Evet hiç okunmayacak ficime yb atıyorum çünkü hosuma gıdıyehhŞarkı önerisi: Agust (taylor swift)
.
.
.Karşı masada en nefret ettiği kişi. Hwang hyunjin. Yanında oturan, canından çok sevdiği, biricik jeongguk'u.
Taehyung kalbinin acıdığını hissetti. İlk defa bu kadar boktan hissetti. Nasıl yapardı bunu ona. Öpüşecek kadar yakınlardı. Üstüne üstlük Hyunjin bunu sevgilisi varken yapıyordu. Jeongguk ise en yakın arkadaşının baş düşmanıyla bu kadar samimi hatta yakın nasıl olabilirdi. Taehyung'un aklına Felix geldi o an. Siktir, Felix bunu öğrense yıkılırdı.
Ama şuan Taehyung başkalarınu düşünecek durumda değildi. Kalbi sızlıyordu. Ağlamak istiyordu, her yeri yıkmak istiyordu, haykırmak istiyordu fakat sadece gözleri dolmuş bir şekilde, titreyen elleri ve sızlayan kalbiyle bakmakla yetiniyordu.
Jeongguk bilerek yapmıştı bunu. Bugün buraya gelme sebebi Taehyung'un peşini bırakması ve Hyunjin'le mutlu bir hayat sürmekti. O zamanlar savunmasızdı, onu koruyacak biri yoktu, arkadaşları yoktu. 7 yıl boyunca kullanmıştı Taehyung'u. Kendine göre haklıydı. Taehyung saftı. Jeongguk bunu belli etmişti aslında. Yalanlar söyleyerek, mesajına bakmayarak ve daha onlarca belki de yüzlerce bunun gibi olaylar. Taehyung ise anlasa bile kendi kendine sebepler üretim bunları görmezden gelmişti.
Taehyung her baktığında kalbi daha da sızlarken birden donakalmıştı. Hyunjinin elleri neden Jeongguk'un çenesindeydi. Siktir, çok yakınlardı,öpüşeceklerdi. Taehyung bir hışımla ve sinirle kalkıp yanlarına gitti. Jeongguk Taehyung'u görmezden gelip Taehyung'a bakarak dudaklarını Hyunjin'in dudaklarıyla birleştirdi.
Taehyung'un elindeki bardağı yere düştü. Binlerce parçaya ayrıldı, Taehyung'un kalbi gibi. Cam parçaları özenle giydiği ve ütülediği takımını kesti. Bacaklarını kesiyordu ama kalbi acıyordu Taehyung'un. O kesikler acıtmıyordu canını Jeon acıtıyordu.
Jeon korkup geri çekilmek zorunda kaldı. Öpüşmeleri kesildiğinden kaşlarını çatıp dik dik Taehyung'a baktı. Hyunjin ayağa kalkıp Taehyung'u sertçe iktirdi. Taehyung ise kıpırdamıyordu, kalbi durmuştu sanki. Bir daha atmasını da istemiyordu zaten Taehyung. Hyunjin Taehyung'un bu haline gülüp sağlam bir yumruk geçirdi yüzüne. Kahkaha atıp Taehyung'u saçından tuttu ve kendisine çevirdi.
Sikik, karşılık veremyecek kadar korkak mısın sen? Oh.. Yoksa üzüldün mü? Yazık sana.. Öpücük de ister misinn?
Taehyung daha fazla dayanamadığını hissetti. Hyunjin umrunda değildi fakat Jeongguk.. Kahkaha atmıştı Taehyung'un bu haline. Bu çok acıydı. Hem de çok.
Taehyung daha fazla dayanamadı, yediği ağır yumruklar yüzünden kanayan dudağı, bacaklarında ki kesikler, titreyen elleri ve en çok onu parçalayan o an. Etrafta toplanan insanlar onlara bakıyordu. Hayır Taehyung kalabalıkta kalamazdı. Jeon bunu biliyordu nefret ettiğini biliyordu. Korktuğunu biliyordu. Son bşr umutla Jeongguk'a baktı. Dolu ve kırgınlıkla bakan gözleri, iğrenir gibi bir bakışı gördü.
Taehyung kaybetti. Kendini kaybetti, sevdiğini kaybetti, mutluluğunu, umudunu, her şeyi kaybetti. Gözlerini kapattı Taehyung, hiç açmamayı diledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Not Me? |taekook
FanficÖlüm dışında bir şey bizi ayırdıysa zaten yazıklar olsun bize İkigai'im.