Vandaag is het de zwerkbal wedstrijd Slytherin tegen Griffendor. Regelus is de zoeker van het Slytherin team. Ik zit al op de toren. Ik zie de teams op de veld stappen, klaar voor hun wedstrijd. Ik ben zenuwachtig, omdat als hij een wedstrijd verloor, verloor ik mijn vermogen om te lopen. Ik hoop dat hij wint, maar om 1 of andere manier wil ik dat hij verliest. Ik word door de fluit uit mijn gedachten gehaald, de wedstrijd is begonnen. Slytherin staat voor. Maar Potter vangt de gouden snitch. Dus griffendor is gewonnen 140 tegen 125. Ik zie Regelus boos naar mij lopen, trekt mij naar beneden. Hij brengt mij naar de kleedkamer, hij jaagt alle jongens weg. Na alle jongens weg zijn gegaan, pakt hij zijn toverstok een mompelt 2 spreuken, 1 die er voor zorgt dat niemand iets hoor, en 1 die ervoor zorgt dat de deuren opslot zijn. Hij duwt mij tegen de deur. "Gaat mijn brave meisje ervoor zorgen dat ik niet meer boos ben?" Zegt hij kwaad. "Ja daddy," zeg ik tegen hem, omdat ik wist dat het ervoor zorgt dat hij minder boos maakt. Hij begint met mijn nek te kussen, een zuigzoenen te plaatsen. Ik kreun wanneer hij aan mijn zachte plaats zuigt. Hij begint me uit te kleden, terwijl hij nu mij aan het kussen is. Ik begin hem uit te kleden. We zijn allebei naakt, hij begint te zuigen om mijn borsten. Ik kreun zachtjes, terwijl mijn hand naar zijn harde lengte gaat en hem begin af te trekken. Hij kreunt mijn borst nog in zijn mond. Hij haalt mijn borst uit zijn mond. Ik ga op mijn knieën, en ik begin te likken aan zijn lengte. "Alsjeblieft baby, zuig me, zorg ervoor dat ik klaarkom in je mooie sexy mond." zei hij. Ik neem hem in mijn mond. Ik voel zijn handen naar mijn haar gaan, hij begint te trekken aan mijn haar. Hij laat zijn kreunen op vrije loop. Ik begin mijn andere hand naar mijn clit te doen. Ik begin rondjes te draaien op mijn clit. Hij ziet het en zegt: "Ja vind je het leuk mij plezieren. Plezier jezelf maar." Ik kreun rond hem, daardoor begint hij ook te kreunen. Ik voel opeens zijn zaad in mijn mond. Voor dat hij iets kan zeggen, slik ik het al door. "Brave meid, ik denk dat je een beloning verdiend." Zegt hij met een grijns. Ik knik hevig, ik wil hem zo graag. Hij legt mij op de bank die daar staat. Hij gaat bij mijn geslachtsdeel zitten. Hij begint te zuigen aan mijn clit. Ik kreun het uit. Hij kan dat echt goed. Ik voel 2 vingers aan mijn opening, en in mij gaan. Ik kreun harder, hij grijnst terwijl hij mij nog steeds aan het eten was. Hij versneld zijn vingers. "Ik ga komen, mag ik alsjeblieft komen daddy," kreun ik. "Omdat je het zo lief hebt gevraagd prinses," zei hij tegen mij. Ik kom in zijn mond en op zijn vingers. "Brave meid," zegt hij terwijl hij mijn witte spul inslikt. Ik voel zijn lengte tegen mijn opening. "Please daddy, ik wil je zo graag in me daddy," zeur ik. Hij grijnst omdat hij weet hoeveel dat ik hem nodig heb. Hij is nog steeds aan het plagen. Ik jammer maar hij grijnst er om. Opeens duwt hij zichzelf in mij. Ik kreun zo hard dat ik niet wist dat ik zo hard kon kreunen. Hij begint heel hard in mij te stoten. Ik kreun alles eruit. Maar dat vind Regelus niet erg, hij houdt van mijn kreunen en schreeuwen. En zeker als het gebeurt wanneer hij mij pleziert. Dan weet hij hoe goed hij het doet. Plus weet hij wanneer dat ik moet komen. Hij is echt goed in mij te plezieren, met zijn tong, met zijn vingers en zijn lengte. Hij is de perfecte lengte, niet klein maar ook niet te groot. De perfecte lengte voor in mij. "Oh my god prinses je bent echt strak," kreunt hij. Ik begin te blozen, daardoor knipoogt hij naar mij. Ik kreun zijn naam de hele tijd, en ik zie aan zijn gezicht dat hij dat leuk vindt. "Oh fuck Regelus je bent echt groot," kreun ik het uit. Hij grijnst. Hij houdt er van dat ik complimenten geef over zijn lengte. Regelus heeft zijn ogen dicht gedaan, en zijn hoofd is naar achteren. "Prinses je bent echt goed bezig, nog eventjes, ik voel je jou strakker worden rond mij. Nog eventjes wachten prinses," beveelt hij mij. Ik knik want ik kan niet praten door al die plezier die rond mij gaat. Opeens flipt hij ons over. "Rijd mij prinses," zegt hij. Ik doe wat hij zegt, en begin op en neer te gaan op zijn lengte. Hij kreunt harder dan normaal. "Dit voelt zo goed prinses, je bent goed bezig," kreunt hij uit. Ik grijns naar hem, ik weet dat hij het heeft gezien. Waarom moet hij zo groot zijn. "Please mag ik nu komen, ik kan het niet meer inhouden," kreun ik. Hij knikt zodat ik weet dat ik mag komen van hem. Ik kom op zijn lengte, daardoor komt hij in mij. Ik til mezelf van hem, maar als ik sta val ik direct op de grond, shit ik kan niet meer lopen. Ik kijk naar Regelus hij glimlacht naar zichzelf. "Ben ik een beetje te hard gegaan prinses," zegt hij terwijl hij zijn kleren aandoet. Daar na helpt hij mij aan te kleden. Hij doet de spreuken weg, hij tilt me op en we gaan naar zijn kamer. Aangekomen bij zijn kamer, gaan we de douch in. Hij houdt mij wel de hele tijd vast of anders lig ik op de grond. Na we hebben gedoucht, gaan we in bed liggen. "Je hebt het goed gedaan lieverd," compliment hij. "Dankje, jij ook lieverd," compliment ik hem. Hij glimlacht en bloost. Ik glimlach mee met hem. Hij is zo cute, als hij bloost. "Slaap wel lieverd," zeg ik. "Slaap wel prinses," zegt hij. We vallen in slaap in elkaars armen.
Dit is mijn eerste Slytherin boys smut hopelijk vinden jullie het leuk. Suggesties zijn altijd welkom. XXXX ik