《Capitolul 27》

32 2 0
                                    

Jk: ARMY in acest turneu ati fost cei mai tari. Ati cantat alaturi de noi, ati facut galagie, ne-ati strigat numele la fiecare melodie. Si asta mi-a umplut sufletul de bucurie, dar msi este o persoana care imi umple sufletul de bucurie.

Atunci iti face semn cu mana sa vi pe șcena.

Jk: Ea este Sachi. Eu si Sachi am fost prieteni de mici, iar acum de 6 luni suntem impreuna, iar azi cred ca a venit timpul sa trec la un alt pas.

Atunci Jk se pune in genunchi si scoate o cutiuta cu un inel in ea si zice.

Jk: Sachi daca as putea sa-ti ofer un singur lucru in aceasta viata, ar fi posibilitatea sa te vezi prin ochii mei. Poate asa ai realiza cat de mult insemni pentru mine. Asa ca vreau sa te intreb Sachi Well you merry me?

Tu aveai lacrimi in ochi de fericire si ai zis....

Tu: Da, de omie de ori da.
Jk: A zis "DA".

Atunci Jk iti pune inelul pe deget, se ridica si incepe sa te sarut, iar ARMY's incep sa va aplaude. Dupa ce va sarutati Jk i-a din nou microfonul si zice...

Jk: ARMY's in seara asta am vrut sa-i fac o surpriza iubitei mele si am adus-o pe scena sa danseze alaturi de noi. Asa ca iubito ti-am indeplinit si aceasta dorinta.
Tu: Multumesc dragule.•spui tu in soapta•

Atunci Jk te i-a in brate si iti da microfonul lui, iar tu ai zis...

Tu: ARMY in seara asta ati fost mai mult de cat tari ati fost geniali. Am vazut multi ARMY in acest turneu, dar cei mai grozavi ati fost voi si pentru asta va multumesc atat voua cat si baietilor. Baieti stiu ca poate am fost putin cam dura cu voi la repetitii, dar cel mai mult ma bucur ca ati depus atata energie in toate coregrafiile.
RM: Si noi iti multumim Sachi ca ne-ai invatat atatea miscari si ca ai fost mereu alaturi de noi si la bine si la greu.

Concertul sa termina, iar voi v-ati luat ramas bun de la ARMY si ati plecat acasa.

☆Peste 6 luni☆

𝕋𝕣𝕦𝕖 𝕃𝕠𝕧𝕖 || 𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum