Bölümü ne kadar kötü yazarsam yazayım beni destekleyecek ve benim de çok sevdiğim arkadaşlarımdan defterciğe armağan ediyorumm
taekookmomentistiomFlasback-4 yıl önce
Taehyung~
"Jimin, diyorum ya sana çok güzeldi. Tanrının oğlu falan olabilir diye düşümedim değil. Keşke numarasını alabilseydim. Aman tanrım inanamıyorum! Çok güzel, herkesi kendine hayran bırakacak kadar."
O güzel çocuk kaçtığından beri yaptığım, daha doğrusu hem kendi kendime hemde arkadaşlarıma ondan bahsettiğim bilmem kaçıncı saatti bilmiyorum. Adını dahi bilmediğim çocuk beni bi' hayli etkiledi.
"Anladık amına koyayım. Güzel çocuk, güzel çocuk başımın içine ettin" diyerek homurdanan Yoongi hyungumu görmezden geldim.
Çünkü aklım hala ondaydı.
Güzelliği, ses tonu, veya o tatlı utangaçlığı...
Bunlar aklıma geldikçe dün geceden beri, deliriyordum.Bir insan bu kadar harika olabilir miydi?
Evet, bunu dün gece gayet güzel tecrübe ettim.
Aklımdan onu atmam gerekti. İşlerime odaklanmam, eski hayatıma dönmem yada.
Bir daha nerde görecektim zaten?
Şansımın o kadar yüksek olduğunu düşünmüyorum.Ahh neyse dediğim gibi pek de rutin olmayan hayatıma geri döneyim.
Öncelikle güzel bir duş almam gerekti.
'Acaba güzel çocuk suyun altında nasıldır?'"Taehyungie bizim kalkmamız lazım. Biliyorsun Lisa'nın annesi hastanede onu ziyarete gidicez. İstersen sen de gel ama sen gitmiştin diye hatırlıyorum"
Düşüncelerimi bozan sese bakarken söze girdim.
"Evet Jimin-shi ben dün sabah gitmiştim durumu iyiymiş zaten. Size görüşürüz." Dediğimde el sallayarak dışarı çıktılar.Lisa, Jimin'in en küçük kuzeninin eşi. Gören çoğu kişiyi etkisi altında bırakacak kadar güzel hemde. Aynı zamanda Yoongi ile de bir zamanlar sınıf arkadaşıymışlar. Tabii biz bunu sonradan öğrendik.
Jiminler gittikten beş dakika sonra ayaklandım, üst kata çıkıp banyoya girdim. Soğuk bir duş beni kendime anca getirirdi. Kıyafetlerimi çıkardıktan sonra banyoya girdim. Suyu soğuğa ayarladım ve suyu bekletmeden hemen içine girdim.
Jeongguk~
Hoseokie hyungumun doğum günü için gittiğimiz mekanda, fazlasıyla aklımı kaybetmiştim.
Hem içkiyle, hemde o adamla. Hatta erken kalkmam gerekiyordu ve bugün zor kalkmıştım.
Çok yakışıklıydı! Cidden... Ve bu beni faleket derece de etkilemişti. Tamamen yıllardır hiç bulamayacağımı bile bile herkese söylediğim ideal tipimdi hemde!
Kaslı kollarıyla olsun, uzun boyu, uzun saçları, ve en büyük hayallerimden olan (sakın nedenini sorgulamayın çünkü yok) bir göz kapağı tek, bir göz kapağı çift olması.Bu tamamen hayallerimden biriydi.
Hemen zaten yakışıklı çıtırın yanına gitmeye kendimi durduramamıştım.
Kolları arasına girdiğimde nasıl şaşkınlıkla baktığını anlayamazsınız.Ah ne aptalım! Ya adamın sevgilisi varsa? Ya sevgilisi
beni görüp, beni aldatıyor musun diye kavga ederlerse?Bunun için gözlerimi kapatıp söze girdim ve yanımdaki adamı daha fazla bekletmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Bitch-Taekook
Teen FictionKim Taehyung eski sevgilisini görmek isterdi evet, ancak fahişe sokağında bir adamın kucağında değil. •Semetae ağırlıklı seke• -ARA VERİLDİ-