horror house with gays 🤭

164 19 64
                                    

SELAM!!!

muthis usengec oldugum icin duzyaziyi duzenlemeyi birakin okumadim bile o nedenle acsyip kptu yazdiysam uzgunum okumaya tahammulum olmadi🙁🙁

                    GELIN ARTIK

Hinata:
BOKUTO GELIYORUZ AMK DUR

Bokuto: 
sizsiz gircem simdi ama dalga gececek kimsem kalmicak

Akaashi:
korkudan dalga gecmene firsat kalirsa ne hos 😄

Bokuto:
OF korursun beni akaashi dimi

Akaashi:
bilemem

Suna:
ALDIM KAMERAMI GELIYPRUM

Oikawa:
cok gerici of

Kuroo:
ya sey
girmekten vazgectim ben sanirim

Kenma:
SACMALAMA COK EGLENCELI OLACAK

Kuroo:
elimi tutcaksan girerim

Kenma: 
cok konusma yuru hadi

Kageyama:
yanlis gormuyorum dimi

Osamu:
kenma ve kuroo cidden el ele geliyo

Osamu:
SUNA CEKIYORSUB DIMI

Suna:
NIYE YAN YANAYKEN MESAJLASIYPEUZ AMKK???

Oikawa: 
amk yazari duz yazi yazma ozurlusu de ondan

SIMDI HAZIRLIKLI OLUN ILK DEFA DUZ YAZI DENICEM EGER COK KOTU OLDUYSA SIMDIDEN OZUR DILERIM 🙏🏾

Suna kafasını telefondan kaldırıp karşıdan gelen tuhaf ikiliyi elindeki kamerası ile çekmeye devam etti. Herkes için beklenmedik bir şeydi Kuro ve Kenma'nın el ele gelmesi. İkili arkadaş grubuna yaklaştı ve diğerlerini beklemeye başladılar.

Kuroo şuan ki halinden gayet memnun olmasına karşın Kenma'nın yanaklarında minik pembelikler yer edinmişti. Rahatsız değildi ama pek memnun gibi de değildi. Bokuto ikiliye bakarken hem üzgün hem de mutlu hissediyordu. Arkadaşı Kuroo adına sevinmişti fakat sanırım bu günden itibaren onunla sap olduğu için dalga geçemeyecekti.

Kuroo duygularını açıklamış olmasının üzerinden günler geçmesine rağmen Kenma hala bir cevap vermemişti. Kuroo ona cevap vermesine gerek olmadığını söylese de Kenma düşüneceğini söylemişti. Aslında kafasında cevabı hazırdı sadece iyice emin olmak istiyordu. Belki de bugün cevabını söylemek için iyi bir fırsattır.

Oikawa beklemekten sıkılmış ve Hinata ile Kageyama'nın hâlâ gelmemesi üzerine söylenmeye başlamıştı.

"Ne zaman gelecek bunlar çok sıkıldım!"

"Sabırlı ol gelirler birazdan." diyerek cevap vermişti sevgilisi İwaizumi.

Tsukishima Hinata'yı aramaya başlamıştı, eğer Hinata yine kaybolduysa bu sefer çok fena sövecekti.

Hinata onun aramasını cevaplamış ve Tsukishima onun konuşmasına fırsat vermeden direkt konuşmaya başlamıştı.

"Hinata, umarım gelebileceksiniz bugün hm?"

"Geliyoruz geliyoruz yoldayız, herkes geldi mi?"

"Evet tamam bekliyoruz-" Tsukishima konuşurken yanındaki arkadaşı Oikawa yanına atlamış ve Tsukishima'nın elinden telefonu almıştı.

"Hey! Hinata eğer 5 dakika içinde burada olmazsan sensiz gireriz!" dedikten sonra telefonu kapatmış ve arkadaşı Tsukishima'ya geri vermişti telefonunu.

gayler bulusuyo | hq textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin