Tom x reader

3.9K 1 0
                                    

Ik en Tom zijn al 3 jaar samen. Ik ben gepartnerd met Potter voor een toverdranken taak. En Tom is daar niet blij mee. Hij haat Potter, en eerlijk gezegd ik ook. Hij valt flauw van de kleinste dingen. Hij is een half bloed, en hij is te zelfverzekerd. Tom haat Potter omdat hij zijn vader heeft vermoord. Hij is echt boos, ik hoop dat hij niet te erg boos is. Harry komt naar mij en vraagt: "Wanneer gaan we afspreken voor de taak?" Ik denk eventjes na. "Misschien morgen om 17:30," zeg ik -. Hij knikt en gaat weg. Ik kijk naar Tom, hij kijkt mij woedend aan. Hij komt naar mij. "Ben je blij dat je met Potter gepartnerd bent," zegt hij woedend. "Nee, ik haat hem echt. Waarom kan niet 1 van zijn idiote vrienden bij hem zitten," zeg ik woedend, en kijk naar Potter met een walgend gezicht. Hij pakt mijn hand en leid mij naar zijn kamer. "Ik ga tonen van wie je bent slet," zegt hij. Ik ben horny geworden. Hij begint mij te kussen, maar al gauw word het een make-out. Hij trekt weg van de make-out. Hij begint mij uit te kleden, en daarna zichzelf. Ik ga op knieën voor hem, hij steekt zijn lengte in mijn mond. Hij begint te stoten in mijn mond, ik kokhals omdat hij zo groot. Ik hoor kleine kreuntjes uit zijn mond komen. Ik grijns in mezelf, ik geef hem zo veel plezier. "Ik ga komen in je mond, slet," beveelt Tom. Nadat hij dat heeft gezegd komt hij in mijn mond, voor dat hij nog iets kan zeggen slik ik het al door. Hij knikt goedkeurend. Hij legt mij op bed, en begint mijn nek te zoenen. Langzaam naar beneden, hij begint te zuigen aan mijn borsten. Ik kreun zachtjes, hij grijnst van mijn reactie. Hij laat mijn borsten los, en gaat verder naar beneden. Hij is nu bij mijn dijen, en begint mijn dijen te kussen. Langzaam naar mijn clit. Opeens begint hij te zuigen aan mijn clit. Ik kreun luider van de hevige plezier dat ik nu voel. Hij is hier zo goed in, hij is goed in alles zijn tong, zijn vingers en zijn lengte. Ik word uit mijn gedachten gehaald door 2 vingers die in mij glijden. Ik kreun nog luider. Hij grijnst omdat hij weet hoe goed hij het doet. "Daddy, mag ik alsjeblieft komen," zeur ik. Hij schud zijn hoofd nee. Serieus, ik laat hem komen maar ik mag niet komen. Dat is zo oneerlijk, maar ja het is eenmaal zo. Ik hou het in, maar het is zo moeilijk om het in te houden. Hij kijkt naar mij, en pakt met zijn andere hand één van mijn borsten. Ik kreun nog luider. Hij haalt zijn vingers uit mij, maar voor dat ik kan treuren komt zijn tong in mij. Ik kreun zo hard, dat ik bang ben dat de Griffendor's mij gehoord hebben. "Please mag ik komen, ik hou het niet meer," treur ik, en kreun ik van de plezier. Hij knikt van ja, eindelijk ik mag komen van hem. Ik kom in zijn mond met een luide kreun. Hij grijnst naar mij. Hij gaat omhoog, zodat zijn hoofd bij mij hoofd is. Hij begint mij te zoenen. Na vijf minuten trekt hij weg van de zoen, en gaat hij weg. Huh ik snap het niet, waarom loopt hij weg. Maar daarna heb ik het door, Tom komt binnen gelopen met een dildo en een vibrator. Mijn ogen worden groot. Maar ik word nog natter dan ik al was. Hij grijnst van mijn reactie. Ik voel dat de dildo tegen mijn opening geplaatst word. Daarna voel ik ook de vibrator op mijn clit. Hij duwt de dildo in, tegelijktijdig drukt hij op het knopje van maximale snelheid op de vibrator. Ik schreeuw van het plezier. Hij begint ruig in en uit mij te duwen. Ik kreun er op los, het doet zo veel deugd. "Je mag pas komen als ik het zeg," beveelt hij. Ik knik, omdat ik niet kan praten van het plezier. Ik voel mij dichtbij komen, maar zoals hij het heeft gezegd hou ik het in. Tot hij zegt dat ik mag komen. Hopelijk duurt het niet te lang, ik kan het niet zo heel lang meer in houden. "O God, daddy. Het voelt goed," kreun ik. "Ja voelt het goed," zegt hij terwijl sneller in en uit mij gaat. Ik knik. "Je mag komen, sletje van me," zegt Tom. Ik kom klaar met een harde kreun. Hij haalt de dildo uit mij, maar de vibrator haal hij niet van mijn clit. Ik ben aan het trillen van het plezier. Zonder dat ik het wist, steekt hij 2 vingers in mij. Ik kreun van de plezier. Ik hou van zijn vingers. Ze zijn groot en ze voelen goed als ze in mij zitten. Ik word uit mijn gedachten gehaald, door zijn vingers die hevig in en uit mij gaan. Met een hele snelle tempo. Ik kreun luider en luider. Hij grijnst terwijl hij de hele tijd naar mijn gezicht aan het kijken is. "M-Mag i-ik k-komen alsjeblieft, Daddy," zeur ik. "Ja, ga je komen op mijn vingers. Doe maar toon maar hoe groot een slet dat je bent voor mij," beveelt hij. Ik kom hard op zijn vingers. OMG dit voelde echt goed. Hij trekt mij omhoog, en ik ga weer op mijn knieën. Ik steek zijn harde lengte in mijn mond. Hij kreunt stilletjes. Ik ga snel op en neer met mijn hoofd. Mijn tong houdt zicht bezig met de hoofd van zijn lengte. Hij kreunt harder, ik ga nog sneller op en neer. "I-I-Ik ga komen in je mooie mond van je," zegt hij kreunend. Hij komt in mijn mond, maar ik stop niet. Ik ga juist nog sneller. Ik voel zijn handen naar mijn haar gaan, en mijn hoofd op en neer te begeleiden. Hij heeft nog nooit zo hard gekreund, zoals nu. Ik voel me daardoor trots op mezelf. Nu houdt hij mijn hoofd stil, en begint hij te stoten in mijn mond. Ik kokhals, omdat hij zo groot is. "Oh prinses je gaat Daddy voor de derde keer komen, oh god," kreunt hij. Ik voel opeens zijn zaad in mijn mond. Hij tilt me op, en legt mij op zijn bed. Ik voel zijn lengte tegen mijn opening. Ik kreun zachtjes van die gevoel. Hij grijnst naar mij. "Nu al, maar ik ben nog niet bezig," zegt hij met een plagende toon. Voor dat ik kan antwoorden, stoot hij in me. Ik kreun van de pijn. Ik moet altijd een beetje wennen aan zijn lengte, omdat hij zo groot is. Na 2 minuten, knik ik naar Tom. Zodat hij weet dat hij mag beginnen. Hij begint direct met hevig en snel te stoten. Ik kreun en schreeuw alles bij elkaar. Ik hoor ook Tom kreunen. Wat echt speciaal is want hij kreunt echt amper tijdens penetratie. Hij kijkt me in de ogen, en grijnst. Ik begin te blozen, maar het stopt vlug. Mijn ogen draaien weg, en mijn hoofd valt naar achteren. Hij gaat sneller en sneller. Ik voel me dichtbij komen. "M-M-Mag i-i-ik k-k-k-komen pls Daddy," kreun, schreeuw ik. "Je mag komen als je mijn naam roept," beveelt hij. Ik knik, en ik kom met een schreeuw met zijn naam. Hij grijnst naar mij. Ik voel hem komen in mij. Hij trekt zichzelf uit mij. Na de aftercare steekt Tom me in bed. En we vallen in slaap.


Sorry dat het lang duurde. Ik had geen inspiratie meer. Maar ik heb dit in elkaar gezet. En ik vind dat ok het goed heb gedaan. Hopelijk vinden jullie dat ook. Want het is moeilijk om de hele tijd nieuwe verhaaltjes te verzinnen -.

Slytherin boys smutWhere stories live. Discover now