devamm🙊💩💅🏻😡

Hatırlatma:anons oldu.....

Korktuğum için minhonun üstüne atladım bana şaşkın şaşkın baktı

-a şey özür dilerim bir anda anonstan korktumda
-sorun değil
Hala aynı pozisyonda olduğumuzu fark ettiğim için hemen düzgün bir şekilde oturdum ve kedileri sevmeye devam ettim biraz sonra uçağın ineceği anons edildi birkaç eşyamı çantama koyup hazırlandım biraz sonra uçak indi yolcular yavaşça iniyordu tabi ben en son çıkmayı bekliyordum hiç bir şekilde herkesin birbirini itiklediği yerde çıkmaya uğraşamazdım en son ben ile minho kaldı bu yolculukta bazenleri onu izliyerek uyuyordum çok güzel bir yüzü vardı hemen bunu aklımdan sildim jisung sen ne düşünüyordun en sonunda bizde çıktık ve valizimizi almaya gittik kendi valizimi aldıktan sonra hemen bir taksiye binip kendime bir otel ayarladım çok büyük bir yerdi ve bu benim için iyi bir şeydi birkaç eşyamı yerleştirdikten sonra giyindim

-a şey özür dilerim bir anda anonstan korktumda -sorun değilHala aynı pozisyonda olduğumuzu fark ettiğim için hemen düzgün bir şekilde oturdum ve kedileri sevmeye devam ettim biraz sonra uçağın ineceği anons edildi birkaç eşyamı çantama koyup hazı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydiği şey bu👆🏻👆🏻
Çantama kulaklığımı,şarjımı ve cüzdanımı koyduktan sonra dışarı çıktım burada araştırdığıma göre ormanlığa benzer bir yer vardı sessiz olması benim için herşeyden önemliydi hemen konuma baktım ve yürümeye başladım vardığımda
şaşırmıştım çalıların içinden hep kelebekler çıkıyordu  azda olsa kelebeklerden korkardım biraz bekledim ve çalıların arkasına geçtim sanki bir cennetti burası çok güzel çiçekler hayvanlar ve kelebekler vardı biraz ileri baktığımda bir tane salıncak gördüm hemen binmek için yanına gittim ve sallanmaya başladım ve kukaklığımı takıp still with you açtım(bu hikayede BTS olmazsa olmaz)

Salanırken etrafada göz geziniyordum birde çalılardan bir kıpırdama sesi geldi hemen müziği kapatıp oraya bakmaya gittim
-acaba ne vardı ?
Dedim birden üstüme birşey atladı
-agggh(ne diyim amk).
Baktığımda küçük tatlı bir sincaptı
-avv ne kadar tatlısın sen
Dedim ve elime alıp tekrar salıncağa gittim müziği tekrar açtım ve sincapı severken sallanmaya devam ettim bir süre sonra artık bu kadar sessizlik yettiği için sincapı bir ağacın kenarıba koydum
-görüşürüz küçük sincapçık bir daha geldiğimde yine oynarız
Diyip yürümeye başladım birden omzunda bir ağırlık hissettim baktığümda yine sincapçık gelmişti
-heyy benimle gelmen mümkün değil burası senin evin hem gelsen bile seni otele sokamam yasak

Birden gözlerini büyütüp tatlı bir şekilde bakmaya başladı
-ufff tamam tamam alıcam seni hem azda olsa bana benziyorsun
Biraz daha baktıktan sonra
-Hatta Parelel evrendeki hayvan ruh eşimsin
Dedi

YAZAR ANLATIMI

Gerçektende küçük sincapçık la jisung çok benziyordu ikisininde yanağı şiştu hatta bir ara psikoloğu ona sincap jisung diyordu belli etmesede bôyle denmesi hoşuna gidyordu en sonunda sincapı çantasının kenarına koyup yürümeye başladı otele yaklaştıklarında tam içine sokmuştu asansöre bindiğinde ise tekrar çıkarmıştı hemen koşarak odasına gitti ve sincapı yatağının üzerine koyup üstüne rahat birşeyler giydi

minsung/seyahat aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin