B_3

3.7K 49 11
                                    

Teyzemin suratımdan aşağı döktüğü su ile kalkmam bir oldu."Ya teyze." diye bağırdım."Kalkmıyordun bende suyun kaldırma kuvveti var diye onla kaldırdım." dedi pişkin pişkin."Neyse hadi kalk son 45 dakika." dedi ve gitti.Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım.Aslında gerek yoktu ama.

Erkek tıraşı yaptığım ama biraz uzayan saçlarımı tarayıp önlerinde ki turuncu renkleri ortaya çıkardım.Dün ki siyah şapkamı taktım.Altıma spor ayakkabımı üstüme spor tişört ikilisini giydim.Aslında spor ayakkabımın içine beyaz bir çorap giysem nasıl olur diye düşündüm ve uygulamaya karar verdim.

Mutfağa geçince teyzemi krepin arasına çikolata sürerken buldum."Al bakalım.Servisi beklerken yersin." dedi ve beni kapı dışarı etti.Bir iş karıştırıyor ama yakında çıkar tadı.

Aşağı indim ve beklemeye başladım.Bizim okulun futbol takımında olan 2 erkek önümden geçerken "Lez , lez , lez." diye bağırıp geçince onlara karşılık olarak "Fuck , fuck , fuck" diye bağırdım.Kısasa kısas.

Aslında bunu yapmak yani onlara karşılık vermek.Beni iyi hissettiriyordu.Hele yaptıklarından sonra sürtükçe ve pişkince bir gülüş atışım.Onu hiç bir şeye değişmem. Zaten Türkiye de yaşayan eşcinseller için özgürlük %20'den %2'ye indirildi.Yani özgür değiliz ve büyük bir haksızlık.

Servise bindim ve kulaklıklarımı taktım.Selena Gomez-Come And Get İt şarkısını açtım.Yanımda bir ağırlık hissedince Güney sandım ve kulaklıklarımı çıkartıp ona doğru döndüm ama bu bir kızdı.

"Selam ben Gül.Lez olduğunu duydum ve seninle arkadaş olmak istiyorum.Ama lez değilim.Yanlış anlama.Ama hep bir lez arkadaşım olmasını isterim." dedi tek nefeste."Sakin ol ve seninle arkadaş olurum.Ama orası Güney'in yeri." dedim oturduğu yeri gösterirken sanki kendimi en yakın arkadaşı oyuncağını almış ta annesine onu gösteriyormuş gibi hissettim.

"Tamam.O gelince kalkarım ve bu arada aynı sınıftayız." dedi."Gül sende mi lez oldun." diyen Cansu'ya cevap olarak kulaklığımı taktım ve Demi Lovato - Nightingale dinlemeye başladım.Bir yandan pişkince sırıtıyordum.

15 dakika sonra biri kolumu dürtünce onun Gül olduğunu sandım ama Güney'di."Günaydın." dedi gülümseyerek."Günaydın.Bu gün çok mutluyuz bakıyorum." dedim."Evet çünkü bu gün sen ben ve şu tuhaf kız Gül okulu asıyoruz.Bu arada hep kulaklık takma çünkü Gül'le 15 dakikadır burada kavga ettik ama umursamadın." dedi ve oturdu."Servisten iner inmez kaçalım o zaman." dedim ve tekrar kulaklıklarımı taktım.

//////////////////////////////////////////

Yorum ve oy verirseniz mutlu olurum.


Bir Lez'in Gözünden DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin