Selammm umarım beğenirsiniz zzz<333
Sınır: 10 oy ve 10 yorum.
Başlayalım...
(Bundan bi 10 sene önce...)
(Yazarın anlatımıyla... )
Yıl 2013. Tarıh 06 Ekim. Saat sabah 04:58. Ve majesteleri Laldy' nin ordusu ve Lord Aşeronun savaşı başlayacaktı. Bu savaşta biri yenecek biri ise yenilecek ti. Lakin işler öyle olmadı...
Savaş başlamıştı. Her yer kan gölüne dönmüştü. Her yerde büyüler ve sinirler uçuşuyordu. Ve savaş sona ermiştir. Evet kazanan majesteleri olmuştu. Bu savaşın bir ödülü vardı elbet de boşuna kan dökmemiş'lerdi.
Majesteleri, kralın yanına gitmişti. Ardından törenle kafasına siyah bir taç takılmıştı. Majestelerin bembeyaz tenine, simsiyah saçlarına, beyaz fakat savaştan sonra kanlarla kaplı elbisesine, ve kan kırmızısı gözlerine çok yakışmıştı o taç. Ancak Lord Aşeronun geleceği görme özelliği olduğu için o tacı lanetlemiş lerdir. Çünkü Aşeron kazanamadıklarını görmüştü. Ve taca büyü yapmışlardı.
Majesteleri Laldy o tacı mutlu ve törenle takmıştı. Lakin işler yolunda gitmedi. Ve birden majesteleri taşa dönüşmüştü...
Efsaneye göre Majesteleri saçlarını çok severmiş. Ve ileride bir savaşın tekrar olacağından bahsederler miş. Ama bu savaşta majesteleri tekrar dirilecek miş...
Ve bu savaşın gerçekleşeceğini Majesteleri'nin saçlarından anlayacaklar mış. Majestelerin saçı savaş yaklaşınca taş olmaktan kurtulacakmış. Ve herkez o günü korkarak bekliyorlardı. Taş olan Majesteleri'ni ordunun kralı Romy'nin şatosu'nun en üstüne getirmişler. Ve bir geçit yapmışlar. Bütün vampirler ve periler her gün ona yalvarmak için oraya giderler miş. Ancak bir gün herkezin korkacağı o şey gerçekleşmişti...
~ DEVAM EDECEK...Sınırı unutmayalım lütfennnn<333