Kapitel 2

45 1 3
                                    

Musiken dunkade högt i huset och alla sjunger med.
"ÄR DET FÖRSENT ATT KRIGA KVART ÖVER FEM" sjunger alla högt.
Jag kollade runt efter killen.
"Mål upptäckt" säger den lilla datorn jag har i mitt öra.
Killen hade kort brunt hår och en keps över och var ganska kort.
Han kollar mot mig och jag ler flörtigt mot honom. Han kommer emot mig.
" tjena snygging " säger han.
" Hallå " säger jag.
Jag pressar mina läppar mot hans och det går snabbt över till hångel och sedan avbryter han.
" det finns rum på övervåningen " viskats han sexigt i mitt öra. Jag ger honom en sexig blick och sedan drar han med mig mot trappan. Vi springer upp till ett rum och direkt när vi hittat ett pressar han upp mig mot en vägg och vi börjar direkt att grovhångla.
Han sätter sina händer på mina höfter och jag börjar smått putta honom mot sängen.
" lägg dig i sängen " säger jag sexigt.
" allt för dig baby "
Han lägger sig på rygg.
" lägg dig på mage, tack " säger jag sexigt.
" man kan inte knulla när man ligger på mage " säger han.
" jag har en speciell taktik " säger jag.
" okej " säger han och lägger sig på mage.
Jag tar ljudlöst fram pistol och drar försiktigt på mig skidmasken.
" hur går det snygging ?" Frågar han.
Jag laddar pistol och riktar den sedan mot honom.
" jag är inte din jävla baby " säger jag sexigt och bestämt och skjuter honom sedan. Blod för forsa ur honom.
Jag kollar hur det ser ut utanför fönstret. En studsmatta ungefär åtta meter ner. Jag hör hur musiken tystnar och folk börjar gå upp i trappan. Jag backar några steg och slänger mig sedan ut ur fönstret. Glaset går i tusen delar och jag flyger ner och studsar till. Jag hoppar av studsmattan och börjar springa. Jag ser en skateboard lite längre fram så jag springer allt vad jag har och hoppar sedan på den. Jag ser bakom mig hur ett gäng försöker komma ifatt.
" bye bye bitches " hånskrattar jag samtidigt som jag skriker det glatt.
Jag susar fram bland gatorna, fördelen med att vara tjejkille, som mina kompisar säger.
Jag hoppar av skateboarden och springer resten av vägen hem.

Jag öppnar dörren in och ser direkt hur pappa står och kollar på mig.
" klarade du det?" Frågar han.
Jag skrattar och ger honom pistolen jag haft i min hand.
" det klart, jag är din dotter "
Pappa ler och kramar om mig.

angel with a shotgun ~ f.sNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ