B_5

2.9K 37 4
                                    

"Günaydın." diye bağırarak mutfağa girince teyzem başını faturalardan kadırmıştı."Günaydın.Bu sabah kahvaltını sen hazırla.Biliyorum senin için çok zor ama başarabilirsin." dedi.Bana güvenmeyen yapmacık gülüşüyle."Tamam.Sen bana pek güvenmesende ben kendime güveniyorum bunu yapabilirim." dedim teyzemin karşısında ki sandalyeye otururken."Evet.Şimdi hanımefendi seninle önemli bir konuşma yapacağız." dedi ciddiyetini korurken."Ahh!Bugünün geleceğini biliyordum.Ben yukarıya çıkıp eşyalarımı toplarım.Sen gelene kadar evden gitmiş olurum.Merak etme." Derken başımı masaya yasladım ve ağlamaya başladım.Biliyordum gerçekten biliyordum.Bugünün geleceğini.Teyzem de beni yarı yolda bırakıyordu."Saçmalama tabii ki de seni evden dışarı güvensiz bir ortama atmıyorum ve unutma bu hiçbir zaman olmayacak.Sadece okuldan geldikten sonra iki saatliğine dışarı atıcam." dedi gülümserken.

 Kafamı masadan kaldırırken gülümsüyordum.Dik oturduğum an sağ kaşımı indirip indirip kaldırdım.Bu benim 'Yine ne düşünüyon sıçan.' bakışımdı.Teyzem sol  kaşını kaldırınca onun 'Ne var lan dağ sıçanı.' dediğini anladım.Kaşımı oynatmayı bırakıp yenilmişçesine omuzlarımı indirip kafamı öne eğdim."Sana bir iş buldum ve haftaya haftasonu o süper zekanla bursluluk sınavına gireceksin." dedi samimiyetsiz teyzem.Ciddi mi bu karı?

 "Sınava benim gireceğimden emin misin?" dedim."İşe girmek zorundasın maddi durum açısından düşüşteyiz ve bursluluk sınavını kazanmalısın.Yine maddi durum için.Sadece 7 günün var.Çalış zamanın geçiyor.Şuan 5 saniye kaybettin." dedi tezgaha yaslanıp bardağından suyunu yudumlarken."Tamam.Senin dediğin olsun." dedim ve odama çıktım.Bir daha mutfak kapısının önünde geçersem beni burada......

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

 Şuan da Çikolata kafede limon rüyamı yudumlarken Güney'i bekliyordum.Kapıdan girdiğini görünce el salladım görmesi umuduyla.Görünce o da el salladı."Günaydın." deyip karşımdaki sandalyeye oturdu."Günaydın mı?Öğlen oldu pe.Salak mısın pe?" diye çıkıştım."Bebeğim ben güzellik uykumdan yeni uyandım." derken benim gibi sesini inceltti.Yanda duran çantamı masaya koyunca içindeki kitapları teker teker masaya çıkarttığım da Güney "Aslında benim teyzem ölmüş.Varya bir ölmüş anlatamam." deyip yavaş yavaş kalkarken otoriter bir sesle "Otur köle." dedim.

 "Cevap C abicim soru yanlış bir kere." diye Güney'in atarlanmasına boş verip soru ya odaklandım ve inanamazsınız ama çözdüm."Len amçuk hani dersler de kötüydün." diye bana dönen Güney'e bakınca çok yakınım da olduğunu gördüm.Ne ara bu kadar yakınıma geldi.Ondan uzaklaşıp ayağa kalktım ve arkamı dönüp baş parmaklarımla sırtımı gösterdim."Sevinişini sevdim ama rezil oluyoruz." dedi kolumdan tutup beni oturturken."Kimin umrunda?" diye sorduğumda "Benim." dedi."Kalk bize gidek bizde çalışak." diye köylü ağzıyla konuşunca "Beni evemi atiyırsan gülüm" diye bir cevap beklemiyodum.

 -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

 Belim de ki ağrıyla gözlerimi açtığım da yerde olduğumu fark ettim.Bacağım da ki ellere bakınca ayu Güney'in bacağıma sarıldığını gördüm."Ben senin götüne sokim.Her yerim tutulmuş." diye bağırırken ayağımı Güney'in ahtapot ellerinden kurtardım.Ayağa kalktığımda hiçbir şey yapmadığım halde sırtım çıtladı ve kendimi Güney'in yanına yavaşça bıraktım."Çisay." diye uykulu bir ses duyduğumda Güney'e döndüm ve ne olduysa o oldu.Boynumdan çıt çıt diye ard arda ses gelince çığlık attım.Ananı satım."Çisay iyi misin?" diye üstüme eğilen Güney ta amıma girecekti o derece.Ondan uzaklaşim derken yataktan düşünce sırtım daha da ağrımaya başladı."Senin ben var ya.Bir daha senle aynı yatakta uyaya kalırsam anamı siksinler." diye bağırınca teyzem içeri girdi."Kahvaltı hazır.Çisay çarpıldın mı yavrum ?" dediğinde kendisi ve Güney gülmeye başladılar.Sinirli bir şekilde –ki bu durumdayken dışardan nasıl görünüyor merak ediyorum- banyoya girdim.

 -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

 Uzun bir aradan sonra yb geldi.Umarım beğenirsiniz.Vote ve yorum yapmayı unutmayın.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Lez'in Gözünden DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin