Bara gitmek için Buketle hazırlanmaya karar verdik. İkimizde grup sex isteğimizi bastırmak istemeyip eğlenmek için bara gidecektik.
Kasıklarım sizlarken elimle dokundum. Geceyi iple çekiyordum.
Üzerime iç çamaşırı giymeden elbiseyi giyindim. Hazır olunca odadan çıktım. Buketin odasina girdim.
Buketi görünce azgınlığım geri gelmişti.
"Of Buket gitmesek mi? Seni becermek istiyorum." Dedim. Yanına yaklaşarak elimi kalçalarına koyup sıktım.
Buket gülümseyerek elini amımın üzerine getirip okşadı.
"Sana tutuldum resmen. Şuan görünen memelerini emmek istiyorum." Parmağını sertçe amıma koymasıyla derinde inledim.
"Ah siktir. Buket çok istiyorum. Ahhh." Dedim. Kendimi parmağina doğru kaydiriken, Buket ikinci parmağını da içime katarak git gel yapmaya başladı. Nefesim hızlanmış halde eline gelmek üzereyken durdu. Elini çekti.
Gözlerim sinirle dolarken ellerinden tuttum. Tam tekrar amıma götürecekken izin vermedi. Dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Hişşş, geceyi bekle. Şimdi boşalmanı istemiyorum.
Evden çıkıp arabaya bizdik. Şoför bizi bara bırakırken bu gece kaç erkekle sex yapacağımızı konuşuyorduk. Sanırım 5 veya 6 erkek şuan için işimizi görüldü.
Bara girdik. İşte şimdi eğlence başlasın.
Devamını istiyorsanız lütfen yorumlarda belirtin. Oy kullanmayı unutmayın.