-Lalisa-
Sabah uyandım.Jennie daha uyuyordu.Sessizce kalktım ve üstünü güzelce örttüm.Çok güzeldi geceye kadar izleyebilirdim :)Hemen poşetten kahvaltılık şeyleri hazırladım.Yere biseyler serdikten sonra özenle yerleştirdim.Jennie hala uyuyordu.Tam çayı yere bırakıyordum ki elimden kaydı ve üzerime döküldü.Hemen bardağı yere bıraktım.
Lisa;
"Ah,çok sıcak"-Jennie-
Duyduğum sesle irkildim.Lisa'nın üstü ıslanmıştı.Hemen yerimden doğrulup Lisa'nın yanına ilerledim.Lisa'nın beline elimi yerleştirdim.Jennie;
"Lisa iyi misin?"Lisa;
"Senin sayende iyi oldum Jen"-Lalisa-
Resmen içimde bir kelebek hissi yaratmıştı.Lezbiyen olduğumu Jennie'ye aşık olarak anladım.Benim için sorun değildi.Jennie'ye aşıktım.Ama içimdeki tek sorun Jennie'nin benden hoşlanmayacak olması..
-Jennie-
Elimi beline yerleştirdiğimde direkt olarak kafasını bana çevirmişti ve göz göze gelmiştik.Bana gülümsemişti.Belliki benden hoşlanmaya başlamıştı.Ama ben ne hissettiğimi bilmiyordum.Sanırım hoşlanmıyordum.Annem her zaman bana Aşkla oynamak ateşle oynamaya benzer.İncinebilirsin derdi.
Mezarı Incheon'daydı.Babam da aynı şekilde.Annemle babamı kaybedeli 7 yıl kadar oldu.Zaten Incheondan Seul'e taşınmıştık ve Chaewonla tanışmıştım.Hayatımı değiştirmişti :)-Lalisa-
Jennie'den hoşlandığımı anlamıştım ama nasıl açılacağımı bilmiyordum.Telefonumdaki notlar kısmına girdim.Notlar
Jennie'ye aşık oldum..
Hemen bunu kaydedip notlar kısmından çıktım.Jennie beni izliyordu.Ama telefonuma baktı mı emin değilim.Üzerimi değiştim çayları tekrar hazırladım.Merak etmeyin bu sefer dökmedim.
-Jennie-
Lisa'nın telefonuna gözüm kaydı notlar kısmına bana aşık olduğunu yazmıştı.Ama ben hoşlantı duymadığıma emindim.Sonuçta yeni tanıştığım birisine nasıl aşık olabilirim ki?
Lisa iyi birisine benziyordu.İyi bir arkadaş ama eğer bir eş bulursa iyi bir de eş olacak gibi hissediyorum.
Lisa güzel kız ama itiraf etmeliyim ki ama ona karşı bişey hissettiğimi sanmıyorum.
-Lalisa-
Acaba Jennie'ye açılsam mı?Reddeder mi?Emin değilim.Jennie;
"Önemli birkaç dersim var akademide girmezsem notlarım düşük olacak.Asker mesleğimi elime almak istiyorum"Lisa;
"Sorun değil benim için.Benimde iki tane önemli dersim var diğerlerine girmeden çıkacağım."İkimiz de önemli derslere girdik önemli derslerime girdim ve bitince hocama hasta olduğumu ve kendimi iyi hissetmediğimi söyleyerek izin alarak okuldan ayrıldım.Çatı katına gittim.Koltuğa oturup sevdiğim kızı beklemeye başladım.Onunla daha çok vakit geçirip göz göze gelicektim.Eminim benden hoşlanmasını sağlayacaktım.Tam Jennie'yi beklerken bir ses duydum.Silah sesi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PentHouse ~JenLisa~
FanfictionLisa,hayatının en kötü günlerini yaşamaya dayanamadığı bir gün her zaman gittiği çatı katına gidip intihar etmeyi deneyecekken çatı katına gelen kadının sadece onu bu kararından geri döndüreceğini değil,kendisinin ve intihar etmek üzere kararından v...