sakusaya midye yediriyoz ✋🏽

122 13 44
                                    

SELAAAAAAAM OF YINE DUZYAZI 😭😭 COK YORUCU UMARIM GUZEL OLMUSTUR

arkadaslqr not yazim de suraya duzenlemedim duz yazimi eminim bok gibi olmustur usendim duzenlemeye idare etceniz artik😋😋😋


Sonunda hepsi de lunaparka gelebilmişti. Birçoğunun gözü şimdiden korkmuştu. Özellikle zaten oradan kaçmak icin fırsat kollayan Oikawa.

"Ya şey, gondola falan mı binsek sadece?"

"Hayır."

Bokuto'nun direkt olarak kamikazeye bakıyor olması şuan oraya isteyerek gelenleri bile biraz ürkmüştü. Akashi herkesin önce sakinleşmesi için olaya el atıyor.

"Önce daha basit oyuncaklarla mı başlasak? Gondol nasıl olur?"

"Evet."

"Evet!"

Oikawa ve Atsumu oldukça sevinmişti bu teklife. Çoktan almış oldukları jetonlar ile koşarak gondola doğru ilerlediler.

Atsumu zorla Sakusa'yı kendisiyle birlikye güvende olmak için ortaya oturtmuştu. Hemen karşılarına da Oikawa ve İwaizumi oturdu.

Daha fazla eğlenmek isteyen Suna ise Osamu'yu zorla en uca götürdü. Osamu hiç memnun durmuyordu tabii ki de.

Aynı şeyi Bokuto Akashi'ye yaptı. Bir diğer uca da o ikili oturdu.

Kuroo çoktan ortanın kapıldığını görünce pek memnun olmadı. Hemen Oikawa ve İwaizumi'nin arkasına geçti Kenma ile. Diğerlerinin de yerlerine geçmesi ile gondol hareket etmeye başladı.

Başta gayet güzel gidiyordu. Tabii ki sonrasında gondol daha da yukarıya çıkmaya başladı. Ama bu bile Bokuto'nun aleti çalıştıran adam 'abi biraz daha yukarı çıkarır mısın?' demekten alıkoyamadı.

"Hayır! Bokuto saçmalama ne kadar çıkacak daha yukarıya!"

"Bayıl istersen bi de Atsumu."

"Bayılacağım zaten az kaldı!"

"Niye bu kadar yukarı çıkıyor bu!"

"Ananı sikeyim Bokuto!"

"Ağlamayın be!"

Atsumu ve Hinata'nın midesi ters düz olmuş ve neredeyse kusacaklardı. Kageyama ve Sakusa ikisini de sakinleştirmeye çalışıyor olsa da pek işe yarıyor gibi görünmüyordu.

Gondol bir yavaşlıyor bir tekrar hızlanıyordu, tam duracak diye sevinirlerken bi anda daha yukarı çıkıyordu.

"Abi ne zaman duracak bu?!"

Atsumu'nun kusmasına azıcık bir şey kalmıştı. Sakusa hiç memnun durmuyordu.

"Atsumu üzerime kusarsan yemin ederim atarım seni gondoldan!"

"Ya dur bi midem ters düz oldu zaten! Ayrıca beni koruman lazımdı!"

"Sen kusardan bende kusarım iyyy!"

Neyse ki Atsumu kusmadan gondol en sonunda yavaşladı ve durdu.

"Rahatladım inince."

"Oh be."

"Suna!" Osamu iner inmez Suna'nın saçlarını cekiştirmeye başladı.

"Kalp krizi geçirdim en tepede orospu seni işin gücün milleti çekmek zaten."

"Evet."

"Umarım Atsumu'yu çekmişsindir bolca yoksa affetmeyeceğim seni."

Osamu Suna'nın elinden kamerayı almış ve videolara bakmaya başlamıştı.

gayler bulusuyo | hq textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin