3.🤫

3 0 0
                                    

იური როცა 18 წლის იყო ყველაფერი შეიცვალა. კაზუტომ იურის მამამ დეიდა ჰინატა და იური თავისთან დაიბარა. იურის აინტერესებდა თუ რა მოხდა და რა უნდოდა მამამის და თითქმის იმედი დაუჩნდა რომ რაღაც კარგი მოხდებოდა რადგან ერთი კვირის წინ იურიმ სკოლა დაამთავრა მაღალ ნიშნებზე  და იმედები გაუჩნდა  მაგრამ ტყუილად.
როცა მივიდნენ ყველანი სუფრასთან იჯდნენ მათ შორის იურის  ორი უფრისუ ძმაც იყო სუჰო და სანჯი
ის მათ იმის შემდეგ არ დალაპარაკებია რაც ჯეინი 6 წლის გახდა მხოლოს  მამას წვეულებებზე ყავს ნანახი.ორივე ძმა  საკმაოდ მაღლები და ლამაზები იყვნენ იურისავით მუქი შავი თმები და თვალები ქონდათ ეს სამივეს დედასგან ქონდათ. სანამ იური ამას ფიქრობდა უცბათ სუჰომ  თქვა.
- ბოლისდაბოლოს გვეტყვი აქ რისთვის ვართ.
და შემდეგ სანჯიც აყვა.
-მეც მაინტერესებს საქმეები მაქ. დააჩქარე  და თქვი რატომ შეგვკრიბე მამა.
უეცრათ კაზუტო ფეხზე ადგა და თქვა
- მოკლედ მინდა რომ დედათქვენის   სასტუმროს ფლობელი იყოთ რომელიმე.
-და  უკაცრავად აქ მე რატომ ვარ
წამოიძახა იურიმ
-რადგან მინდა შენც მიიღო მონაწილეობა და შენი ძმები დაამარცხო    მაგრამ ამისთვის უცხოეთში მოგიწევს წასვლა  და იქ სწავლა  ამასთანავე თუ შენს ძმებს დაამარცხებ მაშინ  შეიძლება ჩემი მიზნესიც შენ გადმოგაბარო.
- მაგრამ ნეგონა რონ ვერ მიტანდი.
ამაზე კაზუტოს არაფერი უთქვია მარტომ ის თქვა რომ 1 კვირაში უნდა გამგზავრებულიყვნენ იური თავის ძმებთან ერთად სეულში საცხოვრებლად.
როდესაც სახლში დაბრუნდა იური ბარგის ჩალაგება დაიწო და გადაწყვიტა რომ ადრე ჩასულიყო კორეაში სანამ თავისი ძმები ჩავიდოდნენ. დილით იური დაემშვიდობა დეიდა ჰინატას თავის ძიძას და მასწავლებელს  რომელიც ძალიან უყვარდა. ხოლო შემდეგ აეროპორტისკენ წავიდა. ჩასვლისთანავე მას საკუთარი მძღოლი დახვდა აღმოჩნდა რომ კაზუტოს ყველაფერი მზად ქონდა და სახლისკენ დაიძრენენ.
   სახლი საოცრად დიდი იყო ყველაფერი ისე მოაწყო თავის ოთახში როგორც სურდა. მას ძალიან უყვარდა კიმპიუტერული თამაშები რბოლები და ჩხუბები ამიტომ მაშინვე გადაწყვიტა  მისი საოცნებო ბრბოლის ნახვა და წავიდა. სანამ წავიდოდა დეიდა ჰინატამ დაურეკა და უთხრა რომ ხვალიდან ის სწავლას უნუვერსიტეტში გააგრძელებდა ბიზნეს ფაკულტეტზე.  მიუხედავად იმისა რომ დღეს ჩავიდა საბუთები ყველაფერი მზად ქონდა ინივერსიტეტმა იკვე იცოდა იურუს შესაძლებლობები.
-კარგი დეიდა ჰინატა ნუ ღელავ ყველაფერს მივხედავ
-იური არაა პრობლრმა რომ ინუვერსიტეტში მოგიწევს სწავლა სკოლაში რომ არ დადიოდი ხომ არ გაგიჭირდება
-კარგი დეიდა არ მიცნიბდე მაინც იბრალიდ მინდა მამას დავუმტკიცი რომ მდობის ღირსი ვარ და ამისთვის ყველაფერს გავაკეთებ. ეხლა უნდა წავიდე.
  ჯეინი მაშინვე გაემზადა შავუ ჯინსი და დავის ზომაზე ორჯერ დიდი მაიკა ჩაიცვა და წავიდა.  ბავრი სხვადასხვა ტიპის გოგო და ბიჭი იყო ეხვეოდნენ ერთმანეთს თითქოს ცხოვრებაში მაგის მეტი არაფერი იცოდნენ.უეცრად იურიმ შენიშნა რომ იქვე გოგო იდგა რომელსაც ვიღაცა ხელებს უფათუნებსა და გოგონა ხელების მოშორებას ცდილობდა როცა უეცრად იური ვიღაცას ტიპს შეეჯახა. მაგარი ნასვამი იყო და იურის ისე მოეხვია თითქოს დიდი ხნის ნაცნობები იყვნენ მაგრამ იურიმ ტყუილა კი არ ისწავლა საბრძოლო ხელოვნება. იური შემობრუნდა და ვიღაც ტიპი დააგდო ძირს.
რომ წამიდგა მაშინვე დარტყმას უპირებდა როცა ისევ ხელი წაავლო  და დაბლა დააგდო და გოგოსკენ წავიდა როცა მიუახლოვდა სახელი თხოვა და უთხრა რომ ჯონ სუნი  ერქვა და უეცრათ მასთან მდგომმა ბიჭმა იურის წაავლო ხელი მაგრამ იურიმ ფეხი დაარტყა და წამოიყვირა.
- ჯანდაბა გეყოთ ყველას ვინც შემეხება არავის ექნება კარგი ბედი
უეცრად ერთი კუთხიდან ერთმა ბიჭმა წამოყო თავი და თქვა
-პატარა წიწილა ბევრს ლაპარაკობ და დიდ გულზე ხარ აჯობებს ცოტა ენას მოუკლო სანა ცუდ დღეში ჩავარდები.
-რა უნდა მიქნა უნდა დამარტყა მაგაზე დიდი რამის გაკეთება მოგიწევს რადგან ჩემთვუს დარტყმას ვერც მოახერხებ და ამ გოგოს თუ ვინმე შეეხება ჩემთან ექნება საქმე.
  იური და სუნი გამოეცალნენ რბოლის ადგილას და იურიმ თქვა
-ჯონ სუნი ლამაზი სახელია და ხომ შენ ჩემი სახელი არ იცი მე კირიგაია იური  ვარ
-სასიამოვნოა ჩენი გაცნობა იური ისე მართლა ძლიერი ხარ იმ ორ ტიპს რა ჩაუტარე.
-დიდი არაფერი უფრო მეტიც შემეძლი მაგრამ არ მინდოდა რომ დღეს ჩამოსული პრობლემები მქონოდა.
-მაგარი ხარ. ანუ დღეს ჩამიხვედი და რისთვის.
-სხვა რისთვის სასწავლებლად რათქმაუნდა და ცოტაც გასართობად ასევე მინდა დედას...
-რა მოხდა რატომ გაჩუმდი
-არა ისე და შენ რამდენი წლის ხარ?
-ცხრამეტის წელს გავხდი
-მეც და სად სწავლობ.
- მე ხვალიდან ვიწყებ როვარდი უნივერსიტეტეტში სწავლას. ბისნეს ფაკულტეტზე
-მაგარია მეც იგივე ფაკულტეტზე ვარ
-კარგი იქნება ერთად რომ ჩაგვიტარდეს ლექციები. გინდა რაღაც გითხრა პირველი გოგოხარ ვისაც დაველაპარაკე ასე თავისუფლად და იმედიმაქ დავმეგობრდებით.
-ჩვენ უკვე მეგობრები ვართ იური. თუ დახმარება დაგჭირდება დაგეხმარება.
-მეც თუ ვინმე შეგაწუხებს მითხარი და მე გავუმკლავდებუ ეხლა კი უნდა წავიდე რომ ხვალუნდელი დღისთვის მოვემზადო.
-კარგი და იმედია ხვალ გნახავ.
ნახვამდის იური
-ნახვამდის სუნი და ხვალ გნახავ.

დადამ ეს თავი დავასრულე აბა როგორია.
 

საიდუმლოებით აღსავსეWhere stories live. Discover now