Jk nu mai sta mult pe ganduri si suna la salvare. Peste 5 minute salvarea a ajuns, iar doctorii te-au luat imediat si te-au dus la spital. Jk a venit cu tine, iar Suga vroia sa urce si el, dar Jk la oprit.
Jk: Nuvtu te duci acasa. Ai facutvprea multe azi. Oricum discutia noastra nu va ramane asa o vom rezolva noi acasa.
Si atunci salvarea a pleact imediat la spital. Cand ati ajuns la spital doctorii si asistentii te-au luat repede si te-au dus in sala de operatie. Jk era in fata salii de operatie sunandu-i pe baieti si spunendu-le sa vina la spital.
Baietii au ajuns intr-un suflet sa vada de ce Jk le-a spus sa vina la spital. Cand au ajuns l-au vazut pe Jk stand pe un scaun plangand.
Jimin: Jk ce ai patit? De ce ne-ai chemat aici? Si unde e ste Sachi?
Atunci Jk se ridica de pe scaun si se uita la baieti pana cand il vede si pe Suga, iar Jk se indreapta cu pasi marunti catre Suga si zice.
Jk: Pentru ca cineva pe nume Min Yoongi a ajuns sa fie foarte gelos pe mine si pe Sachi si a vrut sa traga cu pistolul in mine, dar Sachi sa bagat in fata glontului si acuma este in sala de operatii.
V: CE AI FACUT YOONGI?
Jin: CAT DE.... Ah ca nici nu am cuvinte sa explic.
Jimin: De ce vrei sa le distrugi fericirea Suga?
Jk: Fi atent la mine Suga, daca Sachi pateste ceva din cauza ta ai cuvantul meu ca nu vei scapa viu din mainile mele.•spune Jk plin de nervi, dar cu o voce calma•
Suga: Imi pare rau Jk. Ai dreptate nu trebuia sa ma bag in fericirea ta. Am sa va las in pace sa fiti fericiti.
Jk: Nu mie trebuie sa iti ceri scuze, ci lui Sachi.Atunci vine doctorul cu un zambet cam timid pe fata.
Doc: Domnul Jeon Jungkook?
Jk: Da, eu sunt.
Doc: As vrea sa vorbesc ceva cu dumneavoastra.
Jk: Ok.Jk pleaca cu doctorul in cabinetul lui, iar Jk il intreaba...
Jk: S-a intamplat ceva grav cu iubita mea?
Doc: Despre asta vroiam sa vorbesc cu tine. Iubita ta a....
CITEȘTI
𝕋𝕣𝕦𝕖 𝕃𝕠𝕧𝕖 || 𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜
RomanceJk și Suga sunt îndrăgostiți de Sachi. Jk si Sachi sunt peieteni din copilarie, amandoi fiind indragostiti unul de altul, iar cu timpul si-au marturisit adevaratele sentimente unul fata de altul, iar Suga vroia sa ii desparta cu orice pret, dar Jk p...