🔞
Ντόριαν
Μόνοι! Επιτέλους μόνοι! Ήρθε η στιγμή να πανηγυρίσω την ελευθερία μου!
Άρπαξα αγκαλιά την Αλίσα κι έτρεξα σχεδόν στο κρεβάτι, αφήνοντάς την πάνω στο στρώμα και όρμησα πάνω της. Πρόλαβα να βγάλω το μπλουζάκι μου και να το πετάξω και συνέχισα το διψασμένο φιλί μου. Δε μου έφτανε. Βρήκα καλύτερη γωνία απ' όπου βάθυνα το φιλί μας και τα χέρια της Αλίσας έπαιζαν στο παντελόνι μου, προσπαθώντας να το κατεβάσουν, ώσπου άκουσα χτύπημα στην πόρτα!
Τινάχτηκα πάνω κι αγριοκοίταξα την πόρτα. Ένιωθα τα μάτια μου κυριολεκτικά να είναι έτοιμα να βγάλουν φωτιές.
- Ε, όχι γαμώτο, ποιός είναι τώρα;
Είπε η Αλίσα όμως εγώ ήξερα. Αυτή τη φορά δεν θα συγκρατιόμουν. Αυτό ήταν. Απόψε θα κάνω χαμό εδώ πέρα!
Μ' αρέσει που αναρωτιόμουν γιατί είχα μια προσωπικότητα όπως ο Τσέης! Αυτή τη στιγμή ήμουν έτοιμος να κάνω φόνο! Με είχα ικανό!
- Ντόριαν ηρέμησε! Θα είναι το προσωπικό του ξενοδοχείου!
Φώναξε η Αλίσα μα εγώ άνοιξα ήδη την πόρτα με δύναμη.
- ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
Βροντοφώναξα.
- Εμ...Εεε...Ντόριαν;
- ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΦΥΓΑΤΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΓΑΜΩ ΠΟΥ Μ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!
- Θέλω να μιλήσω στην Αλίσα πριν φύγουμε.
Είπε κοιτώντας με, με μισό μάτι.
Δε χρειάστηκε να πω κάτι κι η Αλίσα είχε εμφανιστεί αμέσως δίπλα μου.
- Νάνσυ! Τί έγινε; Δε φύγατε;
Αγανακτισμένος που μας το διέλυσε γι' άλλη μια φορά, έφυγα στο κρεβάτι και τις άφησα να μιλήσουν.
- Θα φεύγαμε, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να σου μιλήσω ιδιαιτέρως, γι' αυτό γύρισα.
- Τί θες να μου πεις;
- Ξέρω ότι ο Ντόριαν έχει βγει εκτός εαυτού εξαιτίας μου, όμως μετά απ' όσα έγιναν τότε που με κάλεσες σπίτι, ανησυχώ για σένα, ιδίως τώρα που είσαι έγκυος.
Έστησα αυτί παρόλο που ξάπλωνα και δε μου διέφυγε η κουβέντα της. Εξάλλου στον ίδιο χώρο ήμασταν. Την άκουγα πολύ καλά.
- Μα...τί λες Νάνσυ;
- Να...οπότε δεν μπορούσα να είμαι μαζί σου κι έμενες μόνη με τον Ντόριαν, προσπαθούσα να χαλάσω την ατμόσφαιρα με τις φωνές μου.
ESTÁS LEYENDO
Let's go on our Honeymoon! (Ολοκληρωμένη)
Chick-LitΟ Ντόριαν κι η Αλίσα πηγαίνουν ταξίδι του μέλιτος αλλά νιώθουν ότι κάποιοι τους παρακολουθούν συνεχώς. Καθώς το ταξίδι κυλά όμορφα και το νιόπαντρο ζευγάρι μαζεύει αναμνήσεις από το πανέμορφο νησί όπου διαμένουν, ζώντας τον έρωτά τους, κάποιοι όντως...