შემდეგი დღე
იური კარზე ზარის ხმამ გაააღვიძა. და კარებზე მისი უფროსი ძმა სუჰო იყო.
კარებში ხმის ამოუღებკად შემოვიდა და ცარიელ ოთახში ავიდა. ხოლო იურიმ გამზადება დაიწყო. მას დიდად წასვლა არ უნდოდა მაგრამ მას უნდოდა რომ დედამისის სასტუმრო ემართა და მამამის ეღიარებინა. უეცრად დეიდა ჰიმატამ დაურეკა.
-საყვარელო როგორ ხარ მზად ხარ სკოლისთვის
-დეიდ იცი როგორ არ მინდა წასვლა რამდენი წელია ხალხთა ახლოს არ ვყიფილვარ მაგრამ უნდა მოვითმინი სხვა გზა ხომ არა მაქ. ცალკე მეგობარიც უკვე გავიჩინე სუნი ქვუა კარგი ადამიანია და ერთი ასაკის ვართ.
-კარგი ამბავია საყვარელო. კაი აღარ მოგაცდენ ჭამე და წადი სკოლაში.
-კარგი დეიდა ჰინატა
-უი ხომ ზეგიდან მანქანა გეყოლება გავიდე რომ ჩუმად პრავა აგიღია. რატომ არ მითხარი
-ვიფიქრე რომ არ მოგეწონებოდა. და საიდან გაიგე მე ხომ მხოლიდ ბიძიას ვუთხარი და ის ჩემ საიდუმლოებს ყველაზე კარგად ინახავს.
-კარგი რა არ მიცნიბდე მაინც. კარგი მაგას მერე მიუბრუნდეთ ვიცი რომ ხალხმრავალი ადგილები არ გიყვარს ამიტომ მანქანას გამოგიგზავნი ხვალიდან და იმით ივლი. დღეს კი თუ შენი ძმა გათხოვებს მისი მანქანით წადი.
-კარგი დეიდ და ნახვამდის.
-კარგადჯეინი როგორც კი გაემზადა გადაწყვიტა ძმისთვის მანქანა ეთხოვა და მის ოთახის კარებზე მიუკაკუნა.
-ვინაა
-იური ვარ შეგიძლია ორი წუთი დამითმო
-რათქმაუნდა შემოდი
-ბოდიში მაგრამ დეიდა ჰინატამ მითხრა თუ შეიძლება შენი მანქანა ვითხოვო.დიდად ხმაურიან და ხალხმრავალ ადგილებს ვერ ვიტან ამიტომ.
-და პრავა თუ გაქ
-რათქმაუნდა მაღალ ქულაზე მაქ ჩაბარებული ყველაფერი.
-კარგი დაიჭირე გასაღები და არაფერი დამართო იცოდე შენ გააკეთებ.
-კარგი და მადლობა.
-ისე ხომ იური იმედია შევეწყობით ერთმანეთ.
-მეც იმედი მაქ
იურუს გაუკვირდა მისი ასეთი სიტყვები და გაუხარდა ამასთანავე.გარაჟისკენ წავიდა და რომ გახსნა გარაჟი საოცარი მანქანა დაინახა. მაშინვე გაოცდა აღმოჩნდა რომ მას და მის ძმას თითქმის ერთნაირი სტილი ქონდა მანქანებში. ჩაჯდა და წავიდა სკოლაში.
YOU ARE READING
საიდუმლოებით აღსავსე
Romanceეს ამბავი არის ერთ გოგოზე და მისი ცხოვრების შესახებ თუ რა გაიარა მან თავისი ცხოვრების მანძილზე.