"Benimle bir gece geçirir misiniz?"
Şarkı bittiğinde Arda gözlerini kırpıştırdı, Genç kız kulisine döndüğünde Arda ayağı kalktı.
Bellingham," Ne oldu ? "
Arda," Ben birazdan geliyorum, bekle "
Arda hızla kulisin olduğu yere tarafa gitti, genç kızın bir kapıdan içeri girdiğini gördüğü anda oraya hızla gitti.
Kapıda yazan yazıya 10, bilemedin 15 saniye boyunca baktı.
-Aşkın Akın-
Arda," Evet Türk "
Arda yavaş ve hafifçe kapıyı tıktıkladı, içeriden duyduğu ses ile kapıyı açarak odaya girdi.
Aşkın," Gel "
Telafuzu Türk olduğunu fazlasıyla ele veriyordu.
Arda," Benimle ana dilinizde konuşabilirsiniz. "
Aşkın makyaj masasındaki koltukta Arda'ya doğru döndü.
Aşkın," Uzun zaman sonra kendi vatanımdan biri ile diyaloga girmek garip, aslında değil ama öyle hissettirdi. "
Arda," Benim içinde aynısı geçerli, saçlarınız ilgimi çekti de "
Aşkın," Genetik "
Arda Aşkına biraz daha yaklaşınca sol kaşının ucunun beyaz olduğunu fark etti.
Arda," Çok yakışıyor, gözlerinizin yeşilini ortaya çıkartmış "
Aşkın," Teşekkür ederim "
Arda," Çok iyiydiniz sahnede "
Arda cebinden bir deste para çıkartıp Aşkına uzattığında Aşkın anlamsız gözlerle elindeki paralara bakıyordu.
Arda," Benimle bir gece geçirir misiniz ? "
Aşkın Arda'nın sorusu ile gözlerini kocaman açtı, ilk başta şaşkınlıktan tepki veremesede sonrasında ona çıkıştı.
Aşkın," Ne diyorsun sen ? Beni hayat kadını mı sandın arsız ! "
Arda," Yanlış anladınız.. "
Aşkın," Gayet doğru anladım, defol buradan saygısız ! "
Arda," Aşkın Hanım gerçekten o anlamda demedim "
Aşkın," Çık odadan ! "
Arda sakinleşmesi için odadan çıktı, sorduğu soru aklında yankılandığında içinden ne kadar aptal olduğunu geçirdi.
Hayran kaldığı bu kızla sadece bir geceliğine sohbet edip vakit geçirmek istiyordu. Sorusunu yanlış kelimeler ile ifade etmesi kendi tamamen sorunuydu.
Aşkın 15 dakika sonra odadan çıkmak için kapıyı açtığında karşılaştığı yüz ile kaşlarını çattı.
Aşkın," Hala gitmedin mi sen ? İlla güvenliği mi çağırayım ? "
Arda," Sadece dinleyin, lütfen "
Aşkın," Neyi dinleyeceğim ? Zırvalamanı dinleyecek vakitim yok "
Aşkın Arda'nın yanından geçip gidecekken Arda onu kolunu tutarak durdurdu, Aşkın hızla elini çekti.
Arda," Dinler misiniz ? "
Aşkın etrafına baktıktan sonra kollarını bağlayarak ona döndü.
Aşkın," Konuş "
Arda," Kelimelerimi yanlış seçtiğim için beni affedin, sohbet edip vakit geçirmek için sormuştum. Ana dilimle sohbet etmeyi özledim, bu yüzden "
Aşkın," Aptal çocuk "
Aşkın Arda'yı gerisinde bırakarak kulis koridorundan çıktı, Arda ise onun peşinden geliyordu.
Mekandan çıktıklarında Bellingham araba Arda'yı bekliyordu.
Arda," Sen git, benim biraz işim var "
Bellingham kafasını sallayarak onu onayladı ve şoför arabyı çalıştırdı, Arda ise hızlıca Aşkın'ın peşine gitti.
Arda," Size rica ediyorum.. "
Aşkın," İstemiyorum, rahat bırak beni "
Arda," Peki, özür dilerim "
Arda yoldan geçen bir taksiyi durdurdu ve adama para vererek Aşkın'ı gösterdi.
Arda," Hanımefendiyi gideceği yere kadar bırakın "
Aşkın," Teşekkür ederim fakat gereği yok "
Arda," Bari bunu yapayım, özür olarak kabul edin "
Aşkın kafasını bir kez aşağı yukarı salladı ve taksiye bindi.
Bence iyi gidiyor, sizce ?
Diğer hikayelerden farklı olsun istedim inşallah becerebilmişimdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biliyorsun' Arda Güler
FanfictionÜlke özlemini aşk ile kapatabilir misin ? Kendini kandırmıyorsan.. Olabilir.