Merhaba merhaba hoşgeldiniz.
Nasıl tanıtım yazılıyor ki?
Öncelikle yazım ve noktalama hatalarından dolayı özür dilerim.
İlk defa böyle birşey deniyorum. Aynı şekilde yuki de ilk kez böyle garip birşey deniyor.🤠Bu kitap 2 arkadaşın çalıştıkları kütüphanede başlarına gelen olaylar hakkında olacak.
Bu iki arkadaş:(Bu arada Karakteri ben yaptım lan nasıl olmuş. 🤠)
YUKİ HARU
🌸Bu Yuki Hareketleri de sözleride gerçekten kibar ve çok nazik. Aslında göründüğünden daha uykucu ama hangi halinde olursa olsun onu gören herkese enerji verir. Harika bir arkadaş. Kendine özel büyük bir giyisi dolabı var. Kıyafetlerine çok değer veriyor ve çöp poşeti bile giyse muhteşem şekilde taşıyabiliyor. Aynı zamanda garip bir toka koleksiyonu var😀. Saçını hergün farklı güzel bir model yapar çünkü saçıyla uğraşmayı seviyor. Bir fotoğrafta anlayabileceğinizden çok daha güzel. Aslında çokça da talibi var ama.... Skye onun sevgili yapmak için fazla küçük olduğunu söyleyip duruyor.
Doğum günü 17 Ekim. 17 yaşına girecek.
10. Sınıf(Bunu da ben yapmışke bu nasıl? 🤠)
HANAMİ NAİTO
🛸Bu Hanami, yuki nin demesiyle namı diğer Skye. Yuki Hanami isminin uzun olduğunu düşündüğü için, Hanami nin böyle garip bir takma adı var. Yukinin aksine kıyafet ve saç konusunda oldukça üşengeç. Yaptığı tek koleksiyon ise muhtemelen çizgiroman koleksiyonu. Ve yine Yuki nin aksine Hanaminin insanlarla nasıl konuşacağı hakkında bir fikri yok. Çok arkadaş edinmek isteyen biride değil. Ona yaklaşmak biraz zor ama onu yanınıza aldığınızda her konuda ona güvenebilirsiniz. Sözleri olmasada hareketleri oldukça nazik.
Doğum günü 29 Eylül. 17 yaşına girecek 11. Sınıf.Bu kitabı garip yapan kısım ise aynı olayları bu kitapta hanaminin ağzından Hashibirainosuke1516 nın yazdığı kitapta ise yukinin ağzından yazılacak olması. Yazım tarzlarımız ve üslubumuz çook çook farklı. Bu yüzden aynı olayı yaşamalarına rağmen iki kitabıda okusanız yinede sıkılmazsınız.
Buraya kadar geldiyseniz teşekkür ederim yuki şu sıralar aktif değildi bende yoğun bir ders çalışma haftasındayım ama döndük sayılır. müsayit olduğunda oda kendi kitabına tanıtım yazıcak. Lütfen attığımızda ilk bölümü ikimizdende okuyun ve beğenirseniz destek olun.
İyi günler dileriiiimmmm ♡