everything came together

16 1 0
                                    

Konuşmam bittikten sonra Jennie ile el ele tutuşarak baş selamı verdikten sonra kürsüden aşağıya indik.

Lalisa;
"İyiki geldin Jen :)"

Jennie;
"İyiki gelmişim Lis' :)"

İkimiz de o kadar mutluyduk ki o mutluluğu anlatamam.

-Jennie-

Sanırım Lisa'ya aşık oluyorum.Beni öptüğünde kelebek etkisi gibi bir his hissettim.

Arkadaş olarak gördüğüm kişiye nasıl bu kadar hızlı aşık olmuştum anlamış değilim.Ama kendisi çok güzel :)

Tören sona erdiğinde saat 4'e geliyordu.Lisa'yla gezmek istiyordum.Sordum.Verdiği cevap evet oldu.Beraber gezmeye başladık.

Lalisa;
"Jennie bugün bir tekne kiralayıp denizin üzerinde bir gece geçirelim mi?Yanımda 19.000 ₩ para var.Yeter bence 10.000 ₩ oluyordu."

Jennie;
"Ah,evet 12.000 ₩ olarak kiralabiliyor."

Lalisa;
"Ne dersin,bebeğim?"

Jennie;
"Evet,kesinlikle evet :)"

Biraz gezikten sonra hava kararmaya başladı.Saat 7 olmuştu.Teknelerin kiralandığı yere gittik.Küçük bir tekne 11.500 ₩ a kiraladık.

Tekneye bindik.Sürücü bir kadın vardı.Biraz denizin ortasına sürdü.Sonra bırakmasını ve odasına çekilebileceğini söyledik.Kadın itiraz etmeden gitti.Bizde teknenin bir odasındaki ikili koltukta oturuyorduk.

-Lalisa-
Kiraladığımız teknede kalırken oturduğumuz koltuk rahattı ve Jennie de bana yaslanmıştı.O kadar mutluydum ki bunu hiçbirşeye değişmezdim.

Bir süre sonra uyuduk.Tekneyi süren kadın su içmek için mutfağa inerken bizede biraz ramen hazırlayıp getirmiş.Biz uyuyoruz diye ses çıkarmamış hatta yakınlarda bulunan battaniyeyi üzerimize örtmüş.Kadın çok düşünceli birisine benziyordu.Zaten de öyle birisiydi.Tatlı birisiydide.

Sabah uyandığımda yanımda uyuyan Jennie'yi gördüm.Uyandırmaya kıyamadım.Gittim tuvalete elimi yüzümü yıkadım.Yemek hazırlamaya geçtim.Mutfağa girdim ki tekneyi süren gemici kadın mutfakta yemek hazırlıyordu.

Lalisa;
"Günaydın kaptan"

Kaptan kadın;
"Günaydın hanımefendi.Dün ramen hazırlamıştım bayatlamasın ve kötü olmasın diye kaldırdım.Kahvaltıdan sonra yiyin olur mu?"

Lalisa;
"Olur teşekkür ederiz."

Kaptan kadın;
"Rica ederim"

Lisa yatak odasına çıktı.Jennie hala uyuyordu.Bir süre onu izledi.Sonrasında ayağa kalktı.Başı dönmeye başlamıştı.Dengesini kaybetmek üzereydi.Bunun neden olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.Başı çok fena dönüyordu.Duvara tutundu.Midesi de bulanmaya başlamıştı.Banyoya doğru ilerlemeye çalıştı.Yalpalıyordu.Gözleri kararıyordu.Tam kapıdan çıkarken gözleri karardı.Sonrasını hatırlamıyordu.
Bayılmıştı belliki.
-J-
Jennie sesi duydu.Sesin geldiği yöne baktı.Lisa yerde yatıyordu.Hemen doğruldu.Korktu.Bağırıp yardım çağırmaya çalıştı.Boş bir çabaydı.Etrafında kolonya arıyordu.Türk usuluydü ama işe yarıyordu.Zamanında bir türk arkadaşından görmüştü bunu.
Bir yandan Lisa'ya sesleniyordu.Küçük bir şişe kolonya bulabilmişti sonunda.Kalkıp aldı ve hemen Lisa'nın yanına koştu.Kalbi çok hızlı çarpıyordu.Korkuyordu.Sevdiği kadına birşey olsun istemiyordu.
Kolonyanın kapağını açtı.Eline bolca döktü.Lisa'ya koklatmaya çalıştı.İşe yaramamıştı.Ambulansı aradı.Nabzına baktı.Atıyordu ama sanki normale göre biraz daha az atıyordu.Ambulansa konum bildirmek istedi ama gemi denizin üzerindeydi ve hangi konumda olduklarını bilmiyordu.
Operatör kadın tekne ismi ve kalktıkları limanı sordu.Jennie bildiği kadarıyla söyledi.
Kadın tek olup olmadığını sordu Jennie'ye.
Sadece ikisinin oldukları cevabını verdi Jennie.
Kaptan kadın belliki gemide yoktu.
Nitekim de öyleydi.Kadın küçük bir tekneyle geri limana dönmüştü.

PentHouse ~JenLisa~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin