1

1.9K 180 236
                                    

"Ah~ lütfen, hızlan."

Chan altında inleyen öğrencisinin sözleriyle hızlanmıştı. Çok geçmeden karnı onun menileriyle kirlenmişti. Dar ve sıcak deliğin hissiyle kendini bıraktığında, nefeslerini düzene sokup kalktı.

"Bir daha sakın evime gelme Seungmin."

Hala düzene girmemiş nefesiyle konuştuğunda, Seungmin göz devirmekle yetindi. Chan onun bu tavrıyla kafasını iki yana sallamıştı. Elindeki sıfır kolluyu kafasından geçirip, adımlarını mutfağa yöneltti. İki tane kahve yaptıktan sonra, oturma odasında çıplak oturan Seungmin'in yanına oturdu.

"Neden hala üstünü giyinmedin?" Ona yaptığı kahveyi uzatarak sorusunu sordu. Seungmin kendisine ikram edilen kahveyi alıp bir yudum aldı. Sonra bardağı önünde ki sehpaya koyup arkasına yaslandı.

"Çünkü böyle durmak daha rahat." Seungmin alayla konuştuktan sonra kahvesine uzanıp bir yudum daha almıştı.

"Peki neden evime geldin?"

"Çünkü sevişmeliydik." Chan bu yanıtla şakaklarını ovdu. Bu çocuk bazen onu deli ediyordu.

"Ben senin öğretmeninim." Kararla söyledikten sonra kahvesini içen Seungmin'e dönüp, yanıt bekledi.

"Haklısın. Kimya öğretmenim beni altında inletmek için sabırsızlanıyor." Chan dudaklarını birbirine bastırdı. Yalan söylemezdi. Seungmin cidden mükemmeldi, her anlamda. Haliyle bunun için sabırsızlanıyordu. Bu yüzden susmayı tercih etti.

"İşte bu yüzden öğretmenimi ziyarete geldim." Seungmin'in rahat tavırları Chan'ı ayrı bir deli ediyordu. Nasıl bu kadar rahat olabildiğini ve davranabildiğini anlamıyordu. Aralarındaki ilişki seksten ibaretti ama bu dikkatli olmaları için yeterliydi. Sonuçta öğrenci-öğretmen ilişkileri de vardı.

"Ah buldum!" Seungmin'in ani değişimiyle yerinde sıçradı. Korkak tavrını köşeye attı ve Seungmin'e ayak uydurdu.

"Neyi buldun?"

"Sana nasıl sesleneceğimi." Chan merakla kaşlarını kaldırdı.

"Nasıl sesleneceksin?"

"Umm. Da... ddy~" Chan duyduğuyla sırıtıp öğrencisine yanaştı. Elini onun çıplak beline yerleştirdi.

"Öyleyse sen de kitty oluyorsun değil mi? Benim kediciğim."

"Kediciklerin kuyruğu ve kulakları olmalı." Seungmin kısık sesle konuşup bacaklarını Chan'ın kucağına bırakıp koltuğa uzandı.

"Yani sana bunları almalıyım değil mi?"

"Hayır alma. Bundan hoşlanmadığımı biliyorsun. Benim farkım olsun. Kulaklarım ve kuyruğum olmadan da kedicik olabilirim."

Kafasını kaldırıp gözlerini Chan'a dikti ve sırıttı.

"Miyavlamam önemli daddy~" Chan da onun bu tavrına sırıtıp tek hamleyle Seungmin'i ters çevirdi. Üstünü giymediği için açıkta kalan çıplak kalçasına bir kere vurduğunda, Seungmin inledi ama Chan'ın beklediği inleme değildi.

"Kedicikler miyavlar Seungmin." Lafı bittiğinde elini kaldırıp bir kere daha şaplak attı. Seungmin kalçasını havaya kaldırıp gelecek bir sonra ki şaplağı bekledi. Saniyeler sonra kalçasına gelen başka bir şaplakla, Chan'ın istediği o sesi çıkarmıştı.

"Miyav~"

"Aferin kediciğime."

---

Texting ve düz yazı olucak
Yetişkin içerikli, fazla açık saçık konuşmalar, smut, yani kısaca rahatsız olanlar lütfen okumasın

Beğenmeniz umuduyla❤

Kaldırılmıştı ama tekrar yayınlayacağım
ÇÜNKÜ EMEĞİM VAR?

Kaldırılırsa yine yayınlarım bu arada 🖕🏼

Umm Daddy?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin