Shifting Nasıl Yapılır Ve Script

28 4 6
                                    


Hey hey, devam ediyoruz!

Şimdii bir sürü metod var. Bu metodlardan herhangi birini uygulayabilirsiniz. Fakat benim önerim bunu ertelemeniz. İlk defa yapacaksanız başarma ihtimaliniz çok yüksek. Bunu boşa harcamak istemiyorum. Sizi kesin başarıya götürmek istiyorum.

Bunu bende yapacağım.

> 3 gün boyunca düzenli olarak 8 bardak su içeceğim. Ve her akşam shifting subliminali* dinleyeceğim 10 dakika boyunca. 3 gün boyunca scriptimi** okuyacağım unutmamak için. Gideceğim gerçeklikle ilgili hayaller kuracağım günlük rutinime engel olmayak şekilde. 3. Gün sonu tatlı bir şeyler yiyeceğim. Hiçbir sorunu takmamaya çalışacağım. Başaracağımı tekrar edeceğim olumlamalar yapacağım zaten 3 gün boyunca. Kedi sevicem~ Vee o gece shifting yapacağım! Kendimizi rahatlatıp mutlu etmeli vee olabildiğince motive olmalıyız.

* Subliminal arkasında bilinçaltına mesajlar gönderen seslerin tümü sanırsam. Subliminaller görevini yaparak bilinçaltında shiftingi kolaylaştırabilir bizim için. Bu yüzden dinleyeceğim.

** Script, bizim formumuz gibi bir şey. Hemen bir örnek vereyim:

Ad Soyad:
Yaş:
Boy/Kilo:
Doğum tarihi:

Ekstra: Cildim her zaman sağlıklı, hep güzel kokarım, ağzım hep hafif nane kokar. Dişlerim her zaman beyaz, her açıdan güzel/yakışıklı gözükürüm. Vücufumda saç, kirpik ve kaş dışında kıl bulunmuyor. Vb. Dövüşte çok iyiyim. (Ben böyle şeyleri çok yazıyorum çünkü oraya gitmişken kendime bakım yapmaktan çok oradakilerle ilgilenirim yani uğraşmamak için)

Görünüm: (Yazarak anlatabilirsiniz yada bir görsel bulabilirsiniz.)

~

Bekleme odası: (İlk kendimizi bulacağımız yer. Ben şahsen "Bembeyaz bir oda, siyah bir kapı var ve kolu altından. O kapıdan geçince istediğim gerçekliğe geçiş yapıyorum." Diye yazıyorum. Size kalmış.)

Güvenlik önlemleri: Lifa Not'um/App'ım* var. Acı hissetme seviyem %40, hep sağlıklıyım. Hayatta kalırım. Gibi gibi

Zaman: Oradaki(dr) 1 yılım buradaki(cr) 5 dakikam. Dr 1yıl= cr 5 dk yapıyorum ben. Yine size kalmış

Geri dönüş: Geri dönmek istediğimde "Kendi gerçekliğime geri dönüyorum!" Derim ve geri dönerim. (Bana kalırsa günlük hayatta ve o evrende söylemeyeceğiniz bir sifre belirleyin çünkü alkışlayınca geri döncem diyip bişeyi alkışladığınızda yanlışlıkla geri dönebilirsiniz.)

Dil: Japonca ama ben türkçe anlayıp türkçe konuşsamda başkaları beni istediğim dilde duyuyor. (Ben bu şekil yapıyorum öbür türlü mantıklı değil bana kalırsa)

Fiuvvv umarım unuttuğum bir şey yoktur~

Umarım hep birlikte başarırızzz ve yanlış bir şey anlatmamışımdır.. Eh yanlışım varsa düzeltin lütfen.

Arigatou gozaimasu!

SHIFTING Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin