Bir gün Burak ve Sude adında iki genç varmış bunlar birbirlerinden hoslaniyorlarmis ama ikisi de utandiklari için birbirlerine itiraf edemiyorlarmis.
Burak ve arkadaşları bir çarşamba günü voleybol oynuyorlarmış. Sude de yanlarına gelmiş gelirken Burak Sudeye laf atmış. ''Sude Sude hadi gel oynayalim.'' falan demiş Sude gelmiş. Burak da Sude' yi kendi takımına almak için en yakin arkadaşı Ali'yi zorla karşı takima göndermiş.Sonra ayni takımda oynamışlar.Tabi Sude Burak ta bi yakınlaşma seziyor ama belli edemiyor.
Ertesi gün Burak ve arkadaşları sinavdan erken çıkıp yine oynamaya gitmişler.Sude de çıkmış ve yanlarına gitmiş yine Burak la ayni takımda olmuslar. Burak kızla konuşmak için ''Yazilin nasıl geçti.'' diye sormuş. Sude de cebinden hazırladığı kopyayı çıkarmış Burak ve arkadaşına göstermiş.''Bu kadar kopyam vardı ama 1 tane bile bakamadım.'' demiş. Sonra Burak kağıdın birini çökme bahanesiyle almis ve cekedinin sol üst cebine koymuş. Bunu gören Sude sevinmiş. Ve aşık olmaya başlıyor.
Sonra bunların araları bi sıkı oluyor bir anda herşeyi beraber yapıyorlar falan. Burak ingilizce kursuna gidiyor Sude de Burak icin kursa başlıyor.Ama buragin haberi yok onun için başladığından.Başladığı gün Sude eve çantasını koyup geliyor yolda Sude'ye 2 tane erkek sarkıntılık ediyor ve Sude sinir olup yanlarına geliyor.Sude anlatmaya başlıyor "işte iki çocuk vardı sarktilarfalan filan" Burak ta kulak misafiri oluyor istemeden düşünsene sevdiğin kıza sarktiklarini ben olsam ben de aynısını yapardım. Ne oldu dedi Sude anlattı.Burak arkadaşlarına dönerek sessizce" hadi beyler erkek s*kmeye gidiyoz " kiz duydu tabi bunu biraz daha asik oldu.O gun cok eglendiler kursta.
Bir salı günü de kursa gidiyorlar ve Kurstan 2saat önce. Orada bi bos sınıf bulup oturuyorlar. Bu burak sudeye bi yakınlıklar bi yani. Sonra Sude arka sıraya kıvrılıyor masaya başını koyuyor Burak'in çekedini alıyor yatıyor o sırada da Burak yatıyor of belim açıdı falan dio sudeyle birlikte çeketlerden yastık yapıp yatiyolar.Sonra Sude''Sıkıldım ben'' diyor ve ''hadi sise cevrmece oyniyalım'' diyor beraber oynuyorlar Önce Burak Sude' yi camdan atlattiriyo sonra Sude duvar yalatıyor cesaret sorularında, doğruluk sorularına gelince işler karışıyor.Sude soruyor ''kaç kişiyle çıktın'' sorusunu Burak soyleyemiyor'' 1-2 filan'' diyor.sonra Burak soruyor kimi seviyon diye kiz da seni diyecek hali yok ya ''kimseyi''diyo. Ayni soruyu Sude soruyor Burak ta ayni şekilde ''kimseyi'' diyor halbuki seni dese kiz da ben de seni diyecek sevgili olacaklar ama nasi desin kolay mi.Neyse Burak yine soruyor'' sen kaç kişiyle çıktın'' diyor kız bak iste buna yemin edrim''0''diyor. Yandan hemen arkadaşı farkedip diyor ''bak demekki diğer sorunun cevabi yanlış'' falan diyor.Kız utanıyor falan ders zamanı geliyor Allahtan da kurtuluyor.Sonra tenefuste ayni konu tekrar aciliyor Sude de ''o da yalan söyledi ama'' falan diyor. Burak kızdan özür diliyor''sana deminki sorunda yalan söyledim'' falan diye sonra ikisi de ''ama orada doğruyu soyleyemezdik'' diyorlar sonra kurs bitiyor evlere gidiyorlar hep beraber.
Bir gün de bunları sinemaya goturuyorlar orda Burak la Sude beraber oturuyor tabi arkadaşları da. Sinemadaki yakinlıklarini herkes fark ediyor soranlar oluyor sude hepsine evet demek ist iyor ama Burak kızar diye diyemiyor da sonra sinema bitiyor okula geliyorlar hep beraber sonra Burak eve gidiyor sude arkadaşıyla gidiyor arkadasinin evine.
Sonra bir pazartesi günü okuldan çıkınca Burak Sude ile gelmek istiyor benim de oralarda isim var diyor beraber gidiyorlar yolda bunlari sevgili zannedenleri konuşuyorlar sude sinemadakilere evet demek istediğini söylüyor Burak da sen erken davranmasaydin ben zaten evet diyecektim diyor. Sude içinden cosuyor tabi sonra sudenin evine yaklasiyorlar sude uyarılar veriyor yaklaştıkça eve falan diye Burak bir anda sustu ve sana bisey soylicem dedi çok önemli bisey dedi.sude soyle dedi Burak soyliyemedi dediği suydu "fok balıkları çok yalniz" kız da cidden çok önemli bi konu bu dedi ve güldüler artık Sudenin evinin dibindelerdi sude dondu Burak a sen artk burdn git eve geldim ben dedi ve Burak dur ozaman dinle çok önemli bisey diycm diyim sonra git dedi kiz arkasını dondu hmsoyle dedi Burakta bi utanmalar bi kasılmalar bakisiyorlar birbirilerine Burak soruyo anlamissindir artk demi fln die kız anladı tabiki ta başında anladı amao sözü bekliyor "hayır neyi anlamisim falan dio" soyle hadi soylemiycekcen gidiyorum dedi sude yani demek zorundaydı demeseydi birbirilerine bakisarak gün geccekti. Burak tamam söylüyorum...
Benimle çıkar misin
Kız bu kadar ani beklemiyordu bi sok oldu b be ben sana bunun cevabını yarin versem dedi Burak da
Olur sen düşün dedi sonra özür diledi. Pardon öyle öküz gibi de söyledim kusura bakma falan...
Kız ne desin tmm sorun değil dedi güldü.ertesi gün tarih sinavi vardı ikisi de hiç çalışmadi düşünmekten hele sude yani kalbi duracak gibi oluyordu o gün sabaha kadar uyuyamadi sabah okula gitti. Arkadasina anlattı arkadaşı yalvariyo lütfen evt de falan diyor halbuki bilmiyor ki sude Burak a hayır diyemez.Sude nin arkadaşı Burak a gidip o kızı uzmeyeceksin demiş kizin haberi yok bundan son sonra kız gidiyor Burakin yanina Burak kızla hic ilgilenmiyor sude sinir oluyor sanki teklif eden sudeymis gibi davranıyor o teklif hic edilmemiş gibi konusuyor kız da dayanamayıp evet diyor Burak soruyor evet ne falan diye sude buragin arkadaşlarının bilmedigini sanıyor ve arkadaşıyla sacmaliyorlar iste dünkü maçın sonucu 2-2 bitmiş diyorlar buragin aklı başına geliyor haa anladım.Bunlardan çekinmene gerek yok bunlar herşeyi biliyorlar diyor.Sude sinir oluyor ''EE biliolardı da nie bilmezlermiş gibi konuşuyosun saf'' diyorlar ve sevgili oluyorlar.
OLAYLAR BAŞLIYOR BAKALIM NELER OLACAK...