3

4.9K 10 1
                                    

Bara girip içki söyledik. içkilerimiz geldikten sonra bir birçok erkeğin gözünün bende olduğunu fark ettim.

Dilimle dudaklarimi yaladım. Şimdiden amim sizlanmaya başlamıştı.

İlk cesaret eden yanima geldi. İzin almasına gerek yoktu zaten benim işaretimle buradaydı.

Elindeki içkiyi tek dikişte içip bana yaklaştı.

"Selam bebeğim bu gece çok eğleneceğiz." Dedi. Eli önce memelerimi yoğurdu.

"Ah evet." Dedim. Yanımıza iki kişi daha geldi.

Durdurdum hepsini

"6 kişi istiyorum. Ve isimlerinizle öğrenmek istiyorum. O yüzden bilmeliyim kiminle sikiştiğimi." Dedim.

"Seve seve oruspu. Ben Murat." Dedi mavi gözlü adam.

"Ben de Halil." Dedi. Diğerlerinden biraz kısa olan, aç köpekler gibi bakıyordu. Ah amimi parçalayacak gibi

Kirli sakallı yakışıklı ise "Serkan" dedi sadece.

Başımı salladim. Yanımıza Buket geldiğinde yanında iki erkek daha vardı.

".Buket 6 kişi demiştik." Dedim. Buket gözlerini devirdi.

"Kızım bunlar yeterli. Çok azdım. Sikilmek istiyorum." Dedi.

Hemen üst katlardan birine çıktık. Önce grup beni sikecekti üç kişi olarak sonra eşleri değiştirecektir. En son hepsi ile sikisecektik. Anlaştıktan sonra benimkileri alıp odaya girdim.

Bu barın odaları çok harika oluyor sikilmek için.

Üçü etrafimi sararken Serkan dudaklarıma yapıştı ben de karşılık verirken üçü el birliğiyle üzerimdeki elbiseyi çıkardılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üçü etrafimi sararken Serkan dudaklarıma yapıştı ben de karşılık verirken üçü el birliğiyle üzerimdeki elbiseyi çıkardılar. Yere düşen elbisemle açıkta kalan yerlerimde yerleştiler.

Murat memelerimi sıkıp ağzına almış emiyordu.

Halil ise amimi yalayıp parmaklamaya başlamıştı.

"Ah. Ogfffff."  Ah amim çok yanıyordu. Kendimi Halilin parmaklarına itip iyice Serkana yanlanip boynundan tutup dilimi hareket etmeye başladım.

" Ah Serkan. Oh ilk içime giren olmak ister misin diye sordum." Beni tutup yatağa itti. Üstündekileri tek seferde çıkarırken serbest kalan erkekliğini islatmadan bacak arama girdi.

Sıvayıp eline tükürdü. Biraz islandiktan sonra amimin uzerine bıraktı sikini oh çok büyük diğerleri soyunup üstüme gelirken murat sikini ağzıma koyarken Halil de elime verdi. Okşamaya başladım.

Oh çok istiyordum onu içimde. Amimi kapatıp üzerindeki sikini sıkarken gözlerimin içine bakıp, bacaklarımı ayırdı. Bir hamlede içime köklerden çığlık attım. Ahhh içimdeydi. Of ah sıkı girip çıkıyordu hızla.

Halil de memelerimin arasina sikini koydu. Göğüslerimi tutup arasına alıp siktim. Ah meme aramda kocaman bir sik. Boyunu sikine vermiş Halil memelerimin arasina kokluyordu. Oh
Ah harika bir şey üç kişi tarafından sikilmek.

Murat Halili kenara çekip kendi araya girerken Halil kendisini sivaliyordu. Serkan hızla git tellerine devam edip götüme şaplak attı. Of siktir. Bir anda götüme sikini kökledi.

"Ahhhh. " Dedim. Hızla sikini içime koyup çıkarılmasıyla sona yaklaştığını hissediyordum. Ah.

"Boşalıyorum hadi." Demekle içimden çıktı ben üzerine aldı. Aniden amıma girdi. Oh sonra murat üzerime çıktı ve götüme kökledi. Şuan içimde iki sik vardı. İki deliğimi de doluluğunu hissederken derinde inledim.

Halil ağzıma sikini kökledi.

" Evet. Oh sikin. Tüm deliklerimi doldurun. Ah evet Serkan oh evet."

İnlemelerimi tutamiyordum. Halil de sikini üzerime cikip götüme dayadı. Tek seferde kökledi. İçime şiddetle çarpışlarindan sonra üçü aynı anda içime boşaldılar. Oh derman kalmamış vücudumu biraz dinlendirmek için gözümü kapattim.

Sırılsıklam olmuştum. Amim, memelerim vucudumudum terden sırılsıklam olmuştum. Spermleri amim ve göt degilimin üzerindeydi.

Serkan yanıma gelip tekrar dudağıma yapıştı.

"Ben doymadım daha." Bir yandan dudaklarıma gömülürken elleriyle göğüslerimi yoğurdu. Aşağıya doğru indikçe beni ısırıp, emiyordu. Memelerimle işi bittikten sonra amıma geldi. Öpüp kulagima yaklaştı.

"Bu geceden sonra ilaç kullanma amina giren bir tek benim. Spermlerini içine akitip seni hamile bırakacağım. " Demesiyle dehşete düştüm.

Tırnaklarını omuzuna batırdim.
"Bana emir verme ben hamile kalmak istemiyorum ve içime akman hamile bırakacağın anlamına gelmiyor." Dedim.

Sinsice gülüp aniden içime kökledi.
Ah harikaydı. Sıkı yeterince büyüktü. İnsanı delecek kadar derinime köklerden zevkten dörtköşe olmuştum.

Oh ah harika bir ÅŸey sikilmek oh.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Group SexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin