2

16 1 0
                                    

Bilmezlikten gelmelerinin sebebi hâlen bilinmiyor.
Sude Burak'tan çok utandı ve hiçbirşey söyleyemedi. Aynı zamanda korkuyordu da ne olacak ne yapacağım nasıl davranacağım... Hiçbirşey bilmiyordu ki hatta daha farkına bile varamamisti bir sevgilisi olduğunun.
Sadece şunu diyebildi:
-Durun. Bakın ben evet dedim ama bunu buradaki kişilerden başka kimse bilmiyecek.
Tamam dedi hepsi ama nedense güvenemiyordu onlara.
Belki de tam tanımadığı içindir.
Ders zili çalar ve sınıfa doğru yürürler .
Sude'nin kafası karışık olduğu için biraz uzak durmaya çalışır ama arkadaşı buna engel olur.
Burak'la Sude'yi başbaşa birakma çabalarına girerler.
-"Yapmayın istemiyorum biraz daha uzatirsaniz cekip gideceğim." der, susar.

Uzatmazlar ama çabalarlar.
Sonra burakla sudenin konser olayları olur. Calismalar falan var. Burak la sude telefonda yanyanayken mesajlasirlar. Buraktan bir guzel sozler bir iltifatlar...
Sude cok daha soguk davranir baslarda onun bu kadar yakinligina. Kendine cok yaklastirmaz.
Sonra okullarinin son haftaklari surekli film izlerler boş sinifta arkadaşlariyla. Burak surekli sudenin peşinde. Tum ilgisi.
Sude bir anda nasil oldu anlayamadigi bir sekilde başini buragin omzunda bulur. Cok heyecanlanmis belli edemiyor.
Cubuk kraker var önlerinde burak sudeye kendi elleriyle yedirmek ister ama ısırdigi yerden verir sudeye sude kirakerin birazini kirar ve agzinin degdigi yeri buragin yemeyecegini dusunur.
"Ama ben orasini istiyordum. Orasi daha tatliydi" der sude sasirir sonucta daha iki haftalik sevgililer. Guler sadece.
...
Ve okulun son haftasi gelmiştir ikisinin de morali cok bozuk. Tatilde gorusemeyecekler. Sudenin ailesi sıkı. 3 ay boyunca sadece mesajlasabildiler o da gunde 3-5 saat en fazla. Fazlaca romantik. ;)
Sudenin gittigi kursta arkadaslari da var ama burak yok. Sude cok israr ediyor gel diye ama burak da calistigi icin ayarliyamiyor gelemiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin