım."dedim zorlanarak."Nihayet söylemeye karar verdin Jimin saatlerdir çok sessizsin,ben sorsam geçiştireceksin diye ellemiyorum.Anlat hadi sendeyim."böyle konuşmaları beni derinden etkilerken içimde bir ağlama isteği oluştu, çok mu duygulanmıştım yoksa kendi kendime yenilgi krizi mi geçiriyordum tam emin değilim.
"Hyung dün gece biz Yoongi ile yanlışlıkla şey yapmışız."
"Ne yapmışsınız?"
"Şey yapmışız iste."
"Ne yapmışsınız bal kardeşim söyle hadi."
"Hyung biz sevişmişiz ama korunmadan."hızlıca bitirdim cümlemi hyung dondu kaldı ben cümlemi bitirince de onun suskunluğundan yararlanıp konuşmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
RomanceAsla,bu bebeğe kıyamam.Benim bebeğim o. Jimin~ metanoia: birinin düşüncesini , kendini veya yaşam tarzını değiştirmesi.