"förstod du uppdraget, Olivia ?" Säger Alfred, eller som jag kallar honom: pappa.
Jag nickar och drar åt den bruna höga tofsen jag hade satt upp mitt hår i.
" klä på dig klänningen, gör dig iordning och hämta vapnet så kör jag dig om en timme " säger han och nickar återigen innan jag springer upp till mitt badrum. Jag tar av mig mina kläder och smyger in i duschen. Om jag har drömkroppen? Inte riktigt, små bröst, smal, nästan ingen rumpa och tydlig midja, men konstigt nog dras killarna till mig.Jag sköljer av mig det sista och går sedan ut ur duschen och virar en handduk runt mig kropp och en runt håret. Sedan smyger jag ut ut badrummet och bort till mitt rum. Jag tar på mig en klänning som slutar precis innan rumpan, en pushup behå och trosor. Jag lägger i en skidmask i behån och går sedan ner till pappa.
När jag kommer ner står han och putsar en pistol.
" ska vi åka?" Frågar jag.
Han nickar och ger mig pistolen. Jag tar emot den och stoppar ner den i mina trosor. Vi går ut till hallen och jag tar på mina höga klackar som gör att mina 167 centimeter blir 177.Pappa stannar bilen utanför han eller hon som håller i festens hus.
"Kommer du ihåg ?" Säger pappa.
"Ja pappa" säger jag.
"Vad bra, ha så kul och om du skulle hamna i trubbel heter du inte Olivia Petersson utan du heter Anna Abrahamsson " säger pappa varnade.
Jag skrattar och nickar.
" vi syns inatt eller till morgon men glöm inte satt slutföra ditt uppdrag, till varje pris" säger pappa.
Jag nickar och öppnar dörren. Jag sätter i linserna som kan hitta vem det är jag ska skjuta.
Jag går ur bilen och går upp mot huset.
ESTÁS LEYENDO
angel with a shotgun ~ f.s
Fanfic"Du jobbar för aotw" viskar han i mitt öra. Han snurrade mig ett varv och drog mig sedan mot hans midja "Och du jobbar för atp" viskar jag tillbaka.