⌦ ꒰ 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙯 : 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘳𝘬𝘦𝘵 ꒱

96 8 93
                                    

— the boyz as rabbit invasion character

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

— the boyz as rabbit invasion character

━━━━━━

"SEKARANG!!" Sangyeon, selaku ahli tertua dalam kumpulan itu mula memberi arahan kepada anak-anak buahnya, iaitu Jacob, Younghoon, Hyunjae dan Juyeon.

"YEAHHHH!!" Ketiga-tiga ahli kumpulan Sangyeon terus berlari dengan membawa senjata masing-masing.

Jacob bersama lobak merah, Younghoon bersama baguette dan Hyunjae bersama sepit ketam.

Juyeon pula masih sibuk mencari senjata.

"Juyeon palli, kita tak boleh biarkan group Eric rampas kawasan kita lagi!" Sangyeon menepuk-nepuk bahu Juyeon.

Juyeon memandang Sangyeon lama, sebelum kembali memandang tangannya yang tidak mempunyai apa-apa.

"Ambil ni." Sangyeon memberikan daun bawang yang merupakan senjata pilihannya kepada Juyeon.

"Tapi hyung—"

"Jangan pedulikan aku, kita kena serang group Eric!"

"Baik Hyung!"

━━━━━━

"ERIC! AKU DAPAT INFO DARI HAKNYEON YANG KUMPULAN SANGYEON DAH MAKIN DEKAT DENGAN KITA!"

"SEDIAKAN SENJATA!"

"BAIK TUAN KECIK!"

Kevin terus meninggalkan Eric sendiri. Kini dia memanggil ahli-ahli yang lain. Mahu menyusun strategi.

"Kita peelukan senjata yang berguna!"

"Aku dah jumpa satu hyung!" Sunwoo mengangkat tinggi pam jamban yang dia jumpa di dalam tandas lelaki sebentar tadi.

"Good."

"Yang lain, ikut aku. Sunwoo kau jaga Eric.

" baik!"

━━━━━━

"Hyung!"

"Ni boleh ke?" Haknyeon menunjukkan lolipop kepada Kevin. Kevin mengeluh perlahan.

"Kita nak lawan Sangyeon, bukan nak kawan dengan dia!"

"Tanya je." Haknyeon mencebik. Plastik lolipop yang dia mahu jadikan senjata itu dibuka sebelum di masukkan kedalam mulut.

"Nah, kau guna ni." Kevin memberi kuali pink kepada Haknyeon.

"Ni kalau kau hempuk kepala sangyeon tu auto dia nyanyok."

Haknyeon tersenyum lebar. Ibu jari diangkat kepada Kevin.

"Kevin aku jumpa ni!" Chanhee berlari kearah kevin bersama pemanah mainan dan arrow plastik yang dia jumpai.

the space . tbzWhere stories live. Discover now