Mattheo x reader

9.4K 2 0
                                    

Ik en Mattheo zijn partners voor een taak van toverdranken. Ik en Mattheo zijn al 2 jaar en een half samen. Ik klop aan zijn deur, hij doet de deur open en ziet mij. "Hey baby, kom binnen," zegt hij tegen mij. "Hey Matty, dankje," zeg ik terug tegen hem. Ik ga zitten aan zijn bureau, hij gaat naast mij zitten. "We gaan er aan beginnen, dan zijn we rapper klaar en kunnen we daarna alles doen wat we willen," zeg ik tegen hem. Hij knikt en grijnst naar mij. We beginnen aan de taak, hij helpt met de dingen die ik niet snap. We zijn bijna klaar met de taak. "Kom op nog maar 2 vragen, en we zijn klaar. Dan kunnen we alles doen wat we willen," zeg ik in zijn oor. Hij glimlacht naar mij. Na een half uur, zijn we klaar met de laatste 2 vragen. Eindelijk na 2 uur zijn we klaar met de taak, ik heb nu echt afleiding nodig. "Kom babe, we gaan 50 shades of grey kijken," zegt hij tegen mij. Ik knik. We doen eerst onze pyjama's en ik doe mijn night care. Als ik klaar ben zie ik dat Mattheo de film al klaar gezet had, en snacks heeft gaan halen. Hij glimlacht naar mij, terwijl hij op onze bed gaat liggen. Ik klim ook op bed, en lig naast hem. Hij legt de film aan. Na een half uur komt de eerste s*x scene. Ik begin te blozen, ik begin me benen tegen elkaar te wrijven omdat ik hem nodig heb. Hij ziet het en begint te grijnzen. Ik rol mijn ogen naar hem. Hij legt zijn hand op mijn dij, terwijl hij nog steeds naar de film zit te kijken. Ik leg mijn hand direct op zijn lengte. Hij laat een klein kreuntje. Ik doe de knop van zijn broek los, en doe zijn rits naar beneden. Hij kijkt naar mij, en doet zelf zijn broek en zijn onderbroek uit. Ik begin mijn hand op en neer op zijn lengte. Ondertussen gaat zijn hand naar mijn onderbroek, doet mijn onderbroek uit. Hij steekt direct 2 vingers in mij. Ik kreun het uit. Hij doet de film uit, en gaat naar beneden tussen mijn benen. Ik voel opeens zijn tong tegen mij clit, ik kreun van alle plezier die ik voel. Hij grijnst naar mij, omdat hij weet hoe goed hij het doet. "Ik ga komen, Daddy laat mij komen pls," zeg ik zeurend. Hij knikt naar mij. Ik kom in zijn mond en op zijn vingers. Maar hij stopt niet, hij doet door. Ik kreun harder. Hij grijnst terwijl hij mij aan het eten is. Hij is hier zo goed in, ik wil dat het nooit stopt. Ik voel mijn tweede orgasme aan komen. "I-I-ik ga k-k-komen," zeg ik tegen hem zodat hij weet dat ik moet komen. Hij trekt zijn vingers uit mij, maar is nog steeds mij aan het eten. Hij knikt naar mij, nu weet ik dat ik mag komen van hem. Ik kom in zijn mond, hij slikt alles door. Hij grijnst naar mij, ik ga nu op mijn knieën voor hem. Ik neem hem in mijn mond, en begin op en neer te gaan. Hij laat kleine kreuntjes. Ik kijk naar boven, ik zie hem al kijken naar mij. Ik voel zijn handen mijn haar vast pakken, en mij op en neer te begeleiden. Ik kokhals omdat hij zo groot is. "Ik ga komen in de mooie mond van je," kreunt hij tegen mij. Ik knik zodat hij weet dat hij mag komen. Ik voel zijn zaad in mijn mond, maar ik stop niet. Ik blijf doordoen, hij heeft het bij mij gedaan dus ik mag het ook bij hem doen. Hij kreunt omdat hij sensitief is, van zijn vorige orgasme. "I-I-Ik ga ko-ko-komen," kreunt hij met een kreun tussen elk woord dat hij zegt. Ik knik naar hem zodat hij weet dat hij mag komen. Hij komt in mijn mond, ik haal hem uit mijn mond. En slik zijn zaad door. "Waar heb je dit geleerd? Hoezo kan je zo goed zuigen," zegt hij. Ik grijns naar hem. Hij tilt mij op, en legt mij op zijn bed. Ik voel zijn lengte tegen mijn opening, ik kreun zachtjes van die gevoel. "Smeek prinses," commandeert hij. "Please ik wil je in mij, please Daddy ik wil het zo graag," smeek ik, het werkt. Ik voel hem in mij stoten. Ik kreun van de pijn, hij wacht een beetje. Zodat ik aan hem kan wennen. Ik knik als een sein dat hij mag beginnen. Hij begint te stoten -, nog niet snel maar om de minuut gaat hij sneller. Ik begin krassen te maken op zijn rug. Hij kreunt van de pijn. Ik kreun zijn naam de hele tijd. Hij is goed met alles, zijn vingers, zijn tong en zijn lengte. Na 10 minuten stoot hij op zijn maximale snelheid. Ik begin nu te schreeuwen, van de immense plezier dat ik op dit moment heb. Hij grijnst naar mij, en legt zijn hand op mijn mond. "Ik wil niet dat heel Hogwarts jou hoort," zegt hij met een grote grijns op zijn gezicht. Ik gebruik al mijn macht, om ons om te draaien. Ik leg mijn handen op zijn borstkas, en ga op en neer. Hij kreunt luid, het is nu mijn beurt om te grijnzen. Ik voel 1 hand op mijn clit, en die begint rondjes te draaien. En zijn andere hand is bij mijn borsten. Ik voel mijn orgasme komen, maar ik hou het in. Omdat ik samen met hem wil komen. Ik voel hem stoten van onder mij. Hij flipt ons, zo dat ik weer onder hem lig en hij boven mij. Hij begint snel en hard te stoten. "I-I-Ik g-ga k-k-komen," zeg ik met een kreun tussen elke woord dat ik zeg. "Ik ook, prinses. Op 3 komen we samen," zegt hij. Ik knik, zodat hij weet dat ik akkoord ga met hem. "1," "2," "3," zegt hij. Ik kom op hem, ik kreun zo hard als ik kan. Ik voel hem zijn zaad in mij spuiten. Na onze orgasme, trekt hij uit mij. Ik zeur van het verlies van gevoel en pijn. "Je was echt goed prinses," zegt hij. Hij tilt me op, en brengt me naar het bad. Hij zet me neer op de wc, en begint de bad te vullen. "Ik voel mijn benen niet meer," zeg ik met een zeurende toon. Hij grijnst naar mij. "Dat komt als je goede s*x hebt prinses," zegt hij met een sexy glimlach. Ik bloos van zijn opmerking. Hij tilt me weer op en zet me in bad, hij komt achter mij zitten. Na een kwartier tilt hij mij eruit, helpt mij om mij af te drogen, en mijn pyjama aan te doen. Hij legt mij op bed, en komt naast mij liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. "Ik hou van je babe," zegt hij tegen mij. "Ik hou ook van jou babe," zeg ik terug. We vallen allebei in slaap in elkaars armen. Dit was de beste s*x dat ik ooit heb gedaan. Hij is zo goed.

Dit is mijn 2 smut van deze boek. Suggesties mogen allemaal in de comments.  

Slytherin boys smutWhere stories live. Discover now