★
yandere!dilf, kendisi için doldurduğuna çok benzeyen bir bardak viski teklif etmeyi - ısrar etmeyi - düşünüyor. Misafirperverlik dedi kendi kendine. gerçi asıl sebebi biliyor; bu, sarhoş halinde meydana gelebilecek nahoş her şeyi mazur görmek, azmettirici de onun sistemindeyse ikinizi de suçluluktan muaf tutmaktır. tutma yeteneğine rağmen şüphesiz seninkini aşıyor.
yandere!dilf, sen içkiyi reddettikten sonra 'acelesi' olduğunu iddia ederek, sanki bir idolmüşsün gibi yanında oturan ve SONUNDA sevdiğiniz, sevmediğiniz, müzik ve hava durumu tercihlerinizi öğrenir, en başından beri gitme fikrini sana unutturarak.
yandere!dilf, batan güneşten umutsuzca dikkatini çeken ya da dikkatinizi telefonunu kontrol etmekten ve ne kadar süredir orada olduğunuzu, ne kadar önce gitmiş olmanız gerektiğini görmekten alıkoyar.
yandere!dilf, aranızdaki yaş farkını ancak ona yakın zamanda doğum günün olduğunu söylediğinde fark eden ve yaşını ve aldığın hediyeleri açıklayarak ona kısa bir an için gerçek aklının kendisi için yanlış olduğunu hissettiren senin adına düşündüğü ve yaptığı her şeydir.
yandere!dilf, kendisine sorulduğunda şaşıran ve cevaplarına - ilgi alanlarına büyük bir ilgi gösteriyor gibi görünür, özellikle de bahsettiği tek şey sen olduğunda.
yandere!dilf, Bu saplantı çukurunun daha derinlerine düşer. her saat geçtikçe sana daha yakın oturma dürtüsüne karşı koymak zorunda olduğunu hissediyor.
yandere!dilf, kararlılığı dağılan, söylediği her şeye karşı katıksız bir coşkuyla ona baktığında savaşı kaybeden, karısının unutmuş gibi göründüğü bir şekilde her sözüne bağlı kalan ve biraz daha yaklaşırken dizi çok nazikçe seninkine dokunuyor, kolu kanepenin arkalığına kayıyor ve seni bir yılan gibi çevreliyor.
yandere!dilf, ilk kez, ona dokunduğunu hissetmek için yanlışlıkla biraz temasa, elinin yan tarafına yanlış bir şekilde dokunmaya can atarken buluyor.
yandere!dilf, öğleden sonra tam karısı dönerken senin zamanı fark ettiğini ve aceleyle oradan uzaklaştığını görür, parıldayan varlığın dışarı çıkarken onu soğuk bir aura sarar. en az neşe olarak yorumlayabildiği şeyle şişirilmiş ruh hali, bir kalp atışında sönüyor.
yandere!dilf, sen mesajı eşine acilen iletirken, elleri ceplerinde yakınlarda duran ve bir şeyin - herhangi bir şeyin - olmasını bekliyor.
yandere!dilf, sanki cupid'in okuyla kalbine saplanmış gibi, ona doğru koşup ona küçük bir kucak verirken vücudunun kaskatı kesildiğini hissediyor, karısına da bir tane hediye ederken arkasında bariz bir niyet yok, görünüşe göre aşık değil, çok daha anlayışlı.
yandere!dilf, o gece seni kollarına almadığı için kendini azarlayan, hatasını unutmak için karısıyla sevişti ve onun yerine senin yüzünü - senin vücudunu - görüyor, onun yerine senin sesini duyuyor ancak karısına bir gün seni yapmayı umabileceği bir şekilde adıyla sesleniyor.
yandere!dilf, sonunda bilgi birikimiyle size küçük hediyeler almaya başlar; senin veya karısının şüphesini uyandıracak kadar gösterişli bir şey değil; ona "nezaketin yeteri kadar ödül!"
yandere!dilf, sadece kibar davrandığını biliyor çünkü o da (karısının haberi olmadan) maaşınızı artırmaya başlamış ve sana "çalışkan" olduğunuzu, "bundan çok daha fazlasını hak ettiğini" söylemiştir.
yandere!dilf, sana arkasında sakladığı hediyeden çok daha fazlasını vermek istiyor - kendisine ve sana vaat edebileceği her şeyi...
yandere!dilf, alçakgönüllülüğünü cevap olarak kabul etmeyen ve sana geç doğum günü hediyeni verir; peluş bir ayıcık.
yandere!dilf, ayıcığın amacını sana bırakıyor; " bu sadece yalnız ve üzgün hisettiğinde ya da korktuğun zamanlarda güvende hissetmen için."
yandere!dilf, ayıyı kollarına aldığınızda, parmaklarınız onunkine sürtünürken ve onu sıkıca göğsünüze bastırdığınızda yüzün bir gülümsemeyle aydınlanırken kalbi neredeyse patlayacak olur. parfümünde bilerek yerleştirilmiş kokusu duyularına ulaşırken burun deliğinin seğirdiğini görebilir.
yandere!dilf, mantığının bir yerlerinde bir şeyler hisseder, sen onun adını söylerken pantolonunun içinde seğiriyor.
"teşekkürler bay laurier!"
yandere!dilf, dudakları bir gülümsemeyle kıvrılan, gözleri ayının içindeki kameraya takılıyor:
"lütfen," diyor, sadece senin için koruduğu fiziği ortaya çıkarmak için seçtiği gömleğini düzelterek:
"bana dominic de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ぁ 𝙮𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚! 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙖𝙧𝙞𝙤
Fanfiction★: bu kitapta rahatsız edici unsurlar bulunabilir, bu tarz içerikler sizi kötü hissettiriyorsa okumayın lütfen. hoşgeldin balımm♥! Bu kitapta görüp hoşuma giden yandere konulu şeyleri çevirecegim yani aklınıza gelip gelebilecek her şey olabilir sfjk...