Κεφάλαιο 5

148 20 10
                                    

Ντόριαν

- Να ετοιμαστώ; Τί εννοείς Ντόριαν;

- Τώρα που τους ξεφύγαμε Αλίσα είναι ευκαιρία να γλιτώσουμε μια και καλή απ' αυτούς.

- Και πώς θα το κάνουμε αυτό;

- Θα πάμε σε άλλο ξενοδοχείο Αλίσα, όσο είναι νωρίς.

- Ντόριαν, γιατί να ταλαιπωρηθούμε με μια νέα μετακίνηση; Μπορεί να μην είναι καν παπαράτσι...

- Αλίσα δεν κάνω λάθος. Αυτά τα άτομα μας παρακολουθούν και τα είδα εδώ.

Πήρα την Αλίσα και πήγαμε στο δωμάτιό μας.

Όταν φτάσαμε, η Αλίσα κάθισε στο κρεβάτι.

- Αλίσα;

Την πλησίασα και γονάτισα μπροστά της ώστε να τη βλέπω.

- Πρέπει να φύγουμε τώρα Ντόριαν;

Έσκυψα το κεφάλι. Ήμουν τόσο απορροφημένος με τον εαυτό μου που δε σκέφτηκα την κατάστασή της.

- Καταλαβαίνω ότι είσαι κουρασμένη αγάπη μου, μα αν οδό είμαστε εδώ σου συμβεί κάτι...Μην ανησυχείς. Εσύ κάθισε εδώ. Εγώ θα τα ετοιμάσω όλα.

Είπα και σηκώθηκα. Κοίταξα την Αλίσα και είδα ότι χάλασε η διάθεσή της. Δεν ήθελα γαμώτο να γίνει κάτι τέτοιο όμως...οι φόβοι μου είναι αληθινοί. Δεν ήταν φυσιολογικό αυτό που είδα.

Εκεί που ετοιμαζόμουν να βγάλω βαλίτσες άκουσα φωνές στο διάδρομο. Δεν θα έδινα σημασία αν δεν αναγνώριζα τη μια φωνή.

Πήγα στην πόρτα και κόλλησα το αυτό μου.

- Εγώ φταίω; Πάλι τα ίδια θα λέμε;

- Εσύ είσαι που χώνεις τη μύτη σου παντού Νάνσυ. Έλεος!

Νάνσυ; Είναι δυνστόν;

Γύρισα απότομα στην Αλίσα.

- Αλίσα; Πες μου ότι η Νάνσυ είναι στο Μανχάταν και δεν πήγε πουθενά διακοπές...

- Τί πράγμα; Η Νάνσυ; Πώς σου ήρθε έτσι ξαφνικά; Πού τη θυμήθηκες;

- Έχεις μιλήσει καθόλου μαζί της;

Ξαναρώτησα.

- Εμ...δεν πρόλαβα. Γιατί;

Αυτό ήταν.

- Γιατί νομίζω ότι είναι εδώ!

Άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω στο διάδρομο. Είδα τη Νάνσυ με έναν άντρα να ετοιμάζονται να μπουν στο διπλανό δωμάτιο που χθες το βράδυ δε μας άφησαν να κλείσουμε μάτι!

Let's go on our Honeymoon! (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now