2: Şarkılar insanı ağlatır.

98 13 15
                                    

Yatağımda yorganımın üstüne yatmış uzanıyordum. Yarın okula hasta olmadan gitmem için üstümü örtmem gerektiğinin farkındaydım, ama hafiften hissettiğim soğuk, karıncalanmış hissettiriyordu vücudumu, çok hoştu bu his.

Duvarlarda asılı olan yıldızlı ledlerim ve ekran parlaklığımın loş ışığının aydınlattığı odamda, siyah perdelerim sonuna kadar çekiliydi. Boğmuştu bu beni biraz, soğuğu daha fazla hissetmek istiyordum tenimde. Ayağa kalkıp pencereyi sonuna kadar açtığımda yatağıma geri dönecekken telefonuma gelen anlık bildirim ile biraz irkilmiştim. Uzun zamandır etrafımda ses duymazken bir anda bildirim sesinin gelmesi korkutmuştu beni.

jongseongprk9 sana mesaj göndermek istiyor.

jongseongprk9
Camı kapat,
Üşüteceksin.

jongseongprk9'ın mesaj isteğini kabul et?

Bu herif cidden beni takip eden bir sapık mıydı yoksa?

Engelle / Sil / Kabul Et
Silindi!
Artık hiç mesaj isteğin yok.

Derin bir iç çektikten sonra instagramdan çıkıp spotifya girdiğimde yine o playlisti açtım. Günlerdir dinlediğim playlisti.

Sıradaki şarkı oynatılıyor... Starry Eyes / Cigarettes After Sex.

Yıldız gözlüm,
Dinlemen için ne söyleyebilirim?
Yıldız gözlüm,
Dikkatini çekmek için ne yapabilirim?
Yıldız gözlüm,
Yıldızlı gözlerin her zaman benim olacak.

Yalnız olduğumda seni duyuyor ve hissediyorum.
Keşke hemen uzanıp sana dokunabilseydim.
Burada olduğuma kulak asmayacak mısın?

Şarkı bittiğinde gözlerimden yanaklarıma süzülen yaşları yeni fark etmiştim. Hadi ama, ne zaman bir şeye bu kadar kolay duygulanıp ağlayabilen bir insana dönüşmüştüm ben? Bir şarkı, hemen etkileyebilir miydi bir insanın ruhunu? Şarkıdaki 'yıldız gözlü' ben değildim, özlem çekip üzülen kişi ben değildim. Neydim ben o zaman, niye üzülüyordum ki bir söz ve melodi parçasına?

Hoşuma giden bir şarkı bile benim benliğime lütuf etmiyorsa, tanrı aşkına neydim ben?

Gözyaşlarımı umursamaz bir tavırla üstümdeki bol tişörte sildiğimde, telefonuma gelen bildirim ile tekrardan irkilmiştim.

jongseongprk9 sana mesaj göndermek istiyor.

jongseongprk9
Ağlama,
Bir şarkı için o güzel gözyaşlarını akıtmaya değmez.

jongseongprk9'ın mesaj isteğini kabul et?
Engelle / Sil / Kabul Et

yanggwon20
Sabahtan beri saçma sapan şeyler yazıp duruyorsun
Şikayet edeceğim bak
Yazma bir daha

jongseongprk9
Hıçkırık seslerin açık olan camından bütün boş sokağı dolduruyor.
İyi misin?

yanggwon20
Be adam
Sapık mısın nesin
Evime kadar takip mi ettin beni?
Yavşak
Piç

jongseongprk9
Hey hey hey
Küfür yiyecek ne yaptım ben
İyi olup olmadığını soruyorum sadece

yanggwon20
Kötüyüm kardeş tamam mı
İki dakika depresyona da giremiyoruz

jongseongprk9
Çok mu kötüsün cidden?

yanggwon20
Evet
Çok kötüyüm
görüldü 02.16

Güzelim hayat sayesinde sapık birinden bile görüldü yediğimi anladığımda telefonumu yanımda duran komidine bırakmış, tavanımdaki yıldızları izlemeye başlamıştım. Küçükken çok severek yapıştırmıştım bu neon mavi yıldızları ve gezegenleri. Her gece uyuyamadığımda dakikalarca bakardım onlara. Yaşayamadığım küçüklüğümü hatırlatırlardı bana, hep çocuk kalmak istediğim yanımdı o yıldızlar.

Düşüncelerimden sıyrılıp üç saat sonra kalkacağımı bilmenin yorgunluğuyla led ışıkları kapatmak için ayaklandığımda, sonuna kadar açık olan camımdan içeri giren nesne ile çığlık atmıştım.

"Ananı sikeyim!"

Ani bir hareketle yatağıma sıçradığımda gözlerimi korkudan açamıyordum. İçeri giren bir kuşsa şu anda direk evi terk ederdim, bu dünyada kuş fobisini sonuna kadar yaşayan tek insandım ben.

Korkudan yarar gelmeyeceğini anladığımda gözlerimi yavaşça aralamış, etrafta hala hareket eden bir cisim görmemenin verdiği mutlulukta inmiştim yatağımdan.

Halımın üstünde duran ama karanlıktan dolayı seçemediğim şey gözüme çarptığında bunun bir kâğıt uçak olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Tanrı aşkına, kim bu saatte bir başkasının evine kâğıt uçak atardı ki?

Cama kimin attığını görmek için yaklaştığımda, sokak lambasından gelen ışık ile fark etmiştim kâğıt üzerindeki yazıyı.

"Dikkatini çekmek için ne yapabilirim yıldız gözlüm? O yıldızlı gözlerin her zaman benim olacak. Keşke hemen uzanıp sana dokunabilseydim."

Şaşkınlıkla baktığım kağıttaki bakışlarımı sokağa çevirdiğimde, sadece uzaklaşan bir silüet görmüştüm camımdan. Kime ait olduğunu bilmediğim.

jongseongprk9 adlı kullanıcıdan yeni bir mesajınız var!

jongseongprk9
Bir daha ağlama,
Yıldız gözlüm.
görüldü 02.29

-{starry eyes adlı şarkı playlistinize eklendi!}-

cigarettes after him | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin