lanetli köprü

17 2 1
                                    

Nerede olduğumu bilmiyordum etraf karanlık sınırlı şeyler i göre biliyordum
Biraz dolaştım ve o köprünün yanında olduğumu fark ettim ama bir sorun var
Köprü hala yıkılmış duruyordu ama köprünün heryanı kandı korku ve dehşet hissi içime doldu yerlerde binlerce hayvan insan elf benzeri yaratıklar kanatlı değişik insan benzeri şeyler hepsi hepsi ölmüştü o manzarayı gördüğümde kustum ve ordan koşarak uzaklaştım"iğrenç iğrenç iğrenç burdan çıkmam lazım benimde sonum onlar gibi olcak lanet olsun" o an rüyada olduğumu anladım ama yinede koşmaya devam ettim ama ordan gitmeden öncede birşey almayı başarmıştım hiç bilmediğim bir aksanda bir kitap ve aynızamanda yerde duran soval yenin kılıcını almıştım korkuyordum ama yolunda gitmeyen bişeyler vardı ormanda hiç olmadıgı kadar fazla hayvan vardı biraz daha dolaştım nerdeyse akşam oluyordu ve yine o kurt lar akşam üstü bana saldırdı bu sefer oldukça derin bir yara almıştım canım yanıhordu"bu sefer işim bitti bu aptal kuçu kuçulara öylece kolay bir yem olmuycam bu yapcağım son şey olsa dahil bu kadar kolay olmaz " diye bağırdım o an şoval yerden aldığım o kılıcı zalimce savurdum nede olsa rüya birşey olmaz diye düsünüyordum kurt ların lideri kaldı geriye birtek ama onun yaptığı tek şey arkadaşlarının yenil mesini izlemekti ve bir anda kükredi yerimden sıçradım öyle güçlü bir kükremetdiki ard ard a saldırdı artık yolun sonun daydım ya kan kaybından ölecektim yada o acımasız dar belere gözüm bulanıklaştı ve işte o an onu gördüm beyazlar içinde bir kartal geldi kocamandı neredeyse bir kol büyüklüğün deydi ama biraz daha kücük "budane 1 yetmez gibi 2 mı oldunuz"dedim kartal garip sesler cıkardı sanıdım gülmüştü bir an o korkunç dehşet verici o gözlerle bana baktı bir gözü dehşet verici bir siyahtı bir gözü ise insanın içine zehir salan bir mor du bir ışık hüzmesi geldi benle onun arasında bir bağ gibi birşey oldu ve bianda kurt kaçtı kartal bana uzun uzun baktı ben korkudan kıpır dayamıhor olan ları sindirmeye çalışıyordum çok gećmeden kartal giti"neyin içine düştüm ben"dedim ve uyandım terlemiştim neredeyse sırıl sıklamdım üstümü giyindim ve o köprüye gittim hiç birşey yoktu herşey yok olmuştu o kurt ları gördüğüm ve öldügüm yere gittiğimde ise dehşetle inledim "h-hayır gerček olamaz ben yapmadım ben hayvanlara zarar vermem "ormanın içinde çığlıklarım yankılandı tam karşımda o öldürğüm 3 kurt ölü bir şekilde yatıyordu köprüden giderken aldığım o kılıç ve kitapta bir ağacın yanındaydı on ları aldım ve hemen barakaya geri döndüm olan ları sindir mek sandığımdan daha uzun sürmüştü yemeğim bitmişti o yüzden oraday Ken düşünüm ölü üç kurduda aldım sürükleyerek 2 sini gömdüm ama 1 ini yemek zorunda kaldım yemeğim yoktu ve aćlıktan bayılmak üzereydim iğrenç birşey ama yapmak zorundaydım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

dikenli gül bahçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin